Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem zwykłe radio (płaskie) bez BT. Zmieniłem na radio z BT - jak to radio podpiąłem pod stary wyświetlacz (ten który był od nowości - z tymi dwoma przyciskami po prawej stronie) to nic się nie działo. Jak podłączyłem pod wyświetlacz mozaikowy (tak to się chyba nazywa - bez tych dwóch przycisków) to po wprowadzeniu kodu radio zaczęło działać , wyświetlacz wszystko poprawnie wyświetlał. Fabrycznie był ustawiony język włoski i tylko to właściwie musiałem zmienić w opcjach, teraz mam oczywiście język polski, radio działa poprawnie wyświetla wszystko wraz z polskimi znakami, BT działa bez zarzutu, łączy się z telefonem zaraz po wejściu, rozmawia sie idealnie przez mikrofon. Mogę odtwarzać muzykę po BT itd. Tylko zegar miga i nie da się ustawić, w opcjach systemowych NIE MA opcji ZEGAR, jak niektórzy podpowiadali, resetowanie do ustawień fabrycznych nic nie zmienia (wraca tylko język włoski). Jak odłaczę wyświetlacz czas ustawia się na 00:00 i miga - centralnie jak radio jest wyłączone i w lewym górym rogu jak jest włączone. Odłączenie radia nie resetuje ustawień zegara. Żadne kombinacje na panelu radia i przy pilocie nie powodują reakcji (zmiany czasu).

Jak pisałem wcześniej wyświetla mi wersję softu 88.11 - nie wiem czy to soft wyświetlacza czy BT. Na razie nie mam innego wyświetlacza do sprawdzenia, może w przyszłym tygodniu będę miał możliwość podpięcia wyświetlacza z navi (TomTom zwykły, nie LIVE), ale nie wiem czy jak będzie podpięty bez wiązki przewodów z navi czy wogóle zadziała?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy masz radio z tego samego kompletu co wyświetlacz??

Jeśli nie to może być problem, bo w radiach od nawigacji nie ma opcji ustawienia godziny, bo godzina jest automatycznie obierana z GPS- i wyświetlacz od TomTom ustawia ją sobie automatycznie (jedna z opcji). Jeśli miałbyś radio bez navi to ta opcja powinna być w radiu, po za jego pomocą ustawiasz godzinę na wyświetlaczu. Jedyne wytłumaczenie jakie tutaj widzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radio i wyświetlacz z rożnych autek:(

Teraz się zastanawiam czy jak założę wyświetlacz od navi TomTom lub TomTomLive ( mogę kupić w tanich pieniądzach ) ale tylko podłączę wyświetlacz tylko tą szeroką wtyczką + antenę gps ale bez całej reszty (joystick i cała reszta wiązki) , to powinno zadziałać ? Chodzi mi na razie tylko o wyświetlanie info i obsługę radia, połączeń telefonicznych ( wszystko oprócz navi - tą chcę pózniej dołożyć )?? Wiem że to może wróżenie z fusów ale każda informacja będzie pomocna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie. Tą wtyczkę, którą wpinasz do wyświetlacza mozaikowego przy opcji z NAVI podpiszesz do takiej białej puszki, która jest zwana w schematach Renault "interfejsem multimedialnym". Wtedy ten sterownik przejmuje role sterowania cały zestawem radio + pilot przy kierwonicy + wyświetlanie informacji z radia na wyświetlaczu nawigacji. Jeśli nie masz NAVI to ta biała puszeczka/sterownik jest wbudowany w wyświetlacz. Poczytaj w tematach o dołożeniu NAVI, ten temat się tam przewija.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki Woytuś za pomoc, chyba poczekam z tym wszystkim, skompletuję całą wiązkę pod navi łącznie z tym interfejsem multimedialnym + joystick i ekran i wtedy będzie ok + trochę czasu i cierpliwości z założeniem tego wszystkiego...

 

Dodano: 12 mar 2013 - 11:56

Woytus, mam nadzieję że to ostatnie pytanie w tym temacie, już nie będę Cię zamęczał - czytałem oczywiście temat o wrzuceniu navi i powoli się do tego przymierzam, jak pisałem potrzebny czas żeby to zrobić, ale na razie czy jak podłączę to szerokie złącze (które do tej pory wpinałem bezposrednio w wyświetlacz mozaikowy) do "interfejsu multimedialnego (ta biała kostka) + pod wyświetlacz navi podłaczę antenę radiową, antenę GPS i kabelek do radia (wyświetlacz->radio) to wszystkie funkcje radia powinny (teoretycznie przynajmniej) działać (no oprócz nawigacji oczywiście)? Czy też cos jeszcze muszę podłączyć??

Wiem że czasami zachodzi konflikt jak wyświetlacz i radio jest z oddzielnych autek. Rozumiem że wyświetlacz navi do Megane III różni się tylko nawigacją - TomTom i TomTomLive, nie ma rozróżnienia, że inny jest do radia z BT a inny do radia bez BT (bo z kontekstu niektórych postów na forum można wywnioskować że takie niektórzy mają wrażenie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam:)

posiadam megane III ph I tak jak w opisie u mnie w ustawieniach systemowych jest opcja ustawienia zegara z której korzystam, mój szef nabył megane III ph II Dynamic 1.4 Tce z nawigacją, nie może ustawić zegara, próbowałem ja mu ustawić ale nie potrafiłem, w ustawieniach nie ma opcji zegarka, może któryś z kolegów forumowiczów podpowie w tym temacie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Temat nie został zamknięty, pewnie parę osób tu przychodzi z googla.

No więc inżynierowie z Renault skopali koncepcję ustawiania zegara, mocno wiążąc ją z innymi wynalazkami.

Domyślnie zegar ustawia się w radio, tak więc jeżeli wstawisz radio niefabryczne lub z innej wersji (z nawigacją) to tracisz możliwość ustawienia czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Jeżeli masz pokrętło wyszukiwania stacji radiowych.To po wciśnięciu start stop beż sprzęgła  wciśnij ten guzik w pokrętle .Potem w prawej manetce z boku zmieniaj przyciskami.Ja tam mam ale w Fluence.Może masz podobnie.Auto nie odpali ale wyszukiwanie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Jeśli ktoś ma problem jeszcze z ustawieniem godziny bo nie ma opcji w ustawieniach po radiu - w moim przypadku była taka opcja ale po wejściu w zegar nic się nie wyświetlało.

Mianowicie jest jeszcze opcja, którą właśnie odkryłem że przez nawigację można zmienić. Wystarcz kliknąć na joistiku od nawigacji "menu" -> "zmień ustawienia" -> str. 4 "ustaw zegar" i można tam ustawić godzinę. 

Mam nadzieję że komuś to pomoże bo walczyłem z tym sam trochę czasu i nie moglem nic na ten temat sam znaleźć 

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!