Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

  W dniu 11.10.2011 o 19:37, fred napisał(a):
CYTOWANIE

Bezpieczniki sprawdziłem sa ok .Problem rozwiązało wypięcie kostki z silnika dmuchawy i psiknięcie kontaktem .Całe szczęście że się udało i działa gdyz jak już ktoś pytał w tym wątku czy trzeba spuszczać czynnik chłodzący to wg mnie trzeba gdyż inaczej nie wyjmie się silniczka .Na allegro jest aukcja gdzie ktoś sprzedaje cały zespół z silnikiem sa tam dobre zdjęcia gdzie dokładnie widać jak to wygląda a silniczek jest usytuowany w podszybiu od strony kierowcy w pozycji pionowej a odległość od ścianki komory silnika to góra 2 cm. więc nie idzie go wyjąć

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to miałeś farta, u mnie ciągle trzeba walnąć w podszybie żeby zaskoczyło. Zupełnie jak by coś się zawieszało :)

Rozebrał bym to dzisiaj znowu (już raz rozebrałem i potraktowałem kontaktem), ale pogoda przy przeziębieniu nie zachęca do takich akcji :/

I demontażu też się właśnie boję, bo dopiero co zrobiłem klimę i jakoś nei chcę w niej grzebać ponownie.

 

Dodano: 13 paź 2011 - 16:40

Rozebrać podszybia nie mogłem ale dobrałem się do złącza zasilającego i to NIE JEGO wina.

Nawiew nie zaskakuje i żeby zadziałał wystarczy walnąć pięścią w obudowę filtra.

 

Ma ktoś pomysł co tam się może zawieszać/zacinać ?

Sam silnik by robił taki problem ? Trochę to było by dziwne bo nie trzeba wcale mocno walić i zaskakuje, nawet na najmniejszej prędkości, czyli nie jest to coś poważnie blokującego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim panelu napięcie idzie bezpośrednio do niego i dopiero z niego do silnika dmuchawy.

Podejrzewam, że w każdym panelu tak będzie.

 

Wracając do mojego problemu to w schematach znalazłem przekaźnik w układzie dmuchawy. Ktoś wie do czego on tam właściwie jest bo ze schematu nic nie wynika, tak wygląda jak by z 1 strony był nie podłączony do niczego.

Zasilany jest z bezpiecznika 40A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak u mnie niestety nie tylko wtyczka , dziś musiałem poriuszać kostką i pierdyknąć w wentylator żeby zaskoczył i na razie jest ok .Wpadłem na pomysł aby wywiercić dziurke w obudowie i spsikać jakimś kontaktem jak zawieszają się szczotki to może pomoże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie odkryłem nowy objaw, a mianowicie brzęczenie podczas pracy, czyli pewnie padło któreś łożysko mocujące wirnik. W przyszłym tygodniu śmigam do mechanika i mam nadzieję, że zna jakiś cudowny sposób aby to rozebrać bez rozszczelnienia klimy.

 

Wsłuchaj się dobrze w swój wentylator, bo może masz jednak to samo co u mnie czyli padający silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Panowie wszystko pięknie ładnie tylko u mnie spaliło się coś innego.

 

Chodzi mi o ten przekaźnik zaznaczony na zdjęciu.

Czy może ktoś wie jakie on ma wartości czy możne kupić go w zwykłym sklepie z elektronika ??

I jaka może być przyczyna spalenia ??

U mnie to wygląda jakby się po prostu dostała woda do tego modułu.

post-37485-0-61742300-1319014128_thumb.jpg

Edytowane przez marians
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

w "nowym nabytku " mojej dziewczyny (czyli megane I phI ) właśnie dmuchawa działała tylko na najwyższym biegu . Zamiast zakładać kolejny temat o tej samej treści czy zadawać 364658473563434 raz to samo pytanie co wtedy zrobić ;) poczytałem . Wymontowałem tą opornice (dostęp paskudny ale jakoś poszło ) , kupiłem i wlutowałem nowe tranzystory MJ11015 i po zamontowaniu (znowu ten super dostęp ;) ) wszystko bangla jak ta lala . Koszt naprawy co prawda się mocno zwiększył bo okazało się ze moja lutownica się spaliła i musiałem kupić nową ;)

Podziękowania dla wszystkich którzy ładnie opisali co i jak znaleźć , kupić i przylutować :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!