Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o rozkodowanie nr VIN


1maniek

Rekomendowane odpowiedzi

jakieś wgniecenie przy małej kolizji i też zostało zrobione to auto w dalszym ciągu jest bezwypadkowe.

Dla mnie takie auto jest powypadkowe. Bezwypadkowe to takie które ma oryginalny lakier lub ewentualnie został pomalowany jakiś element bo ktoś je złośliwie zarysował np. kluczem.

Ja tak to widzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj popre kolege, też uważam, że bezwypadkowe auto to takie, które nie miało naruszone głównych elementów konstrukcyjnych pod/nadwozia (podłużnice, wachacze, przesunięcie punktów kontrolnych). A wgniecenia czy zarysowania to raczej nie kwalifikują się do def. "wypadkowy".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już tak rozgraniczacie, to weźcie pod uwagę ważne słowo "kolizyjny". każdy wypadek jest kolizją, ale kolizja nie jest wypadkiem.

można mieć kolizję z krawężnikiem, latarnią i wymienić np. atrapę chłodnicy, a nie jest to wypadek i pojazd nie jest wypadkowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież napisałem, że jeśli jakiś element został zarysowany i pomalowany to JA uważam taki samochód za bezwypadkowy.

Co do zdania, że wypadkowy jest wtedy jeśli główne elementy konstrukcyjne zostaną naruszone to szczęścia życzę temu kto będzie miał wizytę rzeczoznawcy z miernikiem lakieru po szkodzie. Wystarczy, że maska czy nawet błotnik był lakierowany powtórnie bez szpachli a kwota odszkodowania zmniejszy się znacząco. Taki samochód dla firmy ubezpieczeniowej nie będzie bezwypadkowy.

Co do kolizji i wypadku to KK definiuje to w zależności czy obrażenia ciała są do 7 dni czy też powyżej. Przy kupnie samochodu oczywiście postrzegamy to inaczej.

 

Do 1maniek

Widzę, że nie masz samochodu więc życz Ci powodzenia podczas oglądania kolejnych. Nie raz jechałem za samochodem 200km w jedną stronę, po zapewnieniach sprzedającego o bezwypadkowości i oryginalnym lakierze, żeby na miejscu zobaczyć, że szpachlę na drzwiach czy masce widać gołym okiem a miernik nawet czasami nie chciał nic pokazywać bo grubość była większa niż zakres pracy miernika i wtedy można się wkurzyć, że zmarnowało się czas i paliwo po przejechaniu 400 kilometrów.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ależ przecież nikt Cię nie potępia :-) Każdy może mieć swoje zdanie i liczy się każda opinia. Auta jeszcze nie znalazłem (choć jestem blisko decyzji o zakupie), choć przyznam, że nie jest to moje pierwsze (a jakieś 8lub 9). Ale po to jest forum i różne opinie aby czegoś nowego się dowiedzieć. Jak zdecyduje się na zakup to na pewno zaprezentuje sie tu :)

A na marginesie, to zrezygnowałem z tego scenika, wczoraj na spokojnie i po ochłonięciu obejrzałem go trochę dokładniej (przy pierwszych oględzinach miałem niezłą śnieżycę) i najgorzej wypadł środek (straszny syf), na zew miał parę otarć i rys, więc zrezygnowałem.

 

Dodano: 23 sty 2012 - 11:43

Jak pisałem wcześniej, zrezygnowałem z tamtego, teraz przymierzam sie do takiego http://otomoto.pl/renault-grand-scenic-grand-szklany-dach-faktura-C21888144.html.'>http://otomoto.pl/renault-grand-scenic-grand-szklany-dach-faktura-C21888144.html. Dowiedziałem się, że miał naprawiany dach, czyżby przeciekał ? ;)Czy wiadomo o jakiś problemach z tym dachem? W lecie nie będzie za gorąco?

 

http://otomoto.pl/renault-grand-scenic-grand-szklany-dach-faktura-C21888144.html

Edytowane przez 1maniek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

został pomalowany jakiś element bo ktoś je złośliwie zarysował np. kluczem

Dobre :)

Czyli jak przetarłem cały bok i pomalowałem to mogę się tłumaczyć, że ktoś mi kluczem przejechał i musiałem malować :-)

Uwierzył byś w takie tłumaczenie :) Bo ja raczej nie! Można co prawda zdjęcia zrobić ale ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wkurzajcie mnie... :-)

mam ochotę w tym roku pomalować całe auto, bo denerwuje mnie schodzący clear na masce i na dachu. reszta lakieru jest mechanicznie OK, ale wiadomo, że od szczotek z myjni są rysy...

też będzie w przyszłości wypadkowy/malowany? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można co prawda zdjęcia zrobić ale ...

To właśnie miałem na myśli.

Poza tym jak kupisz samochód delikatnie uszkodzony to przeważnie robisz zdjęcia, żeby pokazać przy sprzedaży że uszkodzenia były małe i że samochód nie spotkał się z lokomotywą na przejeździe kolejowym :-). To samo dotyczy np. złośliwego zarysowania. Ja bym zrobił zdjęcia i pokazał przy sprzedaży. Wiadomo, że wszystko może się zdarzyć a zarysowanie i ponowne malowanie nie oznacza tragedii.

 

Zresztą teraz coraz trudniej sprawdzić czy samochód był uszkodzony, ponieważ blacharz wycina ćwiartkę, w większości na fabrycznych zgrzewach, wstawia nową a elementy zewnętrze typu drzwi czy błotniki wstawia używane w kolorze i żaden miernik nic nie wykaże. Trzeba z kanału sprawdzać fabryczne łączenia elementów czy są takie same po obu stronach.

Jeśli na czymś na się zarobić to ludzie którzy z tego żyją zawsze będą oszukiwali żeby zarobić.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!