Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pomoc przy ocenie Coupe 2.0


lupusgl

Rekomendowane odpowiedzi

różne lampy z przodu.

Chyba nie. Ale lewa na pewno jest zapocono, pewnie nieszczelna.

Zderzak przedni rzeczywiście chyba coś nie tego, ale pewności nie mam.

 

Już ją wcześniej znalazłem. Pierwsze co bym zrobił to wyrzucił tą rurę z tyłu, paskudne toto.

Fotele skórzane ale trochę zniszczone.

Ja bym oglądnął w realu.

 

Acha i to skrzydło, ciekawe czy są większe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to poradzcie jak wyglada procedura sprawdzenia auta przed kupnem,

bo nie bede ukrywal w porownaniu do was pewnie jestem kompletnym laikiem

auto podoba mi sie bardzo tylko stan foteli wskazuje na troche wiekszy przebieg a auto jest tak zrobione ze pewnie ostro dostawalo po garach

pojechac nim do jakiegos warsztatu i co dalej? co moga sprawdzic mechanicy co ma wogole jakis sens :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj wujka Gugla - na początek - wyskoczy parę linków, przeczytaj pierwszą stronę. Będziesz miał pojecie o co chodzi,

Ja bym pojechał do ASO(komputer) lub jakiegoś innego warsztatu, ale nie tego który poleca komis. Pewnie w obu przypadkach trzeba się wcześniej umówić.

Weź sobie kogoś kto jest, nie jest zainteresowany kupnem samochodu, niech poogląda. Najlepiej jakby miał jakieś pojecie o samochodach. Choć czasami zupełny laik potrafi zauważyć rzeczy których inni nie widzą, a jego pytania są śmieszne ale bardzo celne.

No i zdecydowanie zbijaj z ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej kolejności miernik grubości lakieru i sprawdzić okolice maski.