Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Poduszki silnika


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 lata później...

Witam, odświeżam temat gdyż ostatnio mam wrażenie że drży mi meganka. Ostatnio bardzo mnie denerwuje gdy prawa szyba wpada w rezonans, dzieje się to tylko na postoju. Rozebrałem boczek, po dokręcałem prowadnice ale wszystko wydawało się git. Gdy poskładałem wszystko, trochę pojeździłem i niestety stwierdziłem że nic to nie dało. Wtedy zastanowiłem się czemu to w ogóle drży i spostrzegłem że delikatne wibracje czuć w całym aucie. Od kiedy to odkryłem strasznie mnie to denerwuje :( Wyczytałem że winna może być poduszka silnika. Tę przy skrzyni wykluczyłem bo drążek zmiany biegów nie drży. Ta pod akumulatorem ponoć bardzo rzadko się psuje więc ją też wykluczyłem. Najbardziej prawdopodobna jest górna, olejowa. Poduszka wydaje się być w dobrym stanie, guma cała, brak wycieków. Nie mam możliwości podejrzeć jak to wygląda w innej megance. Nagrałem filmik (przepraszam za jakość ale nie mam czym nagrać oprócz telefonu + kiepskie warunki). Zaciągnięty jest ręczny i ruszane do przodu. Bardzo bym prosił o opinie czy poduszka jest dobra czy nie. Wydaje mi się że silnik za bardzo się porusza.

 

Po co kolega 2 razy pisze o tym samym w dwóch tematach? W jednym wystarczy. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

U mnie też niedawno wymieniałem tą poduszkę, mimo, że wyglądała dobrze, to po wymianie od razu dało się poznać, że była uszkodzona. Jak jest założona to czasami nie widać, że jej czas już minął. Wg mnie wymieniaj i zobacz czy będzie lepiej. Choć u mnie po wymianie dalej w pewnych zakresach jest drżenie, ale powodów tego jest tyle, że chyba nie będę już z tym walczył.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dzięki za odpowiedź, okazało się że na 100% mam wywaloną poduche. Dla potomnych napisze jakie były jeszcze objawy których absolutnie nie łączyłem z poduszką. Od kiedy mam megane gdy jechałem w trase, kiedy się już wszystko dobrze nagrzało, jadąc od ok 20 km/h do ok 50 km/h słychać było jak by ocieranie, szumienie. Związane to było z obrotem koła im szybciej jechałem tym szybsze dźwięki. Podejrzewałem klocki, krzywe tarcze, zacisk do roboty ale po wciśnięciu sprzęgła dźwięki cichły. Ostatnio zaczęło hałasować bardziej więc zdjąłem koło: przegub, wszystkie gumy ok. Pokręciłem ręcznie tarczą a tu cały skrzynia chodzi na boki. Poduchy kupiłem huthinsona (450 zł) :( tak jak polecali na forum, lada dzień założe i będzie spokój

 

EDIT:

Wymieniłem poduszki ale dźwieki niestety pozostały, niestety ale to nie one je powodowały, nie mam pojęci co to może być więc chyba czeka mnie wizyta u mechanika :(

 

Poduszki wcale nie poszły tak łatwo jak to opisywali, przy poduszce skrzyni (ósemka) jedna z dwóch śrub ma nakrętke (a raczej tuleje bo nie ma jak jej złapać kluczem) dopiero dobry klucz nastawny przytrzymał ją i ledwo dało się to odkręcić. Olejowa to max 10 min roboty, warto wyciągnąć zbiorniczek wyrównawczy (trzyma się na jednej śrubie i go lekko wyciągnąć). A tę poduszkę pod akumulatorem to prawdziwa masakra, demontaż dolotu powietrza, plastikowych rurek i montaż ich z powrotem to nielada wyczyn, rurki maja zatrzaski które trzeba podważyć aby je zdemontować, demontaż należy zacząć od strony zderzaka. Może się komuś przyda. Pozdrawiam

Edytowane przez plishh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!