Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wszystkie dci - turbo, dwumasa, wtryski, panewki


Viniu

Rekomendowane odpowiedzi

Mam około 110 tys jestem po regeneracji turbo, pół roku temu regenerowałem 1 wtrysk teraz muszę zrobić 2 i ostatni pewnie też zaraz padnie jak tamte będą trzymać. Nie wiem jak 1.9 ale 1.5 nie mają zamków na panewkach i znajomy handlarz mówił mi, że silniki z wymienionymi panewkami długo nie żyją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam. znalazłem ten temat więc postanowiłem się zarejestrować w celu opisania moich usterek. tak więc przy przejechaniu ok. 180000 km.w silniku coś stuknęło i wszystko padło. na początku myślałem że to coś z elektryką bo cały wyświetlacz zgasł i nic nie działało oprucz awaryjnych. w warsztacie dowiedziałem się że wał się obrócił i koszt naprawy przekroczy cenę nowego silnika. kupiłem silnik na allegro . póżniej okazało się że razem z silnikiem uszkodził się dwumas, górne koło rozżądu, pompa wacum też była niesprawna. koło kupione pompa też ale dwumas trochę drogi. znalazłem zamiennik sprzęgło ze sztywnym kołem o ponad 1000 tańsze od dwumasu. tydzień temu miałem odebrać auto ale niestety mechanik go spawdzał, kasował błędy na kompie i trach. podejżenie awari turbiny. dziś okazało się że kupiony silnik jest lipny i panewki się zacierają przez co traci moc (może chociaż turbina jest ok). nie wiem co dalej czy spróbować oddać silnik (może być problem )czy jeżeli to możliwe wymienić panewki. dziękuje póki co skończyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Scenic IphII 1.9 dci, * aktualny przebieg: 216 tys.km * olej: ELF5W40 regularne wymiany co 10 tys.km * ON: VERVA, BP Ultimate *

- 165 tys km - regeneracja turbo;

- 215 tys km - przekręcona panewka (remont silnika = nowy słupek z "rozbitka" + osprzęt ze starego silnika);

- dwumasy brak;

- wtryski oryginalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja była Megane II 1.9 dCi 130KM sprzedana z przebiegiem 185 tyś

 

- 115tyś - rozrząd

- wymiana olejów

 

Na padające turbiny i dwumasy mam złotą rade. Jeździć dalej 80km na 6 biegu, tak żeby aż trzęsło, a jak jest górka to nie redukować tylko w deche. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Megane II phI 1,9 dCi 130KM przebieg 126 tys. km

- dwumasa oryginalna

- wtryski oryginalne

- turbo oryginalne (jednak ma już luzy poprzeczne)

- rozrząd robiony przy 96 tys. km

- FAP usunięty przy 123 tys. km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na padające turbiny i dwumasy mam złotą rade. Jeździć dalej 80km na 6 biegu, tak żeby aż trzęsło, a jak jest górka to nie redukować tylko w deche. :)

i nie przekraczać 2000obr/min :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!