Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Światła do jazdy dziennej


Rekomendowane odpowiedzi

CYTOWANIE

No i o tym właśnie pisałem. Czyli nie da się tego podpiąć bez kombinacji alpejskich (wyjmowanie akumulatora i skrzynki - jak dla mnie dramat). THX mam wolne 100 zł jadę do elektryka - niech się bawi. Przewód żółty z czarnym paskiem i pin 11 na dużej złączce, tak ?

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego Budniu tak wygląda skrzynka w megane II phI i II tylko ja zapożyczyłem zdjęcie z alegro jak masz zamontowana w aucie to po odkręceniu tych dwóch śrub zdejmiesz polowe osłony i będziesz widział tylko polowe skrzynki te wszystkie wtyczki są jak zerkniesz do środka to zobaczysz ze takie wtyczki tam są a ze wiązka jedna wychodzi w kierunku silnika a druga troszkę cieńsza w kierunku zderzaka to bez problemu dojdziesz , jak chcesz lutować przewód do samej wtyczki to chyba musisz sobie to wszystko zdemontować, ja zastosowałem takie złączki do połączenia przewodów (takie są do montażu inst. haka w aucie-50gr szt)Kolego skrzynka jest obok akumulatora, a nie pod akumulatorem, kolego wymieniałem w sobotę u wujka megane II i phII 2007 filtr powietrza i powiem ci ze wygląda tak samo. ta fotka tej skrzynki jest jak ktoś wybebeszył ja całkowicie z auta ty będziesz miał ja tak pod katem polowe jej przykrytej. nie wiem jak to można jeszcze w prostszy sposób wytłumaczyć. teraz jestem na urlopie nad morzem jak wrócę to rozbiorę ta skrzynkę i pstryknę fotki jak to wygląda

 

kolego ja ci to mogę zrobić za 100zl i zajmie mi to góra 5min!!!!!! bez wyjmowania akusia. ten przewód jest tylko żółty bez żadnego czarnego paska gruba wiązkę masz na górze znajdź przewód zółty ok1,5m2 poruszaj nim i zobacz gdzie idzie czy idzie na ta dużą szeroka wtyczkę i pin 11 według schematu spinasz je złączka i gotowe. Budniu nie rozumie takich ludzi jak ty masz tu wszystko wytłumaczone czarno na białym a ty za dosłownie 5min chcesz lekka ręką wyrzucić 100zl no cóż twoja sprawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za tak precyzyjną odpowiedź. Na poprzedniej stronie umknęło mi, że nie demontowałeś aku, a wpiąłeś się w przewód z grubej wiązki. Dzisiaj zajrzę i napiszę czy ok. Jeszcze raz dziękuję.

UPD

Właśnie sprawdziłem, po odkręceniu torx-ów i zdjęciu tej pokrywy w wiązkach żaden z przwodów nie jest żółty czy żółty z czarnym lub czarny z żółtym. Nie wiem w jaki sposób udało Ci się dotrzeć do żółtego przewodu bez wyjmowania akumulatora. Może zamieść zdjęcie jak to u Ciebie wygląda. Może na zdjęciu tego nie widać, ale te zbliżone do żółtego są raczej łososiowe (chyba, że to któryś z nich, lecz bez wyciągania akumulatora nie dowiem się do którego pin-u i do której kości prowadzą).

 

Wszyscy ci, którzy pisali mi, że jak sobie zdejmę osłonkę od skrzynki to po przewodach dojdę co i jak ... SIĘ MYLILI. Jedynie @scar, który się odezwał do mnie na PW okazało się, że ma pojęcie (właśnie wróciłem od niego i po dwóch godzinach światła dzienne działają). Dla potomnych (i scar to potwierdzi) w Megane II Phase II skrzynka z bezpiecznikami jest zamontowana do góry nogami tzn. wszystkie wiązki i bezpieczniki są od dołu. Nie da rady dostać się do jej wnętrza i przewodów bez wyjmowania akumulatora. Dziękuję wszystkim za dobre chęci, a w szczególności @scar-towi. Jeżeli ktoś jest z Warszawy to polecam tego gościa jako fachowca (co prawda nie ma warsztatu, ale swoją wiedzą wciągnie nosem niejednego speca).

post-33281-0-70113400-1310464641_thumb.jpg

Edytowane przez Budniu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego budniu ta wtyczkę co masz na zdjęciu to ja sobie zdjąłem z zaczepu i odsunąwszy na bok żeby mi nie przeszkadzała, a bez wyjmowania akusia z palcem w du.... dasz rade. ja całkowity laik dałem rade to i ty byś dal. piny bez problemu byś policzył bo lecą tak jak opisałem na zdjęciu wyżej troszkę rozprułem ta wiązkę poszukałem przewodu zółtego pociągałem nim i patrzyłem czy idzie do tej wtyczki na ten pin i git później sprawdzilem sobie miernikiem wbijając sondę przez izolacje czy aby na pewno pojawia się tam plus po zapłonie i po robocie wiec nie rozumie czemu chcecie sobie robić tyle roboty z wyjmowaniem akusia. kto jest z Gliwic lub okolic to zapraszam na miejscu podłącze to w 5min.jak wrócę z urlopu to wstawię fotki jak to wygląda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że się nie zrozumieliśmy kolego misiek126, albo nie czytasz z uwagą w Megane II Ph II piny i przewody w kostce są SCHOWANE, bez wyjęcia całej skrzynki na wierzch g...wno zobaczysz nawet jak rozprujesz połowę wiązek w całym samochodzie. Wiem bo widziałem i mówę Ci kolego misiek126, że musisz mieć Megankę II Phase I tam była skrzynka odwrotnie. Co ty sobie wyobrażasz, że rozmawiasz z debilem ? Nawet na mojej fotce widać, że kostka jest wypięta z zaczepu, co ja z 5 razy robiłem i oglądałem z każdej możliwej strony oraz to co jest pod nią i obok, a tam jest plastik ŻADNYCH PINÓW, KOSTEK, ZŁĄCZY, PRZEWODÓW. Nie wiem jak mam ci to inaczej wytłumaczyć, może pojedź do serwisu i zapytaj czy twoja wersja Meganki to Phase II czy Phase I wtedy się dowiesz.

BTW @scar może się odezwiesz ?

Edytowane przez Budniu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie odezwę się, są tematy o których nie mam sensu i siły rozmawiać.

Skrzynki bezpieczników ph I i ph II nie są takie same, oprócz koloru różnią się też wszystkim innym.

Nie każdy megane na tym Forum jest jak ta Kolegi "126"

koniec oftopa, w tym temacie pomagamy zainstalować dzienne zamiast popisywać się swoją niekoniecznie wiedzą i docinać innym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich wróciłem z urlopu i zrobiłem fotki jak podpiąłem się do instalacji i nie wiem co jest grane z tymi skrzynkami z bezpiecznikami wiem ze na pewno są inne w megane I, ja mam megane II phI, oglądałem wczoraj u wujka bo też chce by mu założyć takie światła i ma megane II phII !!!!! po lifcie z 2007r i ma dokładnie taka sama skrzynkę jak ja wiec nie wiem gdzie juz tkwi problem a dodam ze autko kupił w salonie i robi cały czas w ASO przeglądy niema możliwości by mu podmienili post-28470-0-96938300-1311193238_thumb.jpg

post-28470-0-66428300-1311193122_thumb.jpg

post-28470-0-10157200-1311193200_thumb.jpg

Edytowane przez misiek126
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam megane II phI

chce by mu założyć takie światła i ma megane II phII !!!!! po lifcie z 2007r i ma dokładnie taka sama skrzynkę

autko kupił w salonie

* Załączona grafika: P1120261.JPG

* Załączona grafika: P1120256.JPG

 

poddaję się Kolego misiek126, nie będę się już spierał, masz rację= wygrałeś :applause:

 

Budniu daj se spokój, nie znasz się, widziałeś w ogóle te skrzynki na oczy? Co?!

 

w świetle istniejących faktów i przebiegu dyskusji nie potrafię nic innego napisać

Edytowane przez scar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy ja się tu nie chce z nikim spierać ani wadzić po prostu pisze jak jest,jak piszecie ze jest inaczej to zastanawia mnie to dlaczego, czyżby model samochodu i wyposażenia miął tu znaczenie jaka skrzynkę wpakowali po maskę???? choć nie chce mi się w to wierzyć żeby tak było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę się wpieprzać pomiędzy "napój procentowy", a zakąskę ale jak ostatnio tą skrzynkę otwierałem u siebie w sceniolu drugim, też po lifcie czyli S II Ph II, koniec 2007 roku, to ta skrzynka zewnętrznie wygląda identycznie tak samo jak u Was. Jest nawet ta biało-szara wtyczka wpięta na prowadnicach pod zatrzask i nawet jeszcze jedna mniejsza szara. Niestety pod nimi jest tylko równy czarny moduł z nadrukowaną tabliczką znamionową. Czarno gładko i pusto. Bezpieczniki i kostki są widoczne dopiero od dołu tego rzeczonego modułu. Wynikało by z tego, że bebechy są odwrócone do góry podstawą.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na koniec o skrzynce bezpieczników w MII PhII - skrzynka jest odwrotnie niż PhI. Nie wiem dokładnie od kiedy wychodziła PhII (ale jakoś od 2006 r.) lecz na dobra sprawę nie wiadomo ile miała facelifting-ów. Moja z całą pewnością jest z końca produkcji bo pochodzi z 2008 r. czyli z tego roku kiedy weszły Megane III. Mało tego Meganka @scar-a jest po tym samym lifcie bo ma skrzynkę dokładnie tak jak u mnie czyli do góry nogami. Być może wujek @miska126 ma Megankę po pierwszym facelifcie, w którym jeszcze za skrzynkę się nie zabrali specjaliści. Jak dla mnie temat wyczerpany do cna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!