Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam plan obnizyć samochód o 30-40mm MII 1.6 3d słyszałem już od kilku osób że warte polecenia są sprężyny Eibach (nie są zbyt twarde), znalazłem takie:

 

http://autotuningshop.pl/index.php?p1770,s...-renault-megane

 

Amortyzatory jak narazie planuje zostawic seryjne, ale nie ukrywam że wolał bym mieć glebę w granicach 35/40mm a te które znalazłem obnizają tylko o 30mm. Jeżdżę najczęściej sam albo z dziewczyną wiec nie planuje zbytnio obciążać auta. Jeśli ktoś znalazł jakiś tani sklep ze sprężynami to proszę o linka bo w temacie obniżania jestem poczatkujący. Aha mam jeszcze jedno pytanko czarne sprężyny to jaka twardość ? z tego co wiem kolorem oznacza sie twardość, ale mogę się mylić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta cena za eibach jest dobra... coprawda siądzie ci tylko około 25mm... ale jest jakiś inny zestaw co ma snap i na pudełku pisze -35 więc takie kup....

 

napisz mi czy chcesz zeby auto wyglądało czy żeby się super drogi trzymało...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprawdzałem to wchodzi mi paczka fajek położona na boku +1cm luzu wiec prypuszczam że całkowity prześwit to 65mm biorąc pod uwagę że spreżyny Eibacha są miekie wiec to auto i tak bedzie pływało wiec te 35mm to chyba max ile można obnizyc biorac pod uwagę stan nawierzchni bitumicznej na polskich drogach :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

snap, jak twierdzisz ze eibach to taczka to przejedz się moim i zobaczymy co powiesz... w każdym razie z tego co mi zawsze w sklepach mówili to, że eibach jest w miare komfortowy......

a co do kolorów to zazwyczaj jest tak : zielona - turystyczna(nie za twarda), czerwona - sportowa( mega twarda), a reszta jest pośrednia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja wiem to Eibach zawsze był uważany za najbardziej komfortowy, a w szczególności seria Pro-Kit. W poprzednim aucie miałem Venturę, miało usiąść -40mm, a siadło - 60/-40mm. Masakra. Każda dziura, każde łączenie asfaltu było bardzo wyczuwalne, papieros sam się strząsał. Trzeba się od nowa nauczyć jeździć. A ponieważ nie wyobrażam sobie Megane nie obniżonej zdecydowałem się na Eibacha Pro-Kit -30mm. Sprężyny zamówiłem bezpośrednio u dystrybutora http://www.prince.com.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No prince.com.pl znam tylko nie maja Eibachów -35mm a Suchutki właśnie takie zamontował. Dziś dzwoniłem do autotuningshop.pl i powiedział że ma sprężyny -35/40mm ale z firmy H&R za 709zł co myślicie o tej firmie, ponoć przedział półkowy Eibach ?? Choina jak masz jakieś porównawcze foto z i bez Eibachów to wrzuć :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotek jeszcze nie mam, bo nie założyłem. Na razie leżakują. Chcę najpierw kółko założyć by mieć porównanie, a jak na razie u mnie zima jest. Po za tym, zaraz po założeniu nie ma co fotek robić, bo sprężyna się układa chyba z 1000-1500km. Wtedy dopiero widać efekt.

Ja wybrałem Eibacha głównie z powodu komfortu, mało odbiega od serii, a obnizenie jest widoczne. Jakbym się nastawiał na glebe, to bym kupił po raz kolejny Venture (siada jak chce) lub H&R.

Suchutki założył zapewne -30mm, bo -35 nie ma, ale jakie by nie były, to i tak ładnie przysiadł. Zawsze lepiej niż seria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi Pan z princa powiedział że -35 mi zamówił - co prawda czekałem 3 tyg ale się opłacało :?:

 

własnie tam kupowałem a i cena była ok - bo katalogowo prawie 1000 a dałem 600 z 15% zniżką (i jakiś tam jeszcze bonus ;-) ) od qmpla.

 

snap- kto Ci takich bzdur naopowiadał?? a jak nie jechałeś na Eibachu to nie zniechęcaj innych.

 

Ja jestem bardzo zadowolony.

Strasznie się poprawiły właściwosci jezdne, a komfort pozostał prawie taki sam!!

Auto się super trzyma w zakrętach (to też za sprawą oponek 225/45R17).

A jeśli chodzi o układanie się sprężyn to Choina ma rację.

Jak przyjechałem po odbiór Meganki od mecahnika to spytałem czy auto jest gotowe czy jakis problem jest ;-) bo nie było wcale widać że niżej.

Teraz juz mam trochę przejechane (1,5 m-ca moze - czyli ok 2000km) i już ładnie uklękła :?:

Co do koloru to sprężynki miałem grafitowe :?:

 

Pozdrówka :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Suchutki, jak przejazdy przez chopki ? bo rozumiem że do krawężnika już nie dojeżdzasz :?: I jeszcze pytanko do Choiny sprężyny H&R są miękie czy twardę bo jesli nie uda mi się dorwać Eibachów to zastanawiam się nad obnizeniem do -40mm bo drażni mnie jazda pływającym tapcznem tzn autem na seryjnych spręzynach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!