Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Woda w plastikowej kieszeni drzwi Megane 2


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

niedawno nabyłem 4-letnią Megane II i po kilku dniach deszczowych stwierdziłem wodę w prawych drzwiach w kieszeni (nie w schowku) - nie ma od wew. na szybie żadnych kropel, obicie drzwi jest również suche a woda w czasie deszczu napływa - może przez lusterko czy ktoś miał taki problem i od czego zacząć aby to usunąć.

Będę wdzięczny za rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki,

ale to dla mnie nic pocieszającego. Jak to zlokalizujesz to daj info. , ale zbliża się jesień - ale do rzeczy w mojej Megance nie ma śladu przy głośniku.Podejrzewam, że jednak przeciek jest przez lusterko tzn obudowę i woda spływa do wewnątrz po brzegu poszycia drzwi. tylko jak się dobrać do miejsca mocowania lusterka, czy tam jest jakaś uszczelka nadmieniam, że lusterka są elektrycznie regulowane i składane.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Muszę się podłączyć pod ten problem. Parę dni pada a auto było nie jeżdżone i zastałem wodę w kieszeni drzwi od kierowcy. Poszycie jest suche nie widać też źródła wody, nawet po zdjęciu maskownicy od głośnika. Zna ktoś rozwiązanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem z drzwiami lewymi - od pewnego mechanika dowiedziałem się, że to wina kogoś przy montażu głośników, bo została uszkodzona warstwa ochronna w miejscu gdzie jest mocowany głośnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak jest w Megane, ale u mnie w Scenicu nie ma żadnej folii w drzwiach.

A że woda się wlewa to raczej stawiał bym na "luźne" uszczelki szyby i okolice lusterek, klamki(?). Musiał bym to widzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Miałem taki oproblem i wyeliminowałem go. Problem powstaje w momencie zmiany oryginalnych głośników i niestety nowe głośniki nie mieszczą się i trzeba wyciąc kawałek plastiku. Woda dostaje się przez głośnik. Prostym i skutecznym wyeliminiowaniem jest dokładne uszczelnienie głośnika (najlepiej plastelino-modeliną - czarne ustrojstwo - kupiłem to coś dosłownie za grosze w serwisie Renault). Po uszczelnieniu głośnika problem u mnie znikł.

 

Pozdro,

Andrzej K

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Powracam do tego tematu, jeszcze dziwna sprawa z tym przeciekiem. Pojechałem na myjnie i kazałem cersherem lać na lusterko i boczną szybę. Sprawdziłem kieszeń jest sucha - wyparowało jak woda usterka sama się zlikwidowała zobaczymy na jak długo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Ja już mam problem wosy w kieszeni z głowy. Polecam Wam co nalezy zrobić zeby było dobrze. Zadnego uszczeniania glosników plastelinami i innymi! BZDURA!

Ten sposób może uchroni Was od pojawiania się wody w kieszeni ale za to woda będzie Wam się lała na głośnik co spowoduje jego korozję i gnicie.

Mnie już nawet przestawał grać bo zaśniedziały złączki.

 

Przygotujcie sobie płachtę grubej folii - im grubsza tym lepiej.

Wymiar mniej wiecej na wielkosc obicia drzwi.

Przyda sie tez tasma dwustronna - najlepiej mocna z włóknami.

 

Zdejmujecie obicie drzwi - najwiecej roboty...niestety.

Mozna dostac bialej goraczki bo żabojady wymyslili jakieś idiotyczne mocowania ,co skutecznie zniechęci Was do dalszej roboty.

Ale trudno - musicie dać radę bo inaczej du*a z roboty.

Odmierzacie folie do dolnej krawedzi drzwi i przyklejacie na blache drzwi u góry.

Nie naprężajcie za mocno tak zeby głosnik wszedł.

Zakladacie obicie, montujecie głosniki i cieszycie sie suszą w kieszonce. :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem w tym tygodniu ten sam problem,pojechałem do serwisu i był to wyciek z okolic głośnika. nie trzeba zdejmowac obicia drzwi tylko osłonke od głośnika i zasmatrować miejsca wokół głośnika tak by było szczelne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten problem z wodą co się lała przez głośniki , został zrobioy jeszcze na gwarancji , był zakładany jakis specjalny fartuch , widziałem "przez ramię " w komputerze w ASO że mają specjalną modyfikację na takie przypadki.

Niestety głośników nie udało mi się wymienić na gwarancji , rok po uszczelnieniu głośniki zaczęły harczeć , myslę że nie zostały zaprojektowane do pracy w amfibii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!