Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kręci rozrusznik ale nie odpala


piotrek18k

Rekomendowane odpowiedzi

bezpieczniki ok próbowałem odpalic z drugiego klucz i nic chyba muszę odholowac do warsztatu, czy pompa paliwa jest w zbiorniku czy na ramie pod silnikiem scenic 2000r październik silnik 1,9 dci

 

[ Dodano: 2011-03-30, 18:51 ]

koledzy pomocy pompa wymieniona paliwo podaje, kręci jak głupi. Właczam stacyjkę gasną kontrolki i po chwili zapala się kontrolka świec żarowych i nie chce zapalić

 

[ Dodano: 2011-03-30, 21:35 ]

koledzy pomocy pompa wymieniona paliwo podaje, kręci jak głupi. Właczam stacyjkę gasną kontrolki i po chwili zapala się kontrolka świec żarowych i nie chce zapalić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy pompa paliwa jest w zbiorniku czy na ramie pod silnikiem scenic 2000r październik silnik 1,9 dci

w dCi nie ma pompy w zbiorniku, jest przy prawym nadkolu z przodu. Zasilanie idzie tam górą silnika i schodzi w dół.

Nie wiem jak pomóc, raz piszesz, że paliwo dochodzi do pompy, teraz się dowiadujemy, że pompa nie podawała paliwa. Nie poprawiłeś profilu, ze szczątkowych informacji nie ma co wróżyć.

Ja wymiękam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i nie zapali coś nie tak z wysterowaniem wtrysku lub immo blokuje. Do sprawdzenia czujnik położenia wału czujnik położenia wałka rozrządu, ciśnienie na listwie CR, Może świece padły albo uwaliłeś immo lub uhc. Czy tak ciężko znaleźć fachowca co podłączy pod komputer przecież era polonezów się skończyła i byle zakład powinien mieć luncha czy nawet cdif/2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam

Podpinam się pod temat, dotyczy również mnie.

W listopadzie zeszłego roku chciałem sprzedać auto, zabrałem klienta na przejażdżkę. Po powrocie zgasiłem go z kluczyka (akumulator resztkami sił zapalił).

Na drugi dzień chciałem go zapalić i nic, nawet nie zakręcił. Założyłem nowy akumulator (kręci pięknie) - nie zapalił. Zapalił się STOP na kontrolkach (ręczny na dole). Zaprosiłem elektryka do auta, stwierdził złe ciśnienie wstępna paliwa. Dobra wymieniłem pompę wstępną i nic, wymieniłem filtr paliwa i nic. Kupiłem na złomie czujnik ciśnienia paliwa (ten na listwie) i nic. Wykręciłem sztywny przewód paliwowy łączący wtrysk z listą i wkręciłem tam manometr, pokazał 3 bary. Na filtrze paliwa jest regulacja ciśnienia więc zwiększyłem je do 4 barów i nic dalej nie pali. Wciśnięty grzybek antywstrząsowy i dalej nic (to zrobiłem na samym początku). Sprawdziłem połączenia między kompem a czujnikiem ciśnienia(brak przerwy). Ręce opadywują. Jedyną rzeczą może być albo wariacja kompa lub też czujnik ciśnienia (ten złomowy i ten mój stary) jest do d**y. Macie jakieś inne rady i czy możecie podać rezystancję czujnika ciśnienia.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam

Kilka dni temu kupiłem Scenica II 1.9 dci 2004r. Do dzisiaj było wszystko oki - auto paliło na dotyk bez względu na to czy było ciepłe czy zimne. Dzisiaj rano elegancko odpaliło i pojechałem do pracy. Po pracy auto już nie odpaliło. Rozrusznik kręci ale scenic nie chce odpalić ( po 3-4 wciśnięciach startu padł akumulator). Nie wyświetla żadnych błędów - nie świeci się service ani stop. Troszkę dzisiaj popadało ale to chyba nie ma wpływu na usterkę. Ma ktoś może jakiś pomysł jak to ruszyć - co sprawdzić.

Pozdrawiam

Trams

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam dołączę do tematu. Mam Renault Scenic II z 2004 r 1.5 dCi 85 KM. Nie maiłem żadnych problemów z odpalaniem (palił za pierwszym wciśnięciem start).

Do wczoraj - auto było u mechanika który sprawdzał ciśnienie sprężania w cylindrach. Po tej operacji pojawiły się problemy. Czasem zapali za pierwszym razem , czasem nie. Kręci ale nie zapala.

Dodatkowo w kabinie słychać dziwne buczenie , którego wcześniej nie było , a które mi kojarzy się ze zwarciem.

Czy możecie podpowiedzieć gdzie szukać problemu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

witam wszyskich od niedawna jestem posiadaczem megane2 1,6 16v z 2002r autko jak na swój wiek jest całkiem zadbane jesi chodzi o zawieszenie jest oki praca silnika i osiagi ok tylko ta elektronika .w ciagu 3 tygodni wymnieniłem dwie cewki do wymiany ma kzfr bo przy zapalaniu klekocze kilka sekund miałem juz przygode z blokada kierownicy dałe sobie z nia rade ale to co w tej chwili mie sapotkało to zaczyna mnie denerwowac i to strasznie mnianowicie 2-dni temu przyjechalem do pracy rano wszysko ok po 20 nin chce przestawic auto, a megi kreci a nie odpala przyjechal fachowiec podpil kompa i okazalo sie ze brak zasilania na 1,2,3,4 cewce niestety wiecej nie był w stanie nic mi pomóc auto oddałem do elektryka i tu zaskoczenie naprawa moze kosztowac od 500 do 1200 zł prawdopodobie jakas wiazka jes zasniedziała lub sterownik padł i nie daje sygnału na cewki prosze o pomoc w tej sprawie bo mam mieszane uczucia że ten fachowiec chce ze mnie ostro skroic, w aucie jest osłona pod silnikie w kałuze nie wierzdzam silnika nie myje woda, twierdzi ze moze byc zgnity przewod lub ten sterownik padł czy to normalne. czy ktos spotkal sie ztakimi objawami sprawdzalem bezpieczniki jest ok przkazniki pod bezpiecznikami ok doradcie

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.7 - logika wypowiedzi, ortografia. Aston76

 

Proponuję Koledze zapoznać się z regulaminem forum, bo widać że ten punkt programu został pominięty podczas rejestracji.Aston76

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam

Mam podobny problem

A mianowicie kręci a nie odpala.

Filtr paliwa nowy, wtryskiwacze dobre, pompa podaje paliwo prawie z ciśnieniem 400 barów, EGR czysty, akumulator był wkładany inny, sprawdzałem świece przy użyciu akumulatora i iskrzą.

Auto odpala na Plaka ale kiedy przestaje pryskać Plakiem to gaśnie.

Czy może być że któraś z świec jest do kitu? Nawet jeśli iskrzą od akumulatora

 

"Auto było u mechanika i rozkłada ręce"

Edytowane przez jaswas2015
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece muszą być wyjęte aby prawidłowo je sprawdzić, co to za mechanik dup..

Trochę mrozu i wielkie problemy .To świadczy o stanie Waszych silników .

Trzeba punkt po punkcie sprawdzić szczelność połączeń;

- paliwowych,

- elektrycznych

- i powietrznych .

Jeżeli to zostanie zrobione to w następnej kolejności należy sprawdzić;

- czujnik położenia wału korbowego

- i stan czujnika temperatury cieczy, lubią sprawiać psikusy

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! mam podobny problem. Auto zawsze odpala na zimnym silniku, ale po krótkim odcinku potrafi zgasnąć podczas jazdy (zmiana biegu,wciśniecie sprzęgła, temperatura (?)), a potem już nie odpala. Rozrusznik kręci, czasami pojawia się komunikat "select neutral" lub "steering not locked". Miał ktoś podobny problem?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piter1114

Po pierwsze, to jest b.poważny problem, bo silnik może Tobie zgasnąć przy wyprzedzaniu i co wtedy ??????

Należy silnik poddać gruntownemu przeglądowi, nie jeździć do czasu usunięcia usterek .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!