Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z zegarami, dodatkową skalą, wskazówką i manetką wycieraczek i kontrolką migacza prawego


Rekomendowane odpowiedzi

przelutowałem zagięcia jeszcze raz wstawiając druciki i teraz po przekręceniu na zapłon włącza mi się syrena przed nadkolem kierowcy o co chodzi? dlaczego się włącza jak przekręcę na zapłon ?

Odbiornik nie reaguje na pilota centralnego

Edytowane przez pasek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z dużą zwężką (małą dyszą) dało by radę.

Nie dało :l:

Najmniejsze dysze dalej są za duże, a jak by zrobić jakąś z małym polem dmuchania to siłą będzie już na tyle spora, że będzie zdmuchiwać elementy z płyty.

Z moich doświadczeń (demontaż płyt głównych z komputerów) wynika, że prędzej można coś przypiec niż sensownie zrobić. Poza tym tu mamy taśmę, więc nawet nie ma mowy o tak mało precyzyjnym sprzęcie jak opalarka.

 

dlaczego się włącza jak przekręcę na zapłon ?

Teraz to już nikt nie powie co się dzieje. Nie wiadomo czy to jakiś kolejny lut się poruszył czy coś uszkodziło się przy próbach naprawy, czasami wystarczy uszkodzenie jakiegoś małego, prawie niewidocznego elementu i sprawa załatwiona.

I dlatego cały czas pisałem aby dać to fachowcowi z odpowiednią wiedzą i sprzętem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pilot działa zamyka i otwiera, kierunki działają, światła (postojowe, mijania i drogowe też), nie ma oświetlenia kabiny przy otwartych drzwiach, wycieraczek przednich i podświetlenia nawiewów, zegarek gaśnie jak włączam postojowe.

Chyba będzie trzeba zakupić "nowy" zestaw, bo tego obecnego nie da się chyba już naprawić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednego nie rozumiem. Piszesz, że coś nie działa. Poruszasz przewodami i zaczyna działać. Może problem wcale nie tkwi w UCH, tylko kostkach i/lub przewodach.

Dokładnie przeczyść styki, potraktuj następnie kontaktem. Jeżeli nadal będzie choinka po poruszaniu przewodów, sprawdź same przewody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym ze uruchomił się chyba fabryczny alarm(czy to możliwe) i traktuje przekręcenie kluczyka na zapłon tak jak bym chciał odpalić auto innym kluczykiem (nie autoryzowane odpalenie) lub jakby immo nie "puszczało". Kontrolka od immo nie odzywa się (nie wiem czy to wina wtyczek w zegarach z którymi też mam problem, czy tego ze immo uwalone). Przewodami ruszałem we wszystkie strony każdą kostką i nic. Jak tylko przekręcę na zapłon syrena wyje i nie można uruchomić auta(żeby ją wyłączyć muszę rozpiąć aku). Kierunki działają ale kontrolek na zegarach brak. Nie mam czym przeczyścić styków (kontakt-s mi się skończył :l:, a wd raczej się do tego nie nadaję).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy w lampce masz +12 i czy jak włączysz oświetlenie ręcznie to też nie działa (+12 idzie z UCH, a włączanie oświetlenia sterowane jest masą).

Jak +12 nie będzie to albo ginie po drodze od UCH, albo to UCH faktycznie padło.

Jak +12 będzie to gdzieś ginie masa i trzeba szukać gdzie.

 

Alarm i immo jak najbardziej mogą głupieć. Nie koniecznie muszą być uszkodzone, ale gdzieś może coś nie stykać i nie dostają sygnału takiego jak trzeba.

Edytowane przez fred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jak włączysz oświetlenie ręcznie to też nie działa

wtedy działa

wie ktoś jaka kostka w UCH od czego jest?

 

Dodano: 19 lut 2012 - 14:58

nie działa mi podświetlenie zegarów jak włączam postojówki to zegarek na środku gaśnie i zapala się przycisk awaryjnych.

chyba jutro muszę zaciągnąć go do elektryka może coś wymyśli jeśli nie to będę musiał kupić zestaw do uruchomienia auta z alle :/

Dziękuję wszystkim za wskazówki i odpowiedzi

Jak się coś wyjaśni to będę informował

Pozdrawiam życząc dobrego popołudnia i szerokości :l:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtedy działa

Hmmmm... czyli ginie gdzieś masa, więc znowu wracamy do UCH lub jakiejś przerwy w przewodach.

