Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Wiam, miałem problem z wyświetlaczem (licznikiem) który zaczął migać (gasł a na dołkach się zaświecał i tak w kółko). Oddałem auto do mechanika - elektryka który zażyczył sobie za naprawę 500zl!!! czy jest możliwe że naprawa tego kosztuje aż tak dużo? czy dałem się "nabić w butelkę"? Na allegro znalazłem za 300 zł ale nie wiem czy pasuje. Jezeli tak jest to chętnie podziele się informacją o tym elektryku na pm. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przeniesiony scalony

Witam, dzisiaj miałem taki przypadek że podczas postoju zaczeło coś piszczeć pod maską tak gdzieś za kierownicą, i po jakimś czasie zgasł mi wyświetlacz kompletnie cały. nawet dioda nie świeci, przy okazji przestało działać radio, tz włącza się ale nie słychać muzyki. Co mam teraz robić? czy to może być bezpiecznik? jeśli tak to który, sprawdzałem bezpiecznik od konsoli, i jest sprawny,a le mam tam kilka bezpieczników które nie są opisane,i ciężko jest je wyciągnąć. Proszę o jakąś sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Póki wyświetlacz miga, to wystarczy przelutować płytę licznika HOT AIREM. Jak zgaśnie na amen, to już przetwornica do naprawy. Najlepiej wziąć się za to natychmiast po pierwszych objawach-wyjdzie taniej i szybciej.

Ja jestm właśnie po przelutowaniu płyty licznika. Kilka dni temu po odpaleniu silnika miałem ciemność na desce, po dojechaniu do domu natychmiast wyciągnąłem licznik i przelutowałem co sie dało lutownicą, ale to pomogło tylko na kilka godzin. Za drugim razem wylutowałem z płyty większy wyświetlacz i przelutowałem HOTEM wszystko aż do mniejszego wyświetlacza. Już od kilku dni jest OK.

Jak ktoś ma pojęcie o lutowaniu i dostęp do HOTA, to może to zrobić samemu, w innym przypadku polecam wyspecjalizowane firmy. Ale zawsze warto się pospieszyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem co Piotr. Slyszalem jednak, ze, tak jak wspomnial ghost2255, moze to naprawic kazdy kto potrafi lutowac. Problem polega na tym a by wiedziec, co wyjac i gzie przylutowac. Czy ktos z Was moze sie podzielic ta informacja? Jesli nie na forum to na priv? Mieszkam za granica wiec nie mam za bardzo mozliwosci skorzystania ani z allegro ani z ewentualnej bezposredniej naprawie ktoregos forumowicza

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.1.5, 5.6, 5.7, 5.8 Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam to samo ale przy naładowaniu aku. i przeczyszczeniu klem, problem się zmienił tylko przy uruchamianiu samochodu zegar się resetuję i trzeba nawet kod wpisać. Czyli mam iść w kierunku przetwornicy ??? I jeszcze jedno co to za bezpieczniki przy klemach, bo widzę że mam na krótko zrobione ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skiera trzeba wyjąc daszek oraz pwkładkę poniżej wyświetlacza (są na zaczepach). Licznik jest na 2 śrubkach. Co do demonatażu/montażu to temat był wielokrotnie poruszany - poszukaj. Polecam też lekturę elektroda.pl znajdziesz tam też fotki miejsc do lutowania. Do przelutowania wystarczy z powodzeniem lutownica grzałkowa ze stabilizacją temp. grota. HOT-AIR trzeba uważać bo podgrzanie za bardzo może spowodować iż nadmuch zdmuchnie element z płytki. Poza tym zbyt szeroka dysza podgrzeje zbyt wiele elementów które za długo też nie można grzać - tak więc lepiej grzałeczką. Każdy element zwłaszcza wokół generatora.

 

Ze zdemontowanym licznikiem możesz spokojnie jeździć. Nie będziesz tylko wiedział kiedy kończy ci się paliwo :)

Poza tym uszkodzony licznik nabija ci dodatkowy przebieg dość szybko więc spiesz się.

Edytowane przez kipi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety kolega wszystko polutował i resetuję się dalej dodatkowo pojawił się napis REIFENVNIILE DEFEKT wysyłam do el-cars.pl, czytałem ze chwalicie. Pytanko wysyłaliście poleconym paczkę ?

Edytowane przez skiera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!