Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

CYTOWANIE

Bezpieczniki sprawdziłem sa ok .Problem rozwiązało wypięcie kostki z silnika dmuchawy i psiknięcie kontaktem .Całe szczęście że się udało i działa gdyz jak już ktoś pytał w tym wątku czy trzeba spuszczać czynnik chłodzący to wg mnie trzeba gdyż inaczej nie wyjmie się silniczka .Na allegro jest aukcja gdzie ktoś sprzedaje cały zespół z silnikiem sa tam dobre zdjęcia gdzie dokładnie widać jak to wygląda a silniczek jest usytuowany w podszybiu od strony kierowcy w pozycji pionowej a odległość od ścianki komory silnika to góra 2 cm. więc nie idzie go wyjąć

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to miałeś farta, u mnie ciągle trzeba walnąć w podszybie żeby zaskoczyło. Zupełnie jak by coś się zawieszało :)

Rozebrał bym to dzisiaj znowu (już raz rozebrałem i potraktowałem kontaktem), ale pogoda przy przeziębieniu nie zachęca do takich akcji :/

I demontażu też się właśnie boję, bo dopiero co zrobiłem klimę i jakoś nei chcę w niej grzebać ponownie.

 

Dodano: 13 paź 2011 - 16:40

Rozebrać podszybia nie mogłem ale dobrałem się do złącza zasilającego i to NIE JEGO wina.

Nawiew nie zaskakuje i żeby zadziałał wystarczy walnąć pięścią w obudowę filtra.

 

Ma ktoś pomysł co tam się może zawieszać/zacinać ?

Sam silnik by robił taki problem ? Trochę to było by dziwne bo nie trzeba wcale mocno walić i zaskakuje, nawet na najmniejszej prędkości, czyli nie jest to coś poważnie blokującego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim panelu napięcie idzie bezpośrednio do niego i dopiero z niego do silnika dmuchawy.

Podejrzewam, że w każdym panelu tak będzie.

 

Wracając do mojego problemu to w schematach znalazłem przekaźnik w układzie dmuchawy. Ktoś wie do czego on tam właściwie jest bo ze schematu nic nie wynika, tak wygląda jak by z 1 strony był nie podłączony do niczego.

Zasilany jest z bezpiecznika 40A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak u mnie niestety nie tylko wtyczka , dziś musiałem poriuszać kostką i pierdyknąć w wentylator żeby zaskoczył i na razie jest ok .Wpadłem na pomysł aby wywiercić dziurke w obudowie i spsikać jakimś kontaktem jak zawieszają się szczotki to może pomoże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie odkryłem nowy objaw, a mianowicie brzęczenie podczas pracy, czyli pewnie padło któreś łożysko mocujące wirnik. W przyszłym tygodniu śmigam do mechanika i mam nadzieję, że zna jakiś cudowny sposób aby to rozebrać bez rozszczelnienia klimy.

 

Wsłuchaj się dobrze w swój wentylator, bo może masz jednak to samo co u mnie czyli padający silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Panowie wszystko pięknie ładnie tylko u mnie spaliło się coś innego.

 

Chodzi mi o ten przekaźnik zaznaczony na zdjęciu.

Czy może ktoś wie jakie on ma wartości czy możne kupić go w zwykłym sklepie z elektronika ??

I jaka może być przyczyna spalenia ??

U mnie to wygląda jakby się po prostu dostała woda do tego modułu.

post-37485-0-61742300-1319014128_thumb.jpg

Edytowane przez marians
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

w "nowym nabytku " mojej dziewczyny (czyli megane I phI ) właśnie dmuchawa działała tylko na najwyższym biegu . Zamiast zakładać kolejny temat o tej samej treści czy zadawać 364658473563434 raz to samo pytanie co wtedy zrobić ;) poczytałem . Wymontowałem tą opornice (dostęp paskudny ale jakoś poszło ) , kupiłem i wlutowałem nowe tranzystory MJ11015 i po zamontowaniu (znowu ten super dostęp ;) ) wszystko bangla jak ta lala . Koszt naprawy co prawda się mocno zwiększył bo okazało się ze moja lutownica się spaliła i musiałem kupić nową ;)

Podziękowania dla wszystkich którzy ładnie opisali co i jak znaleźć , kupić i przylutować :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!