Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

lampa service


fhumargo

Rekomendowane odpowiedzi

rav85, sprawdzenie wygląda tak jak to opisałeś. Świeca może być albo sprawna, albo niesprawna - innej możliwości nie ma więc jak któraś świeca "nie świeci" to wymieniasz ją i po kłopocie.

No i sprawdziłem z tego wynika że działa u mnie tylko pierwsza świeca od lewej, czy to jest możliwe ? I jakie może to następstwa/konsekwencje?

Wymień 3 niesprawne świece i po wszystkim. Następstwa/konsekwencje to dłuższe i trudniejsze odpalanie no i informacja check injection. Ja u siebie miałem 4 spalone świece i odpalałem w największe mrozy, jednak trzeba było trochę pokręcić. Po wymianie pali od razu bez zająknięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

mam pytanie czy po wymianie wszystkich Świec na nowe w przypadku jak byłyby uszkodzone tylko świece lampka serwis i błąd CHECK INJECTION powinno samoczynnie zniknąć CZY usunąć błąd na clipie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Check Injection (czyli uszkodzone świece)

to nie tylko świece. Wpisz check injection w wyszukiwarce, jest duży temat o tym komunikacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie tylko świece.

Wiem, że przyczyn może być wiele, ale akurat interesuje mnie to czy z uszkodzoną świecą komunikat palił się komuś non stop, bo jak na razie widzę, że jednak po jakimś czasie gasł a u mnie chyba nie... Chyba ponieważ w trasie miałem przełączony wyświetlacz na chwilowe spalanie. Ale SERVICE na 100% cały czas się pali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cendra, sprawdź świece żarowe czy są sprawne, żaden problem, wszystko jest opisane na forum, 5 minut roboty <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Mój problem to w zasadzie nie jest problem, bo nic się nie dzieje, poza... kontrolka service i check injection. Auto kupiłem niedawno i jest tak od początku.

W ASO Renault powiedzieli że trzeba wymienić 2 świece bo słabo grzeją. Z kolei inny mechanik (bardzo dobry jak sądzę) po podłączeniu kompa stwierdził że wyskakuje mu jeden komunikat o braku komunikacji z modułem świec. Nie wiedział jednak jak to naprawić (nie miał schematów ja powiedział).

Dodam tylko że autu nic się nie dzieje. Odpala absolutnie bez najmniejszych problemów, dynamika na zimnym i rozgrzanym silniku bez zarzutu (a nawet doskonale), w pełnym zakresie obrotów, na każdym biegu i przy każdej prędkości.

Wszystko idealnie, drażni mnie tylko ta kontrolka i komunikat!? Świeci się non stop - nie tak jak w opisanych wyżej przypadkach - nie gaśnie w ogóle.

Co z tym zrobić?

Obawiam się że jak podjadę do ASO to skasują mnie kilkaset zł za wymianę świec a problem i tak pozostanie, a oni rozłożą bezradnie ręce!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co za problem pomierzyć świece i wymienić jak są niesprawne ??

Pozatym świece żarowe to nie taki wielki wydatek parę zł.

Z kolei inny mechanik (bardzo dobry jak sądzę) po podłączeniu kompa stwierdził że wyskakuje mu jeden komunikat o braku komunikacji z modułem świec. Nie wiedział jednak jak to naprawić (nie miał schematów ja powiedział).

Chyba nie taki dobry jak potrzebuje schematów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem chłopaki czy Wy przeczytaliście mój post. Żaden objaw nie wskazuje ze to są świece, zresztą jestem prawie pewien że są dobre. Samochód ma dobra dynamikę na zimnym też, kontrolka nie gaśnie po rozgrzaniu tak jak u innych. Pewnie - można wymienić wszystko od A do Z i... dalej mieć ten sam komunikat.

Uważam ze najpierw trzeba zdiagnozować usterkę (i to zrobił mechanik - "brak komunikacji z modułem świec") a nie wymieniać wszystko po kolei licząc ze wreszcie gdzieś się trafi!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xtonyx, przecież wyżej masz wyraźnie napisane, żeby zdiagnozować świece czy to miernikiem, czy żarówką, to nic nie kosztuje, a zaoszczędzisz na podłączeniu pod komputer.

Jak auto nie jest podpinane pod clipa to często się zdarzają błędy typu "brak komunikacji z modułem świec" czy "błąd sondy lambda" w dieslu (a w dCi takich sond nie ma).

Miernik w markecie ostatni kupiłem za 1.19zł - wystarczy do sprawdzenia świec :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!