Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Mułowaty na benzynie na LPG już nie


slawekhip

Rekomendowane odpowiedzi

smok w baku do sprawdzenia ciśnienie na listwie wtryskowej bo jak pompa chodzi cały czas to może się przytarła zwłaszcza jak w baku paliwa nie jest zbyt dużo i nie ma jej co chłodzić. No chyba że pompa jest odłączana jak jest zasilanie gazem ale to rzadko robią gazownicy bo szkoda czasu i kosztów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jeszcze jeden mały detal jeśli wtrysk jest przytarty lub się wiesza mechanicznie to komp nic nie pokaże tylko usterkę elektryczną wtrysku wykryje.A w ASO nie ma takich geniuszy którzy znają się na parametrach life data.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Trochę odświeżę temat

U mnie też występuje zamulenie na PB a a LPG lepiej się zbiera

Podsumowując te 3 strony :

1. Sprawdzić/wymienić świece

2. Sprawdzić/wymienić filtr paliwa

3. Odłączyć/wyregulować instalacje LPG

4. Przeczyścić wtryski PB specyfikiem do PB+LPG

5. Sprawdzić ciśnienie na listwie wtryskowej(przez co sprawdzi się stan pompy czy się nie przyciera)

Czy coś jeszcze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwilowo nie mam LPG w butli. Muszę tę klemę odpiąć bo auto przyspiesza ale nie ma tego "ducha" jak na LPG. Boję się że to problem z cewkami lub lambdą ;/

 

Dodano: 01 wrz 2012 - 20:16

Odłączyłem klemę na kilka godzin i przejechałem dosłownie parę km i wyczuwam delikatną poprawę, tylko co teraz i dlaczego na gazie ma lepszego "kopa" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

To teraz ja odświeżam.

~~~~~~~~~~~~~~

NA POCZĄTEK POPROSZE DWÓCH POPRZEDNICH KOLEGÓW O INFORMACJE CZY UDAŁO IM SIĘ USTALIC PRZYCZYNĘ PROBLEMU (SMOK I PASEK)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Problem praktycznie identyczny-tzn 1.6 16v 160tys km, na gazie przejechane z 60tys. Problem pojawił sie jakiś miesiąc temu. Auto na benzynie do jakis 2500tys/obr na min jest zamulone. Na gazie chodzi lepiej-normalnie.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Specyfiku do paliwa juz dolałem i pojeżdzilem na benzynie-nie pomoglo.

-W baku zawsze mam okolo polowy benzyny wiec pompa sie raczej nie zatarla ani przegrzala (chyba ze pada ze starosci)

~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dodatkowo pojawił się problem z odpalaniem po dluzszym postoju-tzn prawie za kazdym razem włacza mi sie ssanie nawet do 2tys obr/min i prawie do momentu rozgrzania silnika do temperatury roboczej nie opada ponizej 1tys. A temperatura na dworze dzisiaj rano to przykladowo 12C wiec calkiem cieplo.

~~~~~~~~~~~~~~

Uszczelki przepustnicy (2 oringi) wymienialem 2 lata temu wiec raczej to nie jest problem wysokiego ssania....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Prosze o pomoc....

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.9 -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro zresetuje kompa.

 

Do tego przed chwilą po raz pierwszy pojawił sie dodatkowy problem-zapewne z tym związany. Odpaliłem auto normalnie na banzynie, po rozgrzaniu przełączyl sie na gaz i wszystko bylo OK. Po okolo 2km jazdy przełaczylem na PB-zgasł (ostatnio to normalne). ALe problem byl taki ze od tego momentu wogóle nie chcial utrzymac wolnych obrotów na PB-za kazdym razem gasl chyba ze dodawałem gazu. Przełaczylem na LPG i ten sam problem-nie utrzymuje obrotów na biegu jałowym-od razu gasnie. Przejachalem tak z 5 km po czym wszysttko wrócilo do normy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z krokowym to jest taki temat ze mam dwa silniki krokowe (jeden w aucie i jeden w garazu) i ostatnio kilkakrotnie je czyscilem i wymienialem i bez większych zmian. Mam 2 krokowe poniewaz kiedys kupilem nowy a okazalo sie ze problemem byla wlasnie uszczelka przy przepustnicy. Wiec podejrzewam ze oba krokowe są sprawne.

~~~~~~~~~~~~~~

Z drugiej strony krokowy nie ma nic wspólnego z zamulonym autem na PB.

`~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~

*****************************************

Dzisiaj odłaczylem akumulator na ponad 30 minut-podłaczylem. Auto po odpaleniu normalnie przełaczylo sie na gaz i bylo OK-po przełaczeniu na PB zgaslo. Od tamtego czasu jest ta sama sytuacja co wczoraj czyli auto nie trzyma wolnych obrotów-od razu gasnie. Odłaczylem wiec silnik krokowy i teraz obroty mam pomiedzy 1500 a 2000 ale przynajmniej nie gasnie i da sie jechac. Juz sam nie wiem w czym problem....

 

Dodano: 02 paź 2012 - 23:52

Dzisiaj wymienilem silnik krokowy. Ale nie wiele to zmienilo. Autko na gazie chodzi poprawnie a na benzynie do 2500obr/min jest mulowate.

~~~~~~~~~~~~~~

Na na biegu jałowym obroty na benzynie to okolo 550obr/min a na gazie 700/750.

~~~~~~~~~~~~~~

Jakis pomysl?

~lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.9 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj odłaczylem akumulator na ponad 30 minut-podłaczylem. Auto po odpaleniu normalnie przełaczylo sie na gaz i bylo OK-po przełaczeniu na PB zgaslo

Jak to się ma do tego, co napisałem wyżej ? :

przez kilka(naście) km nie jeździj na LPG. Pozwoli to na nauczenie się komputerowi "nowych" map benzyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Krecik-dzisiaj właśnie to zrobiłem. Skasowałem mapę benzyny i pojeździłem na benzynie-okolo 15km-cały czas to samo...

 

Dodano: 14 paź 2012 - 23:01

Problem wysokich obrotów na zimnym zostal rozwiązany poprzez kolejną wymianę uszczelek przy przepustnicy. Widac 2 lata to juz bylo dla nich wystarczająco....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

PRoblem zamulonego auta na benzynie pozostał.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Podejrzewam fitr paliwa, pompa paliwa...

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.9 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!