Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Amortyzatory z przodu wymienione na KYB gazowe. Zrobiłem to o dziwo sam w garażu <czerwona> bo gdy dowiedziałem się ile ta przyjemność kosztuje w Tandem Cz-wa to mi się odechciało. Gość powiedział coś między 700 a 900 zł zależnie od wersji auta i stanu łożysk na kolumnie. Zgroza :evil: postanowiłem zrobić to z funflem mechanikiem. Zrobił mnie w jajo :cry: więc musiałem sam. Dwa popołudnia i zrobione. Huraa jestem bogaty bogaty i jaki zdolny poza tym, że troszkę oleju z skrzyni mi się ulało gdy półoś niemal wyrwałem za skrzyni. Ale i tak jestem wielki. HA! Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Parę dni temu przy dużej prędkości wjechałem na remontowanej trasie(z ograniczeniem do 40 :->) na podwyższenie tzn świeżą warstwę asfaltu _____-------- no i strzelił mi prawy tylny amorek. Objawy: bardzo głośne stukanie, strzelanie, skrzypienie, uciekający tył na nierównościach. Amorki tylne wiele przeszły, już powoli dobiegał ich czas :-> jednak miałem nadzieję jeszcze trochę na nich pojeździć a tu ..pech :-> Mając negatywne doświadczenia z firmą KYB kupiłem najtańsze jakie znalazłem, niecałe 80zł sztuka, firma chyba MAXGEAR :-> gazowe.. Sprawują się znakomicie (odpukać). Wciąż jednak palpitacji dostaje jak słyszę te beznadziejne kyb z przodu :-> wiem już, że gdybym musiał zmienić znów przednie to kupię zwykłe, tańsze..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jagu trochę nie czaję? Jak tylko półoś wytargałem ze skrzyni tak- wyjszła bardzo lekuśko- to jeszcze szybciej namierzyłem ją i wcisnąłem z powrotem. Przy okazji jak pisałem ulało się trochę oleju. Wczoraj sprawdzałem jest ok. No cóż taki ze mnie mechanik jak pewnie moje posty ale dotrę się. <ok> Mimo wszystko dzięki. Pozdr. Robert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No i dalej mam zabawę z amorkami na tyle. Dwa miesiące temu złamał mi się prawy, a teraz na przeglądzie na diagnostyce lewy miał 40 a prawy 80%. Już nie mam pojęcia co z tym zrobić. Podjadę do Reno i zapytam co oni proponują. <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

torek, kolega doczyta sobie dokładnie zapewne jest napis za wyjątkiem 2,0 16V bo w tych wersjach silnikowych (jedynie coupe) występował amortyzator ze stałym elementem dolną poduszką sprężyny, w pozostałych wersjach element podtrzymujący sprężynę jest zakładany na amortyzator stąd ta różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

torek, czyli sprzedawca jest cienias i ma za małą wiedzę aby sprzedawać towar do megi. w modelu PH2 nie wystepował już ten podział ale w PH2 były docelowo tylko 16V (prócz 1,4 które występowało czasem w wersji 8V) ale amory się nie różnią. Ja często zwracam sprzedającym na allegro uwagę jak wala byki w opisach. dla powierdzenia moch słów masz poniżej schematy zawieszenia megane PH1:

6523f02265ed40b1med.jpgnr 11 to wspominany przeze mnie wyżej amorek ze stałą poduszką sprężyny do 2,0 16V

megane PH2

e3372d8457ace9cbmed.jpg

także odpowiadając na nurtujące cię pytanie: TAK te amory wejdą do twojej megane mimo że jest ona 16V jedynie niewiedza sprzedawcy tworzy blokadę <ok>:mrgreen::mrgreen: pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

nie zakladajac nowego tematu...

 

Czy ten KIT jest czegos wart?

http://www.allegro.pl/item539021765_renaul...sport_40mm.html

Amorki i tak trzeba wymienic bo juz starsznie stukaja, jedna sprezyna peknieta przy kielichu, a na dodatek ostatnio na A2 przy ok 140-150 juz tak bujalo tyle ze strach bylo tyle jechac <ok>

 

Teraz pytania czy na zawiasie -40mm duzo traci sie na ladownosci? Pytam sie poniewaz czasem trzeba przewiesc kilka worokow brykietu ok 250kg obecnie kola 14" z tylu chowaja sie lekko w nadkola

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej dołóż i kup razem ze mną taki zestaw <ok>

będziesz dużo bardziej zadowolony z tego jak auto się prowadzi :mrgreen:

http://www.allegro.pl/item526923346_koni_s...obacz_inne.html

a we dwójkę jakąś zniżkę może uda się wywalczyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!