Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Hands Free dodatkowy montaż...


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Mam ten system u siebie, rewelacyjna sprawa. Lecz przed zakupem auta ogładałem wersje bez tego systemu i dowiadywałem sie w serwisie czy można dołożyć tą opcje. Odpowiedz brzmiała NIE. Klamki, czujniki (które wykrywają karte) , oprogramowanie, itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

kkrzysiek6 i tutaj nie zgodzę się z tobą a mianowicie jest taka możliwość i to w granicach 400 zł. Oto co potrzebujemy:

- 3 czujniki wykrywania obecności karty (koszt +- 70 zł);

- 4 czarne małe prostokątne plasticzki w drzwi przez które przechodzi laser czujnika do klamki (70 zł)

- 4 instalacje drzwi z wyjściem pod system hands free dla klamek (80 zł);

- 4 kompletne klamki hands free razem z czarnymi stelażami razem z wsadzonymi czujnikami hands (+- 150 zł)

W pierwszej kolejności idziemy do bagażnika demontujemy wykładzinę bagażnika i sprawdzamy czy wzdłuż linii oparcia tylnej kanapy idą dwa cieniutkie przewody z kostką przyklejone do podłogi, jeżeli są to oznacza iż mamy przygotowaną instalację pod ten system, no ale sprawdzamy na wszelki wypadek w drugim miejscu. Demontujemy środkowy podłokietnik między fotelem kierowcy a pasażera i za hamulcem ręcznym powinniśmy widzieć taką samą malutką kostkę z dwoma przewodami. Jeżeli ją znaleźliśmy to bardzo dobrze, ale sprawdźmy trzecie ostanie miejsce gdzie znajduje się taki przewód z kostką jest od wewnętrznej strony panelu środkowego deski rozdzielczej, tam gdzie jest radio, przycisk awaryjny, start stop. Demontujemy to zaglądamy wgłąb w dol widzimy tam właśnie taką samą kostkę z dwoma przewodami, są to miejsca gdzie umieszczony właśnie czujniki wykrywające obecność naszej karty i nas w naszym aucie. Czujniki te wyglądają tak: post-51810-0-71212400-1383503569_thumb.jpg

Wszystkie trzy czujniki montujemy w tych miejscach o których pisaliśmy wyżej z tym że za panelem środkowym czujnik czerwonym kolorem do góry, za hamulcem ręcznym czerwonym do tylnej kanapy i w bagażniku czerwonym do klapy bagażnika. Montuje się je wciskając w dwa otworki dwoma klipsami które czujniki mają od dołu. Teraz Składamy cale auto w całość i przystępujemy do dalszego montażu. Następna rzecz to montaż czterech wiązek drzwi na system hands free oraz czterech kompletnych klamek łącznie z czarnymi stelażami (w stelażach są umieszczone gumki reagujące na otwarcie w zwykłych wersjach tego nie ma), no i czterech czarnych "prostokącików" w karoserie drzwi za klamką. Wyglądają one tak:post-51810-0-32623800-1383503840_thumb.jpg. Trzeba zwrócić szczególną uwagą aby kupując klamki wiedzieć, iż tylne mają wyjścia z dwoma przewodami z kostką (czerwony i czarny), a przednie maja z czterema przewodami (kolory podam niebawem). Instalację pod czujniki klamki mamy kompletne więc demontujemy boczki, stare klamki (demontaż boczków i klamek opisany jest na forum wystarczy poszukać), a następnie montujemy nowe klamki i nową instalację podłączając pod nią czujniki hands i klamkę (jedną wtyczkę łączymy razem z klamką, natomiast drugą wtyczkę podłączamy do czujnika hands free od dołu i tak samo w każdych drzwiach), oraz cały pozostały osprzęt drzwi. Wszystko składamy w całość i cały system hands free aktywujemy Clipem. Nie zapominajmy, iż musimy jeszcze w clipie przyuczyć kartę pod czujnik hands free. Zabawy jest trochę ale naprawdę warto.

Edytowane przez n1gdy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prot1234 y teorii i praktyki wynika iż idzie łatwo zamontować ten system bo mamy wyprowadzoną już instalację w megance pod ten system. Jestem właśnie w trakcie podejmowania decyzji czy zamontować u siebie ten system czy nie bo słuchając ludzi, czytając posty na forum jest sporo negatywów tego systemu no i parę plusów albo po prostu zamontuję seryjne zwykle srebrne klamki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z powieszeniem zabawek nie ma problemu ale czy clipem da się to włączyć ot tak to ja wątpię. Tu chyba bez serwisu się nie obejdzie (bądź tych magicznych jednorazowych hasełek od ASO za które ponoć trzeba uczciwie płacić) No i ciekawe czy soft jest ten sam, tu też może być skucha. Ciekawe czy ktoś już przez temat przebrnął i ma dołożone HF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Tak jak napisał Nel musi być UCH w wersji N3 czyli taki do którego można podpiąć trzecią wtyczkę tzn. PE3 bo tylko w N3 są bolce w gnieździe, w N1 i N2 jest tam puste miejsce. Co do błędów pewnie pokazywałoby awarie pozostałych (nie założonych) elementów, choć być może byłoby to widać tylko na Clipie.

Edytowane przez kaag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 1 rok później...
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!