Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

czy kupie Renault MEgane II 1.9 Dci 120km do 13500zł??


pamel

Rekomendowane odpowiedzi

o kasztach Ci nie powiem bo jak kupowałem z Niemiec samochód to był już po opłatach, słyszałem tylko że 1500 zł kosztuje, a i ja musiałem mieć dokumenty samochodu przetłumaczone na polski, ale to mi dał sprzedający.

 

[ Dodano: 2010-10-08, 22:56 ]

a poza tym pójdź tam gdzie będziesz rejestrował samochód wszystko Ci tam powiedzą, co i jak i za ile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pamel - chłopie, rusz dupę i poczytaj trochę w internecie jest całe może wypocin o sprowadzaniu aut. I jeszcze jedno - nie oglądaj aut w internecie, bo na to szkoda czasu. Dzwoń, jedź, oglądaj. Łap okazję.

 

Dobre i tanie auta są w internecie przez kilka godzin. Góra dzień.

 

I nie jeździj daleko. Zapomnij o oglądaniu samochodów z drugiego końca polski - szkoda sensu. Na 90% stracisz kupę czasu i kasy na paliwo. Rozglądaj się za autami dookoła siebie, max. 50km. I przed podpisaniem umowy i zapłaceniem sprzedającego, jak już znajdziesz "swój" egzemplarz JEDŹ DO ASO i wydaj te cholerne trzy stówy na sprawdzenie auta. Howgh!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szafir51, dokładnie tak chciałem zrobić ( oprócz sprawdzania w necie o tych kosztach sprowadzania itp) ale reszte tak chce zrobić bo dalej nie ma sensu jechać. a to że chce żebyście oceniali auta po zdjeciach to po to tylko że sam sie słąbo znam i jak pojade to dużo sam pewnie nie wywnioskuje więc chcialem tak chociaż troche wiedzieć o co chodzi i gdzie jest wogole sens jechać oglądac

 

[ Dodano: 2010-10-09, 07:04 ]

może jakieś rady powiecie na co patrzeć jak pojadę oglądać na co zwrócić uwagę szczególną i czy warto negocjować cene?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

negocjować cenę zawsze musisz - nawet 50 zł lepiej mieć niż nie mieć.

 

Na co masz zwracać uwagę? Jak się nie znasz na autach to na kolor, wyposażenie, gadżety (dodatkowe koła lub opony zimowe, bagażnik dachowy, dywaniki gumowe itp. - wszystko co będziesz musiał dokupić a możesz dostać gratis). Czy blacha nie ma gdzieś korozji, bąbli, czy uszczelki nie są pomalowane, czy bieżnik jest równomiernie zużyty na każdej z opon, jak auto odpala, jak chodzi na biegu jałowym, czy przednia szyba jest mocno porysowana, czy cała elektryka działa (sprawdź wszystko - szyby, lusterka, wycieraczki, światła, migacze, radio, klimę... po prostu wszystko co tylko możesz nacisnąć/przełączyć itp.)

 

Całą resztę powiedzą Ci w ASO. Pod koniec sprawdzania podejdź do diagnosty na osobności i zadaj mu fundamentalne pytanie "Panie... warto brać?" :)

 

Poczytaj o rejonach polski słynących z klepaczy i sprzedawców złomu. Jest kilka gmin/powiatów, gdzie nie ma sensu jechać, bo same sztrucle sprzedają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz jeździć po mieście te 10-15km to na twoim miejscu szukałbym benzyny. Osobiście mam 1,6 16V i nie narzekam. W łódzkich korkach na trasie do 15km w jedną stronę pali około 7,5-8,5l/100km PB w zależności od pory roku. A wyjazdy dalsze nie są wcale dużym obciążeniem dla kieszeni. Auto pali mi wtedy około 6,5l/100km a zasięg wynosi około 900km. Więć spokojnie na jednym baku mogę pojechać nad morze i spowrotem. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dlaczego? bo mniej pali podobno dizel 1.9 niż 1.6 benzyna? tak czytałem i od różnych osób słyszałem. poza tym podobno dizel ogolnie lepiej pracuje jako silnik. wiem że trzeba bardziej dbać o niego ale mysle że jak kupię 1.9 silnik to odrazu zrobie z rozrządem i oleje wymienię więc myślę że niebylo by tak źle jak uwazasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamel ale jesteś zakręconym ludkiem. Poczytaj sobie trochę trochę o silnikach. Silniki Diesla (bo tak się to pisze poprawnie) są dobre na trasy. Wtedy pokazują swoją przewagę nad benzyną (mniejsze spalanie). W mieście i na krótkich trasach silniki te dość często w zimie nie zdążą osiągnąć swojej temperatury pracy, a co za tym idzie więcej palą. Po drugie jak się dobrze byś przyjrzał to diesle w megankach mają dodatkowy obwód grzania na przednią szybę składający się z grzałek elektrycznych. Po trzecie łatwiej jest odpalić w zimę benzynę niż diesla. Po czwarte zapotrzebowanie na prąd do rozruchu jest większe więc (układ podgrzewania świec żarowych) i akumulator będzie droższy. I przy krótkich trasach alternator nie będzie w stanie naładować odpowiednio akumulatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aston76, może nie zakręcony ale no nie znam sie jednak. jestem ekonomistą i finansistą (przynajmniej taki kierunek mam na studiach...) więc wybaczcie ale mało mialem do czynienia z silnikami i nie było mi jakoś to potrzebne żeby poszerzać tą wiedzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!