Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Halogeny - montaż


Rekomendowane odpowiedzi

szakal podaj proszę informację w który ASO to robiłeś. Bo widzę że są bardziej obeznani niż moje ASO. Ja dokładałem tempomat i też musiałem aktywować to w kompie i ASO nie dało rady. Dopiero magik z Gniezna mi to aktywował. Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety z tą stówką (100 zł), które dałem tak wyszło, ale w sumie wolałem dać na przyszłość. Bo gość mi powiedział, że może dużo zrobić, a niech by coś później się komplikowało to będzie problem.

ASO w Poznaniu (właściwie Komorniki) to Rosiak i Syn http://www.rosiakisyn.com.pl/

Tam już "daje się temat" i elektryk działa. Powiem szczerze dzwoniłem wcześniej do innych ASO w Poznaniu i tylko ten z Komornik siętego podjął.

 

Woytus widzę w opisie, że masz megankę III. Nie wiem, może mam już obsesję na punkcie tych halogenów, ale dopiero dziś wieczorkiem patrzyłem jak działają i z kabiny mojego sceniola słąbo je widać, tzn, jak miałęm scenica z 2001 roku to te haluksy miały duży blask. Jak się stoi na zewnątrz to wydaje się ok. Wydaję mi si, że to ten układ tych dziur na halogeny w scenicach i megankach III, że są głębiej schowane i święcą typowo na bok (chyba to prawidłowo, że tak świecą). W sumie jak mi zakładano te halogeny to elektryk mówił, że trzeba je jeszcze ustawić bo majątam takie pokrętła. Hmmm.... śmieszne, pewnie już mam obsesję, grunt, że się udało aktywować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwna sprawa z tymi halogenami

tak jak pisałem wczesniej zrobiłem dzisiaj u siebie w scenicu III rewolucje zmieniłem klime reczną na klimatronik dołorzyłem nawigacje wyswietlacz ciekłokrystaliczny i ruszyło wszystko samo bez podłaczania komputera a halogeny najprostszy dodtek który załorzyłem nie działa normalnie jaja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem dzisiaj u siebie w scenicu III rewolucje zmieniłem klime reczną na klimatronik dołorzyłem nawigacje wyswietlacz ciekłokrystaliczny i ruszyło wszystko samo bez podłaczania komputera

może być tak, że climatronic jest, tak jak w przypadku scenica I, sterowany tylko panelem sterowania z kabiny, jesli wiązka była gotowa to wszystko zadziałało na zasadzie plug'n'play to znaczy, że nie trzeba aktywować komputerem. To samo może dotyczyć nawigacji. A sterownikiem halogenów jest już UCH albo komputer wtrysku i trzeba funkcję włączyć komputerem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą 100'wą miałem na myśli nie sam fakt jej dania, bo była to zapłata za usługę. Tylko fakt, dania jej pod stołem, i fakt, że generalnie "nie da się" zamontować sobie halogenów, pomimo wyprowadzonych choćby wiązek kabli... Ciekawy jestem tylko, czy aso informuje przed kupnem o tej "niedogodności".

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z klimatronikiem, licznikiem i nawigacją to nie taka prosta sprawa bo trzeba było wymienic instalacje która nie była przygotowana a tu zaczynają sie schodki bo praktycznie nie powinno ruszyc- moduł uch porównujac do chalogenów wydaje sie ze powinno byc prościej bo tam instalacja byla przygotowana wystarczyło dokupic wiązke i 2 halogeny

mam tylko mały problem z klimatronikiem mianowicie

wszystki funkcje działają kanały otwieraja sie i zamykają tak jak każe sterowanie tylko nie działa dmuchawa w czym moze byc kłopot

może błedy których pewnie komputer nałapał mase podczas monażu, moze opornica nawaliła jakie macie pomysły jak sprawdzic co jest?????????????

idzie zimno a bed dmuchawy to ani rusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patrzyłem jak działają i z kabiny mojego sceniola słąbo je widać,

 

Tak jest w tym modelu. Te halogeny to taki pic na wodę. Raz jak jechałem z kumplem w nocy i włączyliśmy same halogeny żeby zobaczyć jak dają to omal do rowu nie wjechaliśmy w środku lasu. W moim Kangoo postojowe ( pozycyjne) lepiej drogę oświetlały niż te halogeny w Scenicu. To tylko gadżet jest i lipa wielka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raz jak jechałem z kumplem w nocy i włączyliśmy same halogeny żeby zobaczyć jak dają to omal do rowu nie wjechaliśmy w środku lasu.

 

 

No w moim poprzednim Scenicu z 2001 roku było lepiej, ale wczoraj jak spadł śnieg w Poznaniu to troszkę się pobawiłem tymi haluksami i nawet nie było źle. Zobaczymy jak się sprawdzą w mgle.

 

Dodano: 22 gru 2011 - 09:32

Z tą 100'wą miałem na myśli nie sam fakt jej dania, bo była to zapłata za usługę. Tylko fakt, dania jej pod stołem, i fakt, że generalnie "nie da się" zamontować sobie halogenów, pomimo wyprowadzonych choćby wiązek kabli... Ciekawy jestem tylko, czy aso informuje przed kupnem o tej "niedogodności".

Pzdr

 

Tak jak pisałem wcześniej "stówka" poszła na "zaś", w razie gdyby coś. Ogólnie, to rzeczywiście są jaja z tymi halogenami, fakt rozumiem jeszcze te przekładki liczników, nawigacji czy climatronica, ale halogeny (dwa światełka i troszkę przewodu + manetki). Wydaje mi się, że ASO o tym nie informuję. Choć w Polsce to raczej Scenic III występowały tylko z halogenami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest w tym modelu. Te halogeny to taki pic na wodę. Raz jak jechałem z kumplem w nocy i włączyliśmy same halogeny żeby zobaczyć jak dają to omal do rowu nie wjechaliśmy w środku lasu. W moim Kangoo postojowe ( pozycyjne) lepiej drogę oświetlały niż te halogeny w Scenicu. To tylko gadżet jest i lipa wielka.

 

Halogeny są po to abyś Ty był we mgle widoczny a nie do oświetlania drogi.

 

Fajnie że udało się wam z tymi halogenami.

 

Ja dokładałem Navi w Megi III i rzeczywiście rusza bez podłączenia do CLIP-a. A tylko dlatego że to jakby osobny moduł, który posiada własny kontroler sterujący. A w sieć CAN wysyła tylko informację że jest aktywny albo nie oraz sygnałe diagnostyczne podczas podłączenia do CLIP-a

Edytowane przez Woytus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Woytus odwrotnie halogeny mają tobie pomóc we mgle i tak jest.Sprawdź to sobie w dużej mgle - jazda na mijani i mijania + halogen.Bo mówimy o przednich halogenach .Natomiast tylne są po to żeby to ciebie było widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!