Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Ja nie stwierdziłem żadnych bąbli pod lakierem. Może miałem więcej szczęscia i trafił mi się jakiś dobry egzemplarz. Lakier co prawda znacznie bardziej podatny na zarysowania niż w moich poprzednich autach, ale podejrzewam że to "efekty ekologii" i nowe lakiery nie są już tak twarde jak jeszcze kilka lat temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Określenie bąble brzmi chyba zbyt groźnie. Te drobne wady lakiernicze są właściwie niezauważalne w normalnych warunkach. Przecież nikt co dzień nie wpatruje się w samochód z użyciem lupy. Niemniej niedoróbki lakierowania są i jest to bolesne, że wychodzą z fabryki. Ja ostatnio podczas mycia zauważyłem na drzwiach coś w rodzaju krosty. Był to przypadek, bo akurat słońce świeciło tak, że to zauważyłem. Wygląda to tak (oczywiście w miniaturze)jakby rzucić kamyk do wody - robi się wtedy mały, wkłęsy krąg, w którego środku jest wyprysk. Jak już wcześniej pisałem zauważyłem też maleńkie - nie wiem czy będzie to właściwe określenie - "nacieki" na progach (wewnątrz). Są to jakby wycinki maleńkiej kuli naklejone na powierzchnię. Być może można by to reklamować, ale wg mnie lepiej mieć oryginalny lakier niż pozwolić na ingerencję warsztatowych lakierników i blacharzy. No cóż, nie mamy Rolls Royce'ów, więc chyba trzeba się z tym pogodzić. Bardziej w....jące są wgniecenia i zadrapania parkingowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

W mojej Megance III (produkcja styczeń 2010) również występują wady lakiernicze tj. wtrącenia w lakierze. W serwisie w Bydgoszczy próbowali to usunąć, ale nie do końca się im to udało. Zaprzyjaźniony lakiernik poradził mi, abym się tym nie przejmował i tak zrobiłem. Nic z tym się nie dzieje. Od firmy Renault w ramach "rekompensaty" dostałem gratyfikację finansową. Swoją drogą, to straszne, że nowe auta wypuszczają z takim wadami, a reklamują ich wysoką jakość. To jest nieuczciwe i godne potępienia, co niniejszym czynię. Uwaga na malowanie Megane III !!!!

 

Niestety trwałość lakieru to teraz częsty problem. Jest to spowodowane oczywiście względami ekologicznymi i teraz stosuje się lakiery wodne, które nie są już tak trwałe jak normalne, lecz za to bardziej ekologiczne.. Ta ekologia kiedyś nas wykończy. Mniej trwałe lakiery, problematyczne filtry cząstek stałych, zawory egr..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

 

jestem nowym użytkownikiem tego Forum, Mam duzy problem z moim megane III mam zacieki na łączeniu dachu z bokiem sam. zacieki wielkości kropli wtrącenia lakieru na drzwiach i na dachu i na łączeniu dachu z bokiem mam coś takiego jagby ktoś z automatu wbijał igłę przez 7 cm. Serwis powiedział że tak ma być i lepiej nic nie robić. miałem krzywą szybe wycieraczki zostawiały dziurę na szybie więc kazano mi ręcznie wygiąc pióro by lepiej dociskalo, w koncu po ponad roku walki wymienili mi szybę i sie przyznali pokrzywiona szybą, brak lakieru przy tylnej lampi wychodzące uszczelki spod lampy stop hałasujace hamulce z tyłu ciągłe szorowanie bez względu na pogodę, wibryjący silnik na biegu jałowym.Złozyłem reklamacje i powiedzieli mi ze tak ma być nawet nic nie napisali wiec zgłosiłem to reno polska zainteresowali sie tym problemem zobaczyli mój samochód i powiedzieli że to wszystko występuje ze wzgledu na eksploatację samochodu więc ciekawe co bedzie dalej pewnie cały sie rozsypie. zazdroszcze koledze LEW, napisał ze mu renówka dała kase w rekompensacie, mi powiedziano że mam s... i jeszcze mnie postraszono że strace gwarancje. Mój prawnik powiedział mi ze idziemy do sądu. miał ktoś taką sytuację i jak ja ewntualnie rozwiazał, pozdrawiam i czekam na odpowiedz.

JUAN29

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

WItam, widzę że dyskutujecie na temat problemu który jak widzę dotyczy nie tylko megane III ale również II której jestem posiadaczem. W moim przypadku bąble wyskoczyły na lewym nadkolu mniej więcej na wysokości rogu drzwi, w jednym miejscu zrobił się już z tego odprysk i widać jakiś zielonkowaty podkład. Auto ma oryginalną powłokę i nigdy nie było malowane w tym miejscu, auto ma 6 lat ale z tego co się orientuję to istnieje coś takiego jak gwarancja "perforacyjna" na ok 10 lat, co o tym myślicie?? czy jest szansa walki z przedstawicielstwem renault?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam wszystkich użytkowników forum. Moje rozczarowanie M III spowodowało że postanowiłem się zarejestrować na tym forum i niestety dla producenta zamierzam wszystko "przelać" czytelną czcionką.

