Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jaką instalacje polecacie do mojej megi?


michaeldd91

Rekomendowane odpowiedzi

opiłki to nie problem, odkurzacz przy wierceniu i wszystko wyciągnie, gwintowanie odkurzacz + smar i nic niema prawa dostac się do srodka,

jakbym ja tak zrobił instalacje jak na twoich zdjęciach to by mnie szef zwolnił chyba, szef mój jak stwierdzie że ten kabelek moze się przetrzec w ciągu najblizszych paru lat to każe poprawic, jak stwwierdzi ze cos możebyc lepiej niż jest też każe poprawic,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja mam scenica 1.4 16v i załozylem jakis miesiac temu Staga Eco 4 ladnie chodzi obrocilem juz anglie i w piatek jade jeszcze raz do PL na urlopik jak na razie wszystko chodzi.. co do reduktora nie wiem nie mam tutaj papierów zeby zerknąc ale cos z kompletu AC... Wtryskiwacze REG niebieskie podobno lepsze od valtekow calosc 2300 ... takze gidd...moglem taniej ale jakies gorsze wtryskiwacze a te podobno lepsze takze nie wiem

Edytowane przez dziubdziok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Może i nie mam już auta marki Renault, ale w obecnym BMW mam właśnie sekwencję BRC SQ24. W aucie przejechała około 100tys km i to co mogę powiedzieć to:

- durny soft, przez wielu uznawany za taki gdzie nic nie można ustawić (w MY07 podobno jest już lepiej ale nie wiem, mam starszą wersję)

- byłem na regulacji w autoryzowanym serwisie BRC, polecanym przez wielu i jedyne co mi powiedzieli to że instalacja jest bardzo stara i nie mogę nic zagwarantować

- podobno wtryski mam do czyszczenia (200zł) lub do wymiany (200zł za sztukę!)

- od nowości był wymieniany już raz wtryskiwacz więc 150-200tys km to on nie przeżył

- inny warsztat już chciał mi wyrywać reduktor bo podobno do wymiany

- regulacja samodzielna? no-way bo BRC ma mapsensor montowany tylko w serwisie, a potem auto jeździ na SZACUNKOWYCH wartościach podciśnienia. Głupota totalna...

 

Auto jest zamulone, często faluje i żaden gazownik tego nie ogarnia. Strzelają różne wersje co mam wymieniać, a ja mam tylko wykładać kasę...

 

W megance miałem D.T.Gas i sory, ale było lepiej ... Auto miało fochy, psuło się czasem coś ale gaz działał OK. Wkurze się i wymienie wszystko na STAG'a bo tam chociaż. Ja nie polecam BRC bo tu się chyba płaci za tą nazwę, żeby potem na allegro można wpisać "sekwencja BRC!" w tytule aukcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 6 miesięcy temu...

1. na stagu 200 to auto nie pojedzie, choćby ze względu na brak korekty po temperaturze.

Najlepszy będzie 4+ bo ma wszystkie potrzebne korekty

 

Witam, można coś więcej o tym 200 ? Znalazłem ofertę, którą omawiam w tym temacie i ma właśnie STAG'a 200: http://megane.com.pl/topic/47633-14-16v-lpg-hatchback/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!