Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kabel + z akumulatora do kabiny i do bagażnika


megane2003

Rekomendowane odpowiedzi

to było w innym temacie:

Zasilanie do wzmacniacza przeciągłem przez otwór łączący komorę z kabiną. Od strony kabiny można go zobaczyć na ścianie grodziowej ponad pedałem sprzęgła.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro zostałem wywołany do tablicy, to pośpiesznie odpowiadam. Jest to miejsce nad pedałem sprzęgła po jego lewej stronie. Otworem tym producent przepuścił z kabiny do komory silnika linkę do otwierania przedniej klapy. W komorze idąc po pancerzu linki dotrzemy do miejsca w ścianie grodziowej. Dla ułatwienia prac dodam, że przewód który chcemy tamtędy przepuścić najlepiej przymocować np: do długiej anteny CB i wraz z prętem anteny przepychać się z kabiny do komory silnika.

post-2933-1218102203_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

MEgane2003 zapewne sobie juz poradził. ale dla innych z tym problem wszczegolnosci dla tych którzy chca sami zrobic instalacje dla CAR AUDIO a dokladnie zasilanie do wzmacniacza. POlecam wpierw zdemontowanie filtra powietrza i akumulatora Aby złatwoscią dostac sie do otworu ktoredy bedzie szedl kabel od strony silnika. Zaczynamy od zdjecia klem z akumulatora i wyciagamy go , nastepnie podstawe akumulatora odkrecamy z 3 srub i demontujemy razem z kumputerem który przylega do podstawy akum. dla ułatwienia odpinamy gorny zatrzask z klemami nalezącymi do komputera.Nastepnie wyciagamy rury jako doloty do filtra powietrza, zaczynając od wlotu z gory chłodnicy( wszystko na zatrzaskach), ostatnim etapem jest demontaz obudowy filtra powietrza który tez jest na zastrzaskach gumowych( łatwe nawet dla laików) . Ja przy okazji przeczysciłem rurke gumowa odpowiedzialną za odprowadzanie wody zpod podszybia.Po wykonaniu tych czynnosci widzimy komplet kabli wchodzacych do kabiny. Od strony kabiny w tym miejscu co napisale koszalek opalek robimy naciecie nozykiem( ostroznie ) aby przepchnąc gruby kabel zasilający do wzmaka.Nastepnie od strony silnika wyciagamy go montujemy i skladamy z powrotem wszytko w całosc. Proste i łatwe max 1 godz dla wtajemniczonych. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 1 rok później...

Witam, jestem nowym właścicielem renaulta megane II 1,5 dci 83 km, a co za tym idzie nowym klubowiczem tego forum. Mam pytanko małe i liczę na pomoc, a mianowicie którędy poprowadzić kabel „+” od akumulatora? Czytam ze niby za filtrem powietrza jest przejście które wychodzi nad sprzęgłem, ale tam już jest tyle kabli ze chciałbym podarować sobie ten sposób, czy jest gdzies jakas inna dziura którędy dostane się do kabiny? Proszę o pomoc. moj nr gg to 7431404

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie ma innej opcji z tym kablem, ja ostatnio robiłem u siebie no i się udało. Musisz ściągnąć filtr powietrza, zrobić dziurę delikatnie w tej gumie przez którą idą przewody do kabiny, najlepiej jakimś cienkim śrubokrętem nie za blisko kabli żeby ich nie uszkodzić. Następnie bierzesz drut ok 30 cm i przyczepiasz go do końcówki kabla który chcesz przeciągnąć, najlepiej zrobić to we dwóch wtedy jest łatwiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, dzis zabrałem sie za montowanie tuby w swoim samochodzie. I odkryłem ze wcale nie trzeba robić dziury w gumie z przewodami co idzie za filtrem powietrza i wychodzi nad pedałem sprzęgła jest inna droga, a mianowicie ja do wnętrza pojazdu dostałem sie przez dziurę która znajduje sie przed kolem tylnim LEWYM gdzie ida kable od ABS-u ^^ mam fotki jakby ktoś chciał sie dowiedzieć czegoś więcej chętnie pomogę. Pozdrawiam ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Posiadam Megane II z 2004 roku 1,5 dci. Dziś chciałem sie pochwalić wszystkim w jaki sposób dostałem sie do kabiny z kablem + który idzie od akumulatora. Szukałem długo i czytałem w jaki sposób można sie odstać z kablem do środka i okazało sie ze jest tylko jedno wejście które znajduje sie za filtrem powietrza i wychodzi nad pedałem sprzęgła w kabinie, otóż okazało sie ze jest jeszcze inne rozwiązanie mnie bolesne dla tych którzy nie maja ochoty dotykać komputera, akumulatora i filtra powietrza. Zdjęcie nr 1 przedstawia którędy prowadzałem kabel od samochód ( tu przyda sie drut tak okolo 1 m do którego najlepiej przyczepić kabel) do tej operacji najlepiej poprosić kumpla, chyba ze ktoś ma kanał,( ja nie miałem i samochód stal na klockach tzn lewy caly bok) po przełożeniu kabla włożyłem go w pancerz i odkręciłem zabezpieczania od blach przy tłumiku które zabezpieczają od wysokiej temp. na zdjeciu nr 2 widać którędy wyszedł kabel i osłonę od tłumika. Następnie kabel włożyłem za osłonę i ja skręciłem. Zdjęcie nr przedstawia więcej szczegółów ^^. dobra jedziemy dalej, zjecie nr 4 przedstawia "wejście" do kotnego należy wkładać kabel. Dziura zabezpieczona jest uszczelka która wiadomo można ściągnąć. na zdjęciu nr 5 widać którędy kabel wchodzi do samochodu. Mówiąc dokladniej ta dziura znajduje się po lewej stronie z tył kolo koła gdzie wchodzą kable od ABS, jestem amatorem takich operacji i przy warunkach ogrodowych zajęło mi to około 2h. Jak co to służę pomoc pozdrawiam. Mam nadzieje ze pomogłem ^^

post-33440-0-01088900-1312573327_thumb.jpg

post-33440-0-14131700-1312573486_thumb.jpg

post-33440-0-00394600-1312573552_thumb.jpg

post-33440-0-86104300-1312573615_thumb.jpg

post-33440-0-61990600-1312573943_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • mireczek01 zmienił(a) tytuł na Kabel + z akumulatora do kabiny i do bagażnika

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!