Dopisując się do tematu w mojej Reni- a kupiłem ją w grudniu 2010 podobnie jak u kolegów po drugiej zimie znalazłem na tylnych progach od wewnątrz bąble świadczące o ogniskach korozji. Jakby tego było mało, bąblę znalazłem również na lewym tylnym błotniku - nie jest to w wyniku uszkodzenia lakieru i dlatego szybko udam się z tym do serwisu aby nie pękła, bo mogą zarzucić że to od uszkodzenia mechanicznego.

 

Jeszcze raz wszystkich pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety teraz każdy producent samochodów szuka na czym zaoszczędzić aby auto było jak najtańsze. No i takie są efekty. Mam znajomego w serwisie jednego z producentów samochodów (nie będę wymieniał marki, nie jest to Renault). I ten znajomy mówił mi że producenci stosują taką politykę że potrafią nawet samochód sprzedać po kosztach a zarabiają na takim aucie dopiero jak klient przyjeżdża do serwisu.

Miałem kiedyś golfa II. Sprzedawałem go jak miał 19lat i nawet jednego pryszcza nie było, czy inaczej mówiąc bąbelka. Teraz już takich samochodów się nie produkuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Z uwagi na fakt, że założylem ten wątek dopiszę coś jeszcze. Jakieś 2 miesiące temu zauważyłem, że w tych samych miejscach (tylne progi) na których miałem poprzednio bable (i które zostały polakierowane w ramach gwarancji), powstały jeszcze większe. Co wiecej, na lewym progu lakier zszedł do "gołej blachy" i w chwili obecnej jest już mał ognisko rdzy. W poniedziałek jestem umówiony na powtórne lakierowanie (gwarancyjne) ww elementów. Ciekaw jestem ile wytrzyma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Dzisiaj byłem na myjni i pracownicy zwrócili mi uwagę na bąbla po lewej stronie światła STOP na klapie bagażnika, malutkie bąble niedaleko znaczka oraz niedoróbkę zaraz pod szybą. Czy sądzicie, że to wada fabryczna, czy też może kupiłem auto malowane? Bo już sam nie wiem... No i muszę podjechać bo nie działa mi szyba oraz zabezpieczenie dziecka w tylnych prawych drzwiach (pod koniec roku wymieniałem drzwi w ASO), a ich nie używałem i dopiero teraz zauważyłem. Mam nadzieję, że uwzględnią mi reklamację ponaprawczą.

Proszę o pomoc jak mam u nich interweniować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam grono użytkowników pojazdów Renault.

Na forum jestem od kilku miesięcy ale to mój pierwszy post

i oczywiście nie pochlebiający marce.

Otóż mój pojazd Megane III Grandtour z roku 2011 I rej. 04/2012

krajowy,bezwypadkowy,rdzwieje. Pierwsze bąble wyszły koło lampy 3 stopu

i wydaje mi się czytając posty że to dopiero początek.

Wiązałem z autem dłuższą przyszłość ale po takiej niespodziance chyba wykreślę

tą markę z kolejnych zakupów. Usterka została zgłoszona do ASO i jest już termin

umówiony na malowanie po którym mam nadzieję że rdza się w tym miejscu więcej nie pojawi.

Mimo wszystko auto wystawiłem na sprzedaż, jeżeli kogoś zainteresuje to proszę pisać.

Dostępu do giełdy na forum nie mam ale w skrócie napiszę Megane Grandtour 1.5dci, 15500km przebieg

na gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to że w latach 2010-2011 coś im tam w lakierni nie poszło jak trzeba, ja mam auto wyprodukowane 10.2009 i poza tym że widać w paru miejscach paprochy na progach to odpukać bąbli brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam grono użytkowników pojazdów Renault.

Na forum jestem od kilku miesięcy ale to mój pierwszy post

i oczywiście nie pochlebiający marce.

Otóż mój pojazd Megane III Grandtour z roku 2011 I rej. 04/2012

krajowy,bezwypadkowy,rdzwieje. Pierwsze bąble wyszły koło lampy 3 stopu

i wydaje mi się czytając posty że to dopiero początek.

Wiązałem z autem dłuższą przyszłość ale po takiej niespodziance chyba wykreślę

tą markę z kolejnych zakupów. Usterka została zgłoszona do ASO i jest już termin

umówiony na malowanie po którym mam nadzieję że rdza się w tym miejscu więcej nie pojawi.

Mimo wszystko auto wystawiłem na sprzedaż, jeżeli kogoś zainteresuje to proszę pisać.

Dostępu do giełdy na forum nie mam ale w skrócie napiszę Megane Grandtour 1.5dci, 15500km przebieg

na gwarancji.

 

Myślę że troche się pośpieszyłeś ze swoją decyzją bo coś takiego może sie zdarzyć wszedzie..Ale to twoja decyzja. Życze powodzenia i zadowolenia z kolejnego auta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!