Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zestaw audio do 1000zł


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Planuję polepszyć dźwięk w mojej megance, jak na razie wszystko jest seryjne.

Myślę, że oryginalne radio zostawie, ponieważ jak wiadomo inne radia nie pasują już tak jak seria..

Jednak pozostaje pytanie co zrobić aby dźwięk był zdecydowanie lepszy. Mogę na to wydać od 300zł do 1000zł (im mniej tym lepiej :)).

Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że oryginalne radio zostawie, ponieważ jak wiadomo inne radia nie pasują już tak jak seria..

Błąd, pozbądź się jak najszybciej :)

Po 2, było dużo razy.

Po 3 polecam (nie karćcie mnie za to :)) trefacaraudio.pl/"]STREFACARAUDIO.PL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam też oryginalną zmieniarkę CD, gdy wymienię radio to będzie tragicznie wyglądało. :)

Naprawdę nie ma jakieś innej opcji, choćby wzmacniacz plus jakieś lepsze głośniki?

Chciałbym się dowiedzieć jak Wy to widzicie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, też mam oryginalną zmieniarkę, kupiłem na Allegro oryginalną półeczkę za 40zł i wygląda elegcko, w dodatku zrobiło się miejsce na telefon, gruszke do CB radia i klucze. A i przede wszystkim wygłusz drzwi :)

Proponuje Ci tak, bo widzę, że masz Cabrio, więc skrzynka, to raczej słaby pomysł.

Dobre radio, do tego porządnie wygłuszone drzwi i jakieś 16' w drzwi pod wzmacniaczem.

Aktualnie będę sprzedawał moje Morele Tempo 6 (bardzo dobrej klasy głośniki), które miałem w poprzedniej Megi przez 3 miesiące (niestety auto sprzedałem), głośniki na gwarancji i w ogóle jak nówki, nowe chodzą po 700zł, mnie zadowoliła by połowa z tego (nie mają folii, więc nie są nowe :) ), do tego wygłuszysz drzwi GMS-04 (100-150zł na parę drzwi), wzmacniacz (najlepiej używany), moje Morele chodziły pod Kenwoodem KAC'em i powiem Ci było to czuć :) (wzmacniacz w cenie 200-300zł, ale używany, bo w nowe nie ma się co pchać), więc jakbyś chciał coś więcej, uderzaj na PW :)

W 1000zł na pewno się zamkniesz, a efekt będzie bardzo dobry :) )

Edytowane przez brudijr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, tylko gdy wymienię radio to nie będę miał sterowania pilotem i wyświetlacza na desce..

Gdyby zostawić radio, wymienić głośniki i do tego wygłuszyć? Ewentualnie jeszcze coś dodać?

P.S. O ile się nie mylę to seryjne głośniki mają 13'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale to nie problem, trochę kombinowania i wchodzą 16 :) Co do radia, jak pociągniesz chinche do wzmacniacza, skoro w radiu nie masz wejścia na chinche? Wiem, że można robić przejścia z wyjścia na głośniki, ale jakość jest marna, więc na moje, odpada. Wyświetlanie i sterowanie możesz dokupić adaptery, aczkolwiek droga zabawa od 300zł w góre. Mnie to osobiście nie przeszkadza, od pilota się odzwyczaiłem, a w miejsce wyświetlacza trafił misio, widać tylko godzine i temperaturę :) Więc wybierz, albo chcesz sterowanie, albo dobry dźwięk, ja też się długo zastanawiałem i nie żałuję :)

(ps. do niczego Cie nie namawiam, po prostu chcę doradzić :) )

Edytowane przez brudijr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno pytanie..

Wiem, że seryjne radio ma moc 4x15W, ale słyszałem o wersji Cabasse która ma już 4x40W, co na to powiecie i czy można ją wrzucić do mojej phI? Przykład: http://allegro.pl/renault-laguna-ii-radio-cd-cabasse-oryginal-i2008713730.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze co to wnosi do tematu? Car PC to jest duży wydatek, ja na cały zestaw chcę dać maksymalnie 1000zł. W ogóle nie o tym mowa, chcę tylko polepszyć audio, nie potrzebuje innych bajerów.

 

Ponawiam pytanie, jest sens wymieniać zwykłe radio na cabasse?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PO twoich wypowiedziach wnioskuję iż realia troszkę zaczynają Cię przerastać. Nie masz porównania z innym sprzętem stąd też nie wiesz co ci potrzeba. Jeśli nie możesz u nikogo posłuchać jak jego sprzęt gra to zacznij na początek od dobrych głośników. Jeśli wciąż to Cię nie zadowoli to idziesz dalej - wymieniasz radio. Jeśli wciąż to nie to to wzmacniacz. Inaczej to będziesz się motał i stał w miejscu.

Ja u siebie poprzestałem na wymianie radia (alpine) i głośników (Hertz). Jestem z efektów zadowolony i mi to wystarcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym poszedł jeszcze inną drogą w tym przypadku :)

Wygłuszyć drzwi jak (i czym) radzi brudijr. To jest podstawa. W przyklejonym temacie jak radzi Techniacz ( :-) )jest FAQ Nazara poczytaj o tym troszkę... Na SCA (już adresł padł wyżej) są pokazane instalacje jak to zrobić.

 

Na alledrogo są DEGO ST-520 używane, nie jest to jakaś okazja, ale..... Przy prawidłowej instalacji odwdzięczą się idealnie.

Jak będzie Ci to za mało wtedy zmienisz radio + jakiś wzmacniacz, bo nie oszukujmy się bo możę być duużo lepiej ale przepaść jest po zmianie jednostki centralnej + dodanie wzmacniacza... lub wyciąganie choćby RCA z ori jednostki...

 

Są jeszcze stare dobre JBL 508GTI :) też fajne głośniczki, ale minimalna na 100% jest wyższa ^^

Edytowane przez Dreamerek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!