Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Więc tak bezpieczniki od lewej strony aku oki sprawdzone.

Do podzespołu gdzie znajduje się bezpiecznik termiczny wchodzi u mnie tylko 1 wtyka wypinam ją wyciągam podzespół ale od niego odchodzą jeszcze 2 kableki które są wmontowane jakby w jego metalową obudowe co powoduje ze nie moge wyciągnąć tej puszczki ktoś podpowie jak to zdemontować

 

u mnie wyglada to tak

t4.jpg

 

Sprawdziłem kostke idąca do tego podzespołu bo tylko jedna jest wtykana w gniazdo dolne wyglada oki ale dla pewności bym sprawdził czy jest przejscie czy kable z tej kostki ida do kostki w srodku auta w panelu sterującym ??

 

[ Dodano: 2009-11-09, 21:44 ]

Sprawdziłem sam nawiew na krótko i chodzi !

Jak sparawdzam miernikiem na wtyczce która już bezpośrednio idzie do wiatraka nawiewu to ciągle mam na niej 12V :/ Ma ktoś jakiś schemat jak są prowadzone kable od nawiewu ? Chodzi mi gdzie idą kable od wtyczki od podzespołu z rezystorem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam, przejrzałem forum i nie mogę znaleźć jednej informacji, mianowicie gdzie znajduje się bezpiecznik termiczny w megane I phI 1.6 e, wersja z klimatyzacją i recyrkulacja powietrza. Proszę o pomoc, tranzystory znalazłem, ale tego bezpiecznika termicznego nie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Zrobilem wszystko tak jak Pan Van GORRE napisał w instrukcji (świetnie wyjaśnione oby wiecej takich było) i niestety zaraz po odpaleniu autka nawiew podziałał z 5 sekund prawidłowo i siadł <ok> wie ktoś co moze być przyczyną lub co mozna jeszcze sprawdzić aby tak tego nie paliło ?. Tranzystora użyłem MJ11015 dalem za niego 18 zl wiec raczej byl orginalny bo na allegro spotkalem sie z podrobkami po 8 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem. Dziś jechałem swoja Megi I phI nawiew działał wszystko ładnie. Lecz po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu już nawiew nie działał(na żadnym biegu) W czym tkwi problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam też miałem podobny probłem! Nawiew mi działał na każdym biegu na maksa a potem to tylko na 6 działał. Sprawdziłem wszystkie połączenia, bezpieczniki itp popsikałem wd-40 !!! Pan Van GORRE napisał świetną instrukcje ale nie uwzględnił jednego ! tego że dmuchawa może być już wysłużona i może mieć bicie a co za tym idzie może na starcie mieć zwiększony pobór prądu a co za tym idzie palić tranzystory BDX68B

BDX68C tych nie kupujcie wcale maja tylko 16A i moga sie odrazu spalić, nie proponuje też MJ11015 są dobre ale jeśli ktoś ma bicie w dmuchawie to też sie po paru minutach spala !!! Dużo czytełem na forum poza forum i na innych forach i znalazłem !!! Dlatego sie zwami podziele moją bardzo cenna informacja jak chcecie kupować dobry i wytrzymały tranzystor to polecam tylko tego MJ11033G to jest podobny model jak MJ11015 ale różni sie tym ze ma 50A i 300W wiec jak będzie przeciążenie to da rade !!!

POLECAM MJ11033G !!!!! Jest tylko jeden minus w sklepach elektronicznych kosztuje od 42zl do 48zl !!! Ja kupiłem na North.pl 2szt za 78,3zł razem z przesyłką !!! Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem te MJ11015G za 18 zł sztuke tylko one mialy napis na obudowie MEXICO

http://www.wholesaleec.com/upload/upimg950...11015-17850.JPG

one sie spaliły po 10 sekundach działania. Z tego co sie rozglądałem są też MJ11015G ale z innym napisem takim jak tutaj :

http://www.carcenter.co.kr/fet/mj11015.jpg

takie też kupilem tym razem cena za sztuke 13 zł i te bez problemu działają do tej pory.

Z tego co czytałem to jest sporo podróbek i nie da sie rozpoznać orginału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam MEGANE II 2004 rok 1.5 dci, klima manual i nawiew działa tylko na 4 biegu. Gdzie znajduje się rezystor lub inne ustrojstwo odpowiedzialne za prędkości nawiewu? Da się naprawić czy raczej do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Robiłem też znajomemu z pracy nawiew. Też mu działał na 6biegu aby ! Dowiedziałem sie czegoś wiecej ! Jak sie pala 2 tranzystory mocy darlingtona to moge one spalic małe tranzystory SMD ktore sterują obrotami nawiewu na danym biegu. U niego oprócz 2darlingtonów spaliły sie te co sa zakryte tą czarną obudową na module. Po wymianie wszystko działa na każdym biegu !!! Zauważyłem iż dużo ludzi narzeka że po wymianie darligtonów jest to samo wiec macie odpowiedź trzeba wymienić małe tranzystory sterujące SMD !!!! POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Posiadane auto to Megane I 97r. klima + recyrkulacja powietrza, regulacja 6 stopniowa.

Również mam problem z dmuchawą (działa tylko 6 bieg).......

Zastosuję się :-P

 

Dzięki Van GORRE za tak obszerną relacje <czerwona>:) twoja pomoc pomogła mi w jej naprawie i teraz hula jak ta lala :mrgreen:;) ,cza potrzebny na zrobienie to około godziny koszt 32zł. tranzystory + troche powkó...ania przy demontazu i montażu :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, dziś z bratem dobraliśmy się do dmuchawy wentylatora w megane 1.4 eco 4-stopniowa dmuchawa ponieważ nie działa.... podłączylismy sam silnik dmuchawy bezpośrednio pod 12V i wiatrak działa, nastepnie podłączylismy "rezystor dmuchawy" ( to takie ze spręzynkami) również działa leczy gdy podłącze już do kabli auta to dmuchawa milczy na kazdym biegu. W czym może być problem proszę o pomoc bo na forum użyłem funkcji szukaj ale nić podobnego nie znalazłem.

 

Przeszukałem cały dział temat i nadal nic, Gresus coś wspominał ale również nikt nie udzielił odpowiedzi.

 

 

Drodzy Forumowicze, Proszę o Pomoc ta usterka jest bardzo uciążliwa <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dzięki informacjom z forum naprawiłem problem braku 1 biegu wentylatora chłodnicy, winny był rezystor, a dokładniej uszkodzony był bezpiecznik termiczny, czy ktoś wie jakie parametry ma ten bezpiecznik, bo sama "spirala" jest OK a tak to miałbym zapas, a koszt samego bezpiecznika termicznego to od 3-6zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!