Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Drgania silnika ,nierówna praca i zmniejszenie mocy


darkside80

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam od wczoraj taki problem.

Zauważyłem zmiejszenie mocy auta,wolniej przyspiesza.Mam mniejsze obroty.

Jak przyspieszam to tak od 1700 do 2200 tys obr auto drga i stuka.Potem jest już lepiej ale nie przyspiesza jak dawniej ,jest zauważalny spadek mocy.

 

Poza tym jak jade ze stała prędkością to przerywa raz przyspiesza raz nie.

Tak jakby cylindra mu brakowało ,albo to świece?Ktoś miał podobny problem.

Byłbym wdzięczny za podpowiedż aka może byc usterka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo na gazie i benzynie.

Może cewka uszkodzona?

Czy mozna sprawdzic która jest uszkodzona odczepiając kolejno kable które ida do cewki i obserwowac prace silnika?

 

Dodano: 08 sie 2012 - 14:58

Postanowiełm pokolei sprawdzac cewki.Odpinac i sprawdzac jak silnik pracuje.Pokolei każdą sprawdzałem i była różnica po odpięciu były bardzo wolne obroty.

Po wpięciu obroty były ok.

Ale nie wiem czy nie popsułem czegos jeszcze.

Teraz nie da sie odpalic auta wogóle.Słychac tylko takie słynny tyknięcie po naciśnięciu przycisku start i to wszystko.

Nie wiem czy prze te odpinanie przewodów co ida do cewek nie wprowadziłem jakiegos błędu do kompa że nie chce odpalić.

POMÓŻcie!!!!Jak to naprawić???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję więcej nie eksperymentować na żywym organizmie tylko zainwestować w naładowanie akumulatora, wymienić świece i sprawdzić w jakiej kondycji są cewki od środka. Potem zabrać auto na Clipa do kogoś kto się zna i porządnie je sprawdzić.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Panie ,wszystko juz chodzi jak należy ,już pisze co zrobiłem.

Dziś rano udałem sie na kompa.wykazało pare błedów:1.Cylinder 4 -wypadanie zapłonów,2.Obwód pierwotny cewki zapłonowej A,B,C,D, 3.Wykryto przypadkowe wypadanie zapłonów z cylindrów. 4.brak spalania paliwa.

 

Postanowiłem kupić nową cewke i świece (100zł) i wymienic tam gdzie cylinder 4.

Okazało sie że świeca zdechłą.Była czarna i mokra.

Po wymianie cewki i świecy chodzi jak dawniej.

Nie wiem czy to zasługa wymiany samej świecy czy cewki też?Jak myślicie?

 

I drugie pytanie.

