Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

nawigacj?? pytania do praktykujacych??


jacham

Rekomendowane odpowiedzi

oto dziś miałem okazje zrobić pierwszą rundę z Nawigacją złożoną z: Nokia E50+ odbiornik navibe sirf star III+ tom tom 6,02+mapa 680.1536_Eastern_Europe. Jestem bardzo zadowolony i po mojej miejscowości prowadzi super. Wcześniej widziałem jak prowadzi navigacja MIO (ale nie wiem z jaką mapą) i tam jak ubzdurała sobie jakąś trasę to na siłę chciała aby człowiek zawracał i wrócił na określoną drogę. Na plus dla mojego Budżetowego zestawu mogę przyznać że tom tom jest pozbawiony tak dużej upartości i potrafi się szybko dostosować do obranej przez kierującego drogi. Wadą jaką zauważyłem to odbiór sygnału GPS który może zostać utracony w najmniej spodziewanym momencie ale tu myślę że z pomocą przyjdzie dodatkowa antena ale to dopiero po dokładnych testach bo na razie nie ma tragedii. Jestem w pełni zadowolony i w końcu twierdzę że wielkość wyświetlacza to mniej ważna sprawa gdyż można tylko słuchać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w pełni zadowolony i w końcu twierdzę że wielkość wyświetlacza to mniej ważna sprawa gdyż można tylko słuchać.
A u mnie jest odwrotnie,nie slucham nawigacji tylko na nia zerkam.Dlatego nawigacja w telefonie sie u mnie nie sprawdza.Musze miec czytelny ekran a moje dwa typy to TomTom i Garmin.Szybkie,czytelne i nieskomplikowane w obsludze :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu się zgodzę z waldkiem, mimo, że słucham nawi to lubię patrzeć sobie na trasę, przeglądać następne punkty, czy coś takiego. W tej kwestii zwykły nawi jest o wiele lepszy - komórki się chowają - akurat tutaj miałem porównanie, bo kolega w Anglii w tamtym roku testował taką Nokię i patrzyło się na nią nie najlepiej. Zresztą taka opcja nawigatora w komórce to chyba tylko dla kogoś, kto już kupił taki telefon i po prostu chce mieć dodatkowo nawigator. Bo patrząc na ceny N95 (orientacyjnie 1000 zł) to chyba nikt o zdrowych zmysłąch nie kupi tego telefonu tylko dla nawi, podczas gdy za taką cenę można kupić dobrej jakości nawigację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CareK, dokładnie jak ktoś ma kupować telefon specjalnie to jest to głupota. Ja akurat miałem swoją nokie od 1,5roku więc wystarczyło dokupić navibe za 115zł. Co do sygnału to miałem słabą baterię i teraz jest ok. Jak na razie wyświetlacz E50 wystarczy(zawsze coś na nim widzę) i tak jestem podekscytowany z posiadania takiego bajeru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wreszcie zwalczyłem dodawanie POI do Garmina - jest :)

Już od dzisiaj mam kolejne punkt kontroli - upodobali sobie pewne miejsce, gdzie dopiero

co wprowadzili 40 km/h. Teraz muszę dojść jak to wprowadzić bez tworzenia dodatkowego

pliku a dopisać już do istniejącego CSV ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Tak więc chciałem poznać konkurenta mojego wcześniejszego oprogramowania i zainstalowałem Garmina Mobile XT 4.10 + GPMapa 2008.1 Faktycznie pokrycie w porównaniu z tom tomem jest na plus dla GPMapy w wcześniejszej mojej mapie brakowało wielu dróg które tu są. Obsługa jest trudniejsza ale wszystkiego idzie się nauczyć czy raczej przyzwyczaić. Plus dla Garmina że dostosuje mapy automatycznie do trybu dziennego i nocnego. Tak więc nie planuje szybko wrócić do TomTom 6 i pocieszyć się nowymi mapami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!