Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z silnikiem w MEGANE II


Tomasz

Rekomendowane odpowiedzi

Ty mowisz ze po wymianie miales te same objawy, czyli wymieniali drugi raz?????

 

rozrzad chce wymienic przy ewentualnej wymianie tego koła...

Nie, szukali dalej :evil: :-D a cała wymiana rozrządu poszła na rachunek "RP" podem wymienili znowu którąś z lambd i juz do końca jakies 35kkm był spokój.

Rozrząd przy okazji koła zmieniali gdzieś przy przebiegu ok.60kkm - ale zaznaczam, że strzelam z głowy i przebiegi mogły być inne (większa różnica)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie dodatkowe - czy zmieniali olej przy zmianie koła???

nie kojarzę - zrobili to co się robi przy rozrządzie.

Co do oleju - Renault bardzo chwali sie tym, że olej wytrzymuje 30kkm - u nas dawał radę, więc pewnie go nie ruszano.

 

[ Dodano: 2007-06-29, 12:43 ]

Co już ci wymienili ?? Na jakich zasadach (gwara, płatna usługa) ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uparty to jest jeden gosc co sie nazywa doradca techniczny/czy tam jakis taki specjalista ichniejszy od badania i sprawdzania objawow przedstawianych przez klienta... powiedzial ze jak nie zbada cisnienia oleju przy grzechotaniu to sie pod kwitem nie podpisze...

a poprzednio rozpisali mi pieknie liste czesci do wymiany, moze to kwestia tego ze wspomnialem o reklamacji z RP i boja sie zeby RP ich nie scigalo potem za zla diagnoze

 

problem w tym ze jak jest chlodzniej na zewnatrz czyli tak jak teraz, to objawy sie nie pojawiaja (oni sie zaklinaja ze nigdy nie zdarzyl sie przypadek ze grzechoccze na cieplym silniku) i nie mam z czym do nich teraz jechac, bo jesli nawet grzechotanie sie pojawia teraz to tylko na ulamek sek a to dla nich za malo. Wiec z utesknieniem czekam na upaly, bo przy temp ok.30st na zewnatrz grzechotanie mam prawie za kazdym razem...

 

chcialbym naprawde miec to juz z glowy ale goscie sie zawzieli i tyle...

 

inne ASO mam 70km od siebie i to jest filia tego "mojego" wspanialego takze nie chicalbym ryzykowac :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich posiadaczy Renault`a

Mam ten sam problem z "klekotaniem" silnika przy uruchamianiu. Zgrzyty występują zarówno przy zimnym silniku (regularnie) jak i przy ciepłym (nieregularnie). Znajomy mechanik powiedział ze problem tkwi w kole zmiennych faz rozrządu. Podliczył mnie na kwotę ok 2 tys zł - przy jednoczesnej wymianie rozrządu. Pojazd ma przejechane dopiero 39 tys km (rok produkcji 2003). Nie zamierzam jednak płacić za wymianę z własnej kieszeni. Nie do pomyślenia jest dla mnie, ze w samochodzie z tak niewielkim przebiegiem dzieją sie takie rzeczy (nie wspomnę o cewkach zapłonowych które niestety musiałem wymienić przy przebiegu 20 tyś.). Dlatego czytając Wasze uwagi na ten temat w możliwym wolnym czasie zawitam u jakiegoś warszawskiego "dilera reno" i rozpocznę batalię. Mam nadzieje, że dla Sornat`a sprawa zakończy sie pomyślnie i podzieli się z nami ta radosną nowiną:-D Pozdrawiam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(oni sie zaklinaja ze nigdy nie zdarzyl sie przypadek ze grzechoccze na cieplym silniku)

MOże mają nawet racje :roll: u nas to występowało najczęściej po nocy.

 

Z jednej strony mogą mieć racje, ale Megane II 1.6 16V bez usterki koła faz rozrządu...?? Nie to nie może być!!:-D A może RP skończyło z dofinansowaniem bo stwierdzili że muszą dołożyć do sprzedarzy Renault Megane II faza I 1.6 16V??

Jeszcze raz polecałbym zmiane serwisu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczekajcie do przyszlego tyg, zaczynaja sie upaly a jak goraco to w mojej MEG pieknie kolo terkocze, juz ja im pokaze :-D niech tylko zaprotestuja... to sie bedzie dzialo

 

[ Dodano: 2007-07-16, 20:01 ]

dzis dzwonili do mnie z RP z pytaniem co tak dlugo to trwa, to im wygarnalem, podalem nazwiska gosci z ASO itd. itp., a jako ze silnik znowu terkocze to jutro do ASO jade...

gosc stwierdzil ze sa chetni na wspoludzial ale ASO musi o takowy wystapic ze wszystkimi papierami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!