Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rozładowany Akumulator


Rekomendowane odpowiedzi

popytam osób, które mają wyłączony automat

Taką informację uzyskałem w czasie przeglądu przed zakupem i w trakcie podłączenia do kompa w ASO Auto-Zięba Renault. Tak więc moim zdaniem, jest to wiarygodne info. Tym bardziej, że prosiłem o takie przełączenie i zlecenie zostało przyjęte. Dopiero jak informatyk zajmował się tą zmianą, zostałem poinformowany o takiej zależności i poproszono mnie o ponowne podjecie decyzji w sprawie przełączenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taką informację uzyskałem w czasie przeglądu przed zakupem i w trakcie podłączenia do kompa w ASO Auto-Zięba Renault.

 

Jestem co najmniej zdziwiony tym ograniczeniem. Sam mam wersje skandynawska, włączoną na moje własne życzenie i wycisnąłem przeszło 170, zaciągam kiedy JA chce a nie zawsze po wyłączeniu silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DIALOGYSa

To jest program z instrukcjami napraw i wykazem części do samochodów Renault, i nie służy do komunikacji z samochodem.

CLIP jest urządzeniem, komputerem za pomocą, którego można się połączyć z modułami elektronicznymi i elektrycznymi samochodu, modyfikować wprowadzone tam dane jak również odczytywać i kasować błędy.

To tak gwoli przypomnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ojejeje... racja racja... coś pomieszałem

TYLKO CLIP jest najodpowiedniejszy. każdy inny może nakopać w sofcie!!

 

i jeszcze jedno - NIE MA żadnego ograniczenia prędkości po wyłączeniu automatycznego hamulca. to dwa różne obwody (prędkość a hamulec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wcale nie oznacza, że włączając pakiet skandynawski, nie można jednym kliknięciem przestawić jako zintegrowane oprogramowanie kilku niezależnych od siebie obwodów, łącznie z samoczynnym włączaniem świateł przykładowo. Może też być w tym zawarta instrukcja o ograniczeniu szybkości maxymalnej.

Nie jest też wykluczone, że można każdą, bądź niektóre z tych funkcji włączać lub wyłączać indywidualnie, jak np. sam hamulec postojowy. Niestety o takiej możliwości mnie nie poinformowano. W końcu chciałem z nazwy wymieniony, pakiet skandynawski.

To by właśnie należało sprawdzić by dojść do sedna sprawy i wyjaśnić ją do końca, poznając wszystkie zależności.

Na razie te przypuszczenia i półprawdy, to szukanie w ciemności po omacku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma nic takiego jak ograniczenie prędkości.Serwisant wiedział że gdzieś dzwoni tylko nie wiedział w którym kościele.

W wersji Skandynawskiej można uruchmić tzw ogranicznik prędkości ale jest to tylko sygnalizacja dźwiękowa o jej przekroczeniu ( nie działa na zasdzie limitera prędkości) i tą funkcję da się wyłączyć.

 

W celu wykonania konfiguracji, wybrać menu "Tryb naprawy" przyrządu diagnostycznego.

Blok:CF007 "KONFIGURACJA POJAZDU"

Ta konfiguracja ma na celu włączenie lub wyłączenie funkcji Automatyczne zaciąganie hamulca parkingowego podczas wyłączania silnika.

W krajach i regionach o zimnym klimacie, najlepiej jest wyłączyć funkcję automatycznego zaciągania hamulca parkingowego w celu uniknięcia przymarznięcia linek hamulca parkingowego w położeniu zaciągniętym.

– Wybrać typ konfiguracji:

– ZWYKŁA (z automatycznym zaciąganiem hamulca w chwili wyłączenia silnika).

– ZIMNY KLIMAT (bez automatycznego zaciągania hamulca w chwili wyłączenia silnika).

 

Nie potrzeba żadnych kombinacji z wersją skandynawską.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

To kwestię ręcznego mamy wyjaśnioną. Trzeba teraz do białego podjechać i wyłączyć a przy okazji język kompa z Niemca na angola zmienić.

A wracając do rozładowanego aku to postał 2 dni i odpalił normalnie (nie do końca zamknięty schowek tak profilaktycznie). jak by coś jeszcze się działo to będę pytał jak na razie wszystko w normie.

Pozdrowienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dark440 ja zrobiłem sobie wymianę prawie wszystkich żarówek w środku pojazdu na LED (oprócz schowka pasażera) i nawet, gdyby coś się świeciło to pobór prądu jest znikomy. LEDy są z gatunku tych mocniejszych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

A wracając do rozładowanego aku to postał 2 dni i odpalił normalnie (nie do końca zamknięty schowek tak profilaktycznie).

 

Możesz pootwierać wszystkie schowki, zostawić zapalone żarówki bez obawy. Po wyłączeniu auta jest odcinany od nich zasilanie. Mam to pewne bo jak jezdziłem bez schowka pasażera przez tydzien (w trakcie naprawy rezystora dmuchawy) to w czasie jazdy żaróweczka się świeciła. Po zamknięciu auta - gasła...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Podopne się, bo nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. A więc:

Kiedy przyszły te pierwsze mrozy w listopadzie 2010 roku padl mi akumulator. Pomyslalem nic dziwnego zdarza sie, naladaowalem go (ponad 12h) i jezdzilem ze 2-3 tyg i znow padl :/ No to raz jeszcze ladowanie i znow klękł :/ No to kupilem nowy, pojezdzilem troche i to samo :P Wiec zamienilem jeszcze aku z ojca auta i tez klękł po 3-4 tygodniach. Ojciec sprawdzał szczotki i twierdzi, że są ok. Sprawdził też pobór mocy na wyłączonym silniku i pokazało mu 0,4-0,5A. Ja się nie zna, ale on twierdzi, że to za dużo. Ewidentnie wyglada jakby cos pobieralo sobie prąd na wylaczonym silniku.

 

Zauwazylem też, ze czasem podczas jazdy wyłaczy mi sie radio i po 2-3sek sie zaączy ponownie. Moze to byc wina radia?

 

Mam renault megane, 97rok, silnik 1.6 benzyna/gaz.

 

pomozcie, bo juz sil nie mam na to auto :P Jezdzi sie nim super i wygodnie, ale ostatnio cos chyba sie na mnie obrazilo :P

 

Dodatkowo pl-literek Ci zabrakło.

Przypomnij sobie Regulamin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pobór mocy na wyłączonym silniku i pokazało mu 0,4-0,5A.

to nie pobór mocy, tylko prąd o takim natężeniu płynie w tamtym czasie.

zdecydowanie za dużo. powinien być ok. 50 - 60 mA.

możesz odłaczyć radio i znowu zmierzyć. jeśli nie będzie poprawy, to nie wina radia lecz innego ustrojstwa. może trzeba będzie szukać wyciągając bezpieczniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdził też pobór mocy na wyłączonym silniku i pokazało mu 0,4-0,5A.

 

U mnie jest 0,09A przy zasilanym na stałe radiu. Bez niego powinno być jeszcze trochę mniej. U ciebie jeśli coś pobiera 0,5A to po 24h tracisz około 12Ah z akumulatora... to sporo szczególnie w zimie. Akumulatorek masz pewnie coś około 60Ah więc jeśli postoi 4 dni to nie będzie wstanie już odpalić o własnych siłach. Co ciągnie prąd? dowiesz się tego jak podłączysz miernik w miejsce bezpieczników. Ja bym stawiał na radio, instalację gazową lub lampkę w bagażniku (jeśli posiadasz)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!