Pomysł z oddaniem do elektryka jest jak najbardziej trafny :l:

 

wie ktoś jaka kostka w UCH od czego jest?

W schematach niby jest coś opisane, ale tak naprawdę to niewiele tam jest bo Francuska myśl techniczna jest nieobliczalna i tak to zakręcili, że nawet jak wizualnie będzie się zgadzać to nie ma 100% pewności, że będzie jak w opisie.

 

Jak się coś wyjaśni to będę informował

Oby diagnoza i naprawa byłą szybka i nieproblemowa (dla portfela też) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest postęp auto odpaliło, ale nadal nie mam wycieraczek i gaśnie zegarek po włączeniu postojowych (tu mogą być winne przewody od licznika bo nadal nie mam paru kontrolek w tym od immo) zaraz idę się do nich dobrać, a UCH zostawiam na wierzchu tylko muszę przewody jakoś od pedału sprzęgła odsunąć żeby przypadkiem nie wyrwać jakiegoś w drodze do elektryka.

 

Jeszcze raz wielkie dzięki wam drodzy koledzy za pomoc

 

Dodano: 19 lut 2012 - 15:58

a i jeszcze jedno jak wymontować manetkę nei ściągając stacyjki? Próbowałem ją wyciągnąć ale stacyjka przeszkadza, a żeby bardziej rozebrać to muszę znowu kierownice ściągać i nie wiem co zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś czytałem że jeśli słychać przekaźnik a nie ma reakcji danej funkcji (u mnie wycieraczki przód) to przekaźnik do wymiany

nie wiem tylko co się stało ze nie mam w ogóle podświetlenia zegarów i panelu nawiewów a jak przełączę na postojowe zegarek na środku gaśnie a zapala się podświetlenie włącznika awaryjnych

Co do kontrolek to winne są piny w kostkach ale niech się tym elektryk martwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ pasek - mógłbyś opisać jak wyciągnąć UCH, bo temat pospolity, a na forum znalazłem jedynie "jak włożyć z powrotem" i to kiepski... :l:

Może jakieś zdjęcia masz, albo chociaż wskazówki na co uważać. Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mógłbyś opisać jak wyciągnąć UCH,

Musisz otworzyć klapkę od bezpieczników, odkręcić jedną śrubkę na torx t20, (trzyma UCH do obudowy deski), potem wsunąć kciuki za bezpieczniki na boki (do drzwi i w stronę kierowcy) skrzynka trzyma się na takich dwóch zaczepach wystarczy mocne pchnięcie jej w stronę silnika i usłysz głośnie "klik", wtedy wsadzasz rękę pod spód (od dołu deski nad pedałami) i łapiesz za tylną część skrzynki i ciągnąc w dół kierujesz ją w stronę pedałów. dość opornie wychodzi ale wyjdzie. Ja na początku miałem już ją wyjętą i włożyć nie umiałem, ale do włożenia trzeba obrócić skrzynkę tak żeby biały plastik był skierowany ku dołowi jak cos będzie niee jasne wal na gg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym podświetleniem to wypadało by sprawdzić ściemniacz,bo ścieżki w nim lubią się przepalić,wtedy po właczeniu świateł podświetlenie znika ,na krótko obejść to można zwierając piny we wtyczce ściemniacza . Co do kostek za licznikiem,po zakupie auta też miałem z tym problem,jednak po odgięciu pinów grubą igłą na lata miałem spokój .Manetkę spokojnie wyjmiesz nieściągając kierownicy ,wymieniałem jakiś czas temu u siebie bo potrzebowałem taką z przyciskiem do kompa .

Edytowane przez andrzej27r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym podświetleniem to wypadało by sprawdzić ściemniacz

na to nie wpadłem muszę zrobić test :l: choć nie dawno go regenerowałem

Co do kostek za licznikiem,po zakupie auta też miałem z tym problem,jednak po odgięciu pinów grubą igłą na lata miałem spokój

mam dogięte piny jednak to nic nie daje rezultaty są jak odegnę wtyczki w stronę taśmy drukowanej wtedy kontrolki powracają

Manetkę spokojnie wyjmiesz nieściągając kierownicy ,wymieniałem jakiś czas temu u siebie bo potrzebowałem taką z przyciskiem do kompa .

manetkę wczoraj wyciągnąłem i przeczyściłem dziś sprawdziłem bezpieczniki za aku i nic to nie dało, tylko na najniższym położeniu słychać jak przekaźnik w UCH cyka a nie ma reakcji wycieraczek, sprzyki i tylna wycieraczka działają bez problemu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!