Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

szarpie, nie gaśnie, kontrolka spalania mryga


Rekomendowane odpowiedzi

Przepraszam, pomyliłem się z innym czujnikiem. Wiem że ten czujnik wału korbowego jest ważny. Muszę wymienić na tym czujniku uszczelkę bo chyba stąd wycieka olej i zalewa wtyczkę. Chciałem wyjąc pokrywę zaworów ale piszą, że mogą wyskoczyć zawory i trzeba zabezpieczyć.

 

A dodam, że po wymiany cewek jadąc pod górkę pedał gazu stały to auto samo przyspiesza i jak wrócił do prostej to lekko dawało i rozpędziło się, a teraz muszę dodawać gazu pod górkę. Jesli nie mylę to bardzo dobrze jak jest na dworze temp. powyżej 30 stopni. Im temp. spada tym wolniej reaguje.

 

Chyba sprawdzę czujniki odpinając je po kolei i jeździć testowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę wymienić na tym czujniku uszczelkę bo chyba stąd wycieka olej i zalewa wtyczkę.

To chyba mówimy o innym czujniku, czujnik położenia wału nie ma w ogóle kontaktu z olejem.

Chciałem wyjąć pokrywę zaworów ale piszą, że mogą wyskoczyć zawory i trzeba zabezpieczyć.

Zawory nie wyskoczą, ale pokrywa trzyma wałki rozrządu i tu trzeba uważać.

Chyba sprawdzę czujniki odpinając je po kolei i jeździć testowo?

Tego tak nie zrobisz, nie zadziała. Jedź na CLIPA.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, a macie jakiś sposób żeby wyczyścić gniazda? tam gdzie wkłada świece zapłonowe i cewki.

Tutaj ktoś pisał że na końcu cewki jest gumowy kapturek - zdejmij go, bo tam też może się zbierać wilgoć. Pytanie tylko to dotyczy firmy sagem? Denso czy Behu?

Edytowane przez airbites
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierzesz szmatę, papier toaletowy, czy coś podobnego i wycierasz. Oczywiście przed wykręceniem świec, potem dmuchasz sprężonym powietrzem.

Jak wyjmiesz cewki to też je wycierasz, ja dodatkowo pryskam WD na szmatkę i dokładnie czyszczę cewki.

Mam cewki Denso i też miałem parę razy problem z zabrudzeniem.

Przy uzupełnianiu oleju, czy wymianie, jak się trochę wyleje to dokładnie wycieram wylany olej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wytarłem ce cewki i gniazda. i po odpaleniu obroty wahały i potem uspokoi. Jak dodam gazu i puszcze to wahały lekko okolice 1000-900 i potem spadły do 700 i na sekundę na 1000 i znów powrotem do 700 obr. tylko dźwięk silnika jakby inny niż przez myciem cewek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!