Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

świecąca kontrolka service i injection controlleren


Rekomendowane odpowiedzi

może to zależy od silnika, ale 130 KM ma wypalanie przy 70 km/h na IV biegu.

 

To nie jest regułą,u mnie i na VI biegu wypala. Bardzo łatwo to sprawdzić. Spalanie na VI biegu i prędkości około 120km/h wynosi około 6 litrów. Jak wypala to skacze na ponad 8 litrów.

Edytowane przez Rosol
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

W sobotę robiłem taki kurs-70 km w 1-ą stronę,specjalnie jechałem na tempomacie,żeby obroty i prędkość grały,chodzi o wypalanie filtra,nic się nie wyświetliło,a było 128 km/h(6 bieg) i 2800 obr. około.Dziś w mieście znowu zapalił się ten komunikat,o który mi chodzi,a myślę,że podczas tej trasy były warunki,aby filtr się wypalił,dlatego według mnie to coś innego,niż filtr,co Panowie na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepne się pod to samo pytanie bo mam taką samą informację plus servis, ale zauważylem że to gaśnie jak się pojeździ troszkę po prostu jak się silnik zagrzeje ale sprawdziłem komputerowo i mam błąd p0670 sterowanie czasu podgrzewania (zakłucenia działania). I nie wiem czego szukać. Myślę o sprawdzeniu przekaźnika świec żarowych samych swiec żarowych lub czujnika temperatury silnika tylko nie wiem który za to odpowiada ( 1.9 120KM 2004r)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie to nie FAP. Jeżeli doszłaby jeszcze kontrolka filtra do tego to już oznacza, że filtr jest ostro zapchany. Miałem tak 3 razy. Nawet silnik już tracił moc. Postaraj się podłączyc pod CLIPa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Przeniesiono scalono

Witam,jak w tytule muszę wymienić wyżej wymieniony przekaźnik w scenicu i nie wiem,w jaki sposób zrobić to,aby nie rozebrać połowy pojazdu.Prosiłbym o radę tych,którzy mieli z tym do czynienia.

Pozdrawiam! :-)

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do przekażnika świec musisz zdemontować przednią część lewego nadkola (koło po stronie kierowcy) .Jeżeli chodzi o dodatkowe ogrzewanie to musisz napisać o które chodzi - to przy nagrzewnicy czy o to na przewodzie wody. Chyba że chodzi ci o podgrzewanie ropy?

Edytowane przez Nel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o dodatkowe ogrzewanie to musisz napisać o które chodzi - to przy nagrzewnicy czy o to na przewodzie wody.

Auto:SCENIC II

Silnik:1.5 DCI 76KW 2008

W tym aucie, z tego co wiem, jest tylko ogrzewanie elektryczne w nagrzewnicy jako dodatkowe, działające do czasu nim silnik osiągnie 65°C

A te przekaźniki są bodajże z lewej strony nagrzewnicy w kabinie, pod konsolą. Tak to przynajmniej na fotkach w temacie o grzałkach elektrycznych i fotkach w allegro widać.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki przekaźnik,który jest i od grzania świeć,jak i steruje grzaniem grzałek elektrycznych.Tak mi powiedział elektryk,że on jest do wymiany,ale chcę to zrobić sam.Nr przekaźnika to 8200558438A post-31143-0-80385900-1326039103_thumb.jpg

 

Dodano: 08 sty 2012 - 17:16

na zdjęciu jest od laguny,ale występuje tez u mnie w scenicu.

Edytowane przez GREGOR1118
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

przeniesiono scalono

Witam,może ktoś wie,co u mnie może oznaczać bład 1644,bo według kompa do wymiany jest sterownik-przekaźnik grzania świec żarowych,ale po wymianie na 2-gi,problem pozostał.Z góry dzięki za rady. :l:

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opis błędu w przypadku silnika benzynowego:

P1644 Usterka informacji oporu, wyczuwalnego przy nacisku pedału przyspieszenia : Zwarcie z plusem

P1614 Usterka informacji oporu, wyczuwalnego przy nacisku pedału przyspieszenia : Brak sygnału

(Błędy powiązane, mogą występować na przemian lub jednocześnie)

Z opisu wynika, że to problem z pedałem gazu lub jego instalacją...

Jeśli chcesz dokładniej poczytać:

http://www.google.pl/search?ix=icb&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=b%C5%82ad+1644#hl=pl&q=+site:peugeot-klub.pl+b%C5%82ad+1644&sa=X&ei=J7k4T_zWNoHm-gbNkoH8AQ&ved=0CDYQrQIwAg&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=7ac6ed6b120a6719&biw=1280&bih=933&ix=icb

Edytowane przez Merkaba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem dziś serwisówkę do renault,mam w związku z tym pytanie,które z poniższych pozycji,mogę wziąć pod uwagę przy tym błędzie 1644

Cytuje:

W przypadku usterki wtrysku (stopień ważności 1)

wyświetlany jest komunikat « Konieczna kontrola

wtrysku », następnie zapala się lampka kontrolna

« Service ». Oznacza to ograniczenie możliwości

działania i obniżony poziom bezpieczeństwa.

Użytkownik powinien jak najszybciej przeprowadzić konieczne

naprawy.

Usterki te są związane:

- z systemem blokady rozruchu,

- z błędnym zakodowaniem C2I (indywidualna korekta

wtryskiwaczy),

- z którymś z wtryskiwaczy,

- ze sterowaniem wtryskiwaczami,

- z zasilaniem olejem napędowym (wyciek z wtryskiwacza...),

- z usterką wieńca czujnika prędkości obrotowej silnika,

- z przekaźnikiem blokady wtrysku,

- z elektrozaworem lub czujnikiem położenia recyrkulacji

gazów spalinowych,

- z potencjometrem pedału przyspieszenia (ścieżka 1 i

2),

- z zasilaniem potencjometru pedału przyspieszenia,

- z czujnikiem ciśnienia doładowania (w przypadku zbyt

wysokiego ciśnienia).

- z obecnością wody w oleju napędowym lub z usterką

czujnika obecności wody (jeżeli pojazd jest

wyposażony). :l:

Dodam,że dotyczą one m.in.mojego silnika K9K 722.

Proszę o dalsze rady.

Edytowane przez GREGOR1118
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!