Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

świecąca kontrolka service i injection controlleren


Rekomendowane odpowiedzi

Jakiej pomocy oczekujesz???

Losowego wskazania z zestawienia co ten błąd u Ciebie oznacza??

Przecież poza informacją że u Ciebie taki błąd wystąpił i o podmianie sterownika grzania świec, nie podajesz absolutnie żadnych objawów, czy problemów z silnikiem.

Ot po prostu jest błąd, bez dodatkowych problemów i chcesz go tylko zlikwidować.

Jeśli taka jest potrzeba, to podałeś listę co sprawdzić.

Jeśli natomiast temu błędowi towarzyszą jakieś niepokojące objawy, to je opisz, nakieruje to na "klocek" do ewentualnego sprawdzenia czy podmiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na clipie byłem,koleś najpierw skasował mi błędy za 50 zł,potem kazał zostawić auto na 3 godziny-150 zł-stwierdził,że przeczyścił styki i powinno być ok,a w razie czego trzeba kupić przekaźnik grzania świec,który kupiłem za 200-używkę i sytuacja taka sama ,jak na moim przekaźniku-ten sam błąd 1644.W sumie wydałem 400 zł,bez rezultatu,gość umył ręce twierdząc,że mogłem kupić nowy(serwis 550zł),bo używka to nie wiadomo,czy sprawna itd.

Błąd pojawia się raz na ok.100km,po czym gaśnie,w czasie wyświetlania się błędu auto chodzi normalnie,jedyny dodatek,to regularne cykanie,jakby przy fapie,lub gdzieś w pobliżu.Dodatkowo,nieraz w trakcie rozgrzewania się autka,gdy temperatura wskakuje na 3-cią kreskę(normalna 5 kresek)załącza się wentylator chłodnicy,nawet,gdy nie świeci się ten komunikat.Niestety koleś okazał się raczej nabijaczem kasy niż fachowcem,stąd prośba o porady.Czy to może być usterka związana z pedałem przyspieszenia,jak podał wyżej dla benzyniaków Merkaba?

Edytowane przez GREGOR1118
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Połączyłem 3 tematy usera GREGOR1118 rozwalone po całym forum.

Lektura całości daje dopiero obraz tego co wcześniej sprawdzono, zdiagnozowano i wymieniono.

Niestety zakładanie kilku tematów o tym samym jest naruszeniem regulaminu co "premiowane" jest ostrzeżeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Swiece w porządku.

 

Dodano: 26 lut 2012 - 08:55

.Byłem wczoraj w serwisie w Częstochowie,stwierdzono na klipie usterkę czujnika temp.przed turbiną nr.katalog.8200929533,oraz do wymiany wężyki ciśnienia przy fapie nr katalogowy 8200568608.W związku z tym mam prośbę,czy ktoś nie posiada takich wężyków,lub wie gdzie je dostać poza serwisem,bo w serwisie chcą bardzo dużo za nie.Czujnik w/wymieniony jest 1 nym z 3 czujników,które odpowiadają za wypalanie fapa,u mnie teraz się nie wypala i mam już "service i sprawdź emisję spalin",ale bez wężyków 2-gich nie chcą wypalić serwisowo,bo wężyki te moje są struchlałe.Co ciekawe mimo braku wypalania,fap na clipie wyszedł czysty i scenic idzie jak burza. :l:

 

Dodano: 04 mar 2012 - 09:01

Wymieniony czujnik temperatury przed turbiną(numer katal.powyżej)i zrobione wypalanie serwisowe filtra.Wczoraj autko odebrałem od mechaniora,na razie jest wszystko ok,nie ma żadnych komunikatów,oby tak pozostało.

Edytowane przez GREGOR1118
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dodano: 30 maj 2012 - 18:51

Mam pytanie. Czy czujniki temperatury spalin do Scenica II 1.9 DCI z FAP, 131 KM z 2007r. oznaczone nr: 8200897221, 8200513321, 8200626456 różnią się parametrami pracy od czujnika ze Scenica III z tym samym silnikiem oznaczonego nr 9665090280 czy tylko kształtem złącza? Szukałem używanego czujnika do Scenica II ale nie mogę znaleźć. Kupiłem ten do Scenica III i okazało się iż złącze jest innego kształtu. Przypuszczam, że wystarczy przełożyć wtyczkę od starego czujnika. Może ktoś to już robił? Swoją drogą Renault często zmienia te złącza. Scenic II pierwotnie miał zółte złącze, mój ma brązowe o innym kształcie a Scenic III ma także brązowe ale różniące się kształtem.

Edytowane przez sptst
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam, szukałem w forum ale nic nie znalazłem. Mój problem polega na tym iż, w trasie zaświecił mi się Service oraz Injection a controler. Podczas wyświetlania tego komunikatu nie szarpało nie tracił mocy, bynajmniej nie zauważyłem bo moja Megane jest trochę zamulona poniżej 2,5 tys/obr. Na 100 km które przejechałem zaświeciło mi się tak z 10 -15 razy. Parę dni później jak robiłem tą samą trasę, już na samym początku coś zaczął się dławić, raz większe obroty raz mniejsze, ale w tym momencie kontrolka się nie zaświeciła. Zajechałem na parking przycisnąłem parę razy gruszkę i ruszyłem dalej w trasę. Auto jechało jak by słabiej.

Może mi się wydaję ale jak dodam lekko gazu to czuć szarpnięcie, czy ma coś z tym wspólnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!