Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z zegarami, dodatkową skalą, wskazówką i manetką wycieraczek i kontrolką migacza prawego


Rekomendowane odpowiedzi

czyli potrzebuje schemat żeby wiedzieć jakie kable (piny) za co odpowiadają

 

Dodano: 17 lut 2012 - 23:46

ale tak na logikę to nie muszę jej sprawdzać skoro po przekręceniu na 1 pozycje jest napięcie które powinno być na 2 pozycji(czyli stacyjka uwalona) więc trzeba porządnie sprawdzić tę skrzynkę z bezpiecznikami może to ona ma przebicie lub co innego (wtedy wymiana skrzynki :l: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze, że nie wygląda to za ciekawie. Na pewno musisz oczyścić te upalone piny, również we wtyczkach. Tu przyda się Kontakt. płytkę i folię oczyść tak jak wyżej pisałem i trzymaj kciuki, aby zadziałała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie sprawdziłem czy są przejścia na zgięciach i na ścieżkach i są ok, bezpieczniki też są ok wszystkie (z boku żadnych bezpieczników nie mam)Czyli powinno być ok

Zdjęcia dałem już po czyszczeniu 15minutowym (tą twoją metodą czyli szczoteczka i zmywacz :l: )

Teraz to złoże i wepnę w instalację auta czy kostki się różnią od siebie czymś jeszcze poza kolorem (nie spisałem sobie kolejności)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczyść całą płytkę acetonem

Z tym acetonem to uważaj coby zbyt wiele nie wyczyścić. To rozpuszczalnik jest :l:

Do czyszczenia płytek drukowanych i układów są specjalne płyny. Jak już czymś to lepiej zwykłym spirytem 97-99 % ;)

Oczywiście po myciu należy dokładnie osuszyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście po myciu należy dokładnie osuszyć.

i tak zrobiłem suszarką do włosów

 

Dodano: 18 lut 2012 - 16:26

Więc tak

-nie działają mi wycieraczki przednie (słychać cykanie przekaźników ale brak reakcji wycieraczek), tylna działa ok

-nie mam kilku kontrolek od ciśnienia oleju,temperatury płynu, rezerwy, immo (samo immo działa tak jak zamykanie z pilota)

-po włączeniu postojowych gaśnie mi podświetlenie zegarka (tego na środku)

-lampki sufitowe nie reagują na otwarcie drzwi kierowcy i za kierowcą (prawa strona działa ok i bagażnik)

Czy jest szansa na naprawę tego czy muszę wymienić jednak ten UCH ?

 

 

stacyjka działa normalnie(tak jak powinna),

 

Dodano: 18 lut 2012 - 16:36

ma ktoś jakiś pomysł po za wymianą UCH??

 

Dodano: 18 lut 2012 - 16:38

jak poprawić połączenia na tym zgięciu wtyczek przy liczniku, czy może zmienić je na normalne jakieś 10 pinowe ?

 

Dodano: 18 lut 2012 - 18:41

Już wiem że brak kontrolek i podświetlenia zegarów to wina przewodów/pinów w kostkach do licznika, choć nie do końca bo po mimo ruszania przewodami kontrolek typu ciśnienie oleju,rezerwa,temperatura płynu, podświetlenie zegarów i pokręteł nawiewów nie odzyskałem, za to wróciły kontrolki immo kierunków poduszki i ładowania) tylko nie wiem jak to zrobić(poprawić) żeby to działało ?

Najważniejsze to uruchomienie wycieraczek przednich, tylko jak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Psikałeś kontaktem we wtyczki od UCH ? W liczniku też można psiuknąć (na wtyczki, oczywiście).

ma ktoś jakiś pomysł po za wymianą UCH?

Ratuje jeszcze Ciebie Hot-Air, ewentualnie opalarka. Trzeba przegrzać wszystkie luty na płytce. Niestety folii tak nie naprawisz. Można również lutownicą, ale trzeba mieć anielską cierpliwość. Poza tym nie poprawisz lutów elementów SMD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Psikałeś kontaktem we wtyczki od UCH ?

nie psikałem

Hot-Air, ewentualnie opalarka

nie mam ani jednego ani drugiego mam tylko suszarkę do włosów :l:

luty na płytce

dziwne ze wszystkie miały przejście jak sprawdzałem w domu a jak podłączyłem to okazało się inaczej ;)

Ciekawe ile elektryk by za to skasował :/

 

Dodano: 18 lut 2012 - 19:27

jutro jeszcze raz wyciągnę UCH i rozbiorę na spokojnie sprawdzę i wyczyszczę (dziś to było robione na wariata bo auto potrzebne było)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ewentualnie opalarka.

Chyba sobie jaja teraz robisz ? Opalarką to można co najwyżej to UCH kompletnie zniszczyć, szczególnie jak pójdzie na taśmę. Za "szeroki" strumień.

 

Oddać to fachowcowi z odpowiednim sprzętem (za samo poprawienie lutów majątku nie powinien wziąć) albo szukać nowego UCH.

Edytowane przez fred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za "szeroki" strumień

Z dużą zwężką (małą dyszą) dało by radę. Trzeba by tylko uważać, aby nie zdmuchnąć scalaków z płytki :l:

Elektryk nie powinien wziąć, za poprawę lutów, więcej jak 50 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie wróciłem z garażu (byłem sprawdzić czy odpali) i się załamałem :l:

teraz auto już nie odpala, nie ma wycieraczek, migaczy, nie reaguje na pilota ani nie miga dioda immo, czyli UCH zdechł zupełnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!