Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane III g.tour.1.5.dci 110 bosse czy warto kupić


gobi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich .Jak w temacie mam okazje kupić Megane III grand tour 1.5 dci 110 KM bosse.Jest to samochód demo dilera.kolor grafit,+ navi przyciemniane szyby alu 17.Cena dla mnie to 67 tyś.Jak myślicie warte tych pieniędzy? Jezdziłem takim testowym i było ok,tylko właśnie podczas przyśpieszania dziwne brzęczenie z okolic silnika przez chwilę.Potem cicho i super.Proszę o porady bo muszę dać zaliczkę na samochód . Pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do silnika to nie wiem, Nawigację taką mam i jestem zadowolony, chodzą słuchy, że jest słaba mało dokładna itp. kupiłem aktualizację map i nie mam problemu. Wiem ze nie chciałbym tej półskórzanej tapicerki! jeździłem takim demo i nie podobało mi się w lato. poza ty mbył wątek o uszkodzeniach tej tapicerki nadwyraz szybko. Nie pamiętam czy bose ma w standarcie czujniki cofania, ale jeśli masz przyciemnione szyby to ich brak będzie myślę bardzo kłopotliwy. Ja bez czujników musiałbym zdecydowanie więcej czasu i uwagi poświęcać na parkowanie, bardzo słabo w kombiaku widać do tyłu. Mam też alu 17. jest ok, dość twardo ale bez przesady, (drogie opony tylko są niestety), koniecznie dokupiłem koło zapasowe zamiast tego kompresora. Nie wiem jaki ma przebieg ale wydaje mi się że to spora cena (pewnie auto jest z 2010r.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuję za szybka odpowiedz Samochód jest z 2011 roku i niestety po rozmowach i targach jednak z niego zrezygnowałem.Szef serwisu jezdzi takim i na dystansie 5tyś km po mieście głównie spalanie to 8.2l. Były tez problemy z jakimiś przewodami paliwowymi i automatyczna klimatyzacją.Zdecydowałem sie na zakup nowego Forda focusa z silnikiem eco bost 150 KM.Po upustach cena dobrej wersji 68 tyś.Pozdrowienia dla forumowiczów i jeszcze raz dziękuje za szybką odpowiedż na forum.

 

Dodano: 04 lis 2011 - 11:39

Jednak mimo wszystko coś mnie ciągnie do tej meganki.Fajny wygląd i dziś sprzedający zadzwonił że w cenie dorzuci koła zimowe na alusach 16 Masakra sam nie wiem co zrobić ?hehehe.Może jednak warto wziąść ,a spalanie mieszane pewnie nie będzie większe jak 6.5l/100. Może jednak ktoś ma jakieś za i przeciw jeszcze?

Edytowane przez gobi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja z samochodu jestem zadowolony, mam MIII GTour 1.4TCe, w Bose nie podobało mi się że tunel środkowy był piano black, to za minut 5 jest całe w palcach, po szukaniu pilota od navi. reszta to całkiem spoko auto mim zdaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich ponownie.No i renia kupiona dzisiaj podpisałem umowę.A wiec tak Samochód ma przejechane 800km i jest z 2011 roku Kolor szary eclipse wersja to bose 110 Fap.Cena katalogowa była 82450.Do tego lakier met,system nawigacji,przyciemniane szyby,ESC,aluminiowe koła ronal z oponami zimowymi bidestone gratis.Autoalarm,dywaniki gumowe i chlapacze też gratis. Cena wyszła po doposażeniu auta 92003,00zł Diler dał upust 20500.Tak więc samochód kupiłem za 71.000.Mam nadzieję że zrobiłem dobry interes.No niestety troche brzęczy podczas przyśpieszania ok tak 1500-1800 obrotów.Może to sławne przewody paliwowe,nie jest to na razie dokuczliwe i jest ok.Elastyczność silnika super,no i jestem zadowolony.Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.

Edytowane przez gobi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!