Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

czujnik cofania


Rekomendowane odpowiedzi

OhneDich, jak widać na fotkach wysokość jest maxymalna jaka jest możliwa gdzieś pisałem w temacie ile to jest w centymetrach. Coś koło minimalnej wysokości przewidzianej przez producenta. Co do lakieru, właśnie dla tego stosuje się taśmy samoprzylepne by zabezpieczyć lakier i poprawić przyczepność wiertła pilotującego, by nie ślizgało się po lakierze. Można tez zastosować przylepiec do opatrunków, taki bez gazy oczywiście, Poloplast czy jakoś tak to się nazywa. Jest to stary sprawdzony sposób jak kiedyś w autach wierciło się dziury pod zwykłe anteny do radia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[przeniesiono scalono]

topol , Mysle ze bedzie działac. bo wkoncu masz pełen komplet. A czy musisz cos miec wiecej to hmm: czasu troszke i dokladnosci przy wierceniu otworów:) podlaczenie banalne:) sensory wkladasz w wywiercone dziurki tylko potem pamietaj w odpowiedniej kolejnosci podlaczyc sensory do centralki. zasilanie bierzesz centralki od zarówki biegu wstecznego;) dalej ciagniesz kabel do kabiny gdzie bedziesz mial wyswietlacz i to wszystko <ok>

 

Na forum piszemy posty z polską czcionką, jak na razie <ok>

Ponadto odgrzewając kotleta (stare tematy) warto zwrócić uwagę kiedy kotlet był upieczony (temat, post napisany). Ta odpowiedź jest do posta z poprzedniej strony.- gojgien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Owszem, za tą listwą w niewielkiej odległości jest belka wzmacniająca. Sensory troszeczkę przerobiłem przy użyciu Super Glue. Zwyczajnie zaraz za sensorem zagiąłem kabelek o 90st i przylkeiłem żeby się nie rozprostowywał. Miejsca starczyło na styk, ale z minimalnym luzem. Zanim wywaliłem otwory 22mm na sensory, przewierciłem się wiertełkiem 2mm i sprawdziłem czy starczy głębokości na mój model sensorów.

Podpytaj kol. Lewy, montowała do GT
Hmmm. Na 100% wszystko mam na swoim miejscu :D

 

[ Komentarz dodany przez: gojgien: 2009-07-02, 23:10 ]

OK przyjmuję do wiadomości :mrgreen: To tak jest jak się obudzisz skoro świt o 12 i jeszcze zaspany na posty odpowiadasz hehehe :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewy dzieki wielkie mam zamiar zamontowac je w ten weekend

 

tylko jeszcze jedno bylo poruszane w temacie ale jesli ktos montowal w megane 2 GT sensorki z przodu to gdzie i jak i z czym polaczone?

czy moze lepiej tak jak bylo sugerowane na niezaleznym wlaczniku?

 

pozdrawiam i dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MIeszko, ja bym podłączył zasilanie do przednich ze świateł hamulca, światła STOP zapalają się wcześniej nim następuje hamowanie. Dojerzdżając do przeszkody i tak masz nogę na pedale hamulca wiec i centralka będzie miała zasilanie, a tym samym czujniki będą wskazywały odległość i to bez dodatkowego włączania specjalnego przycisku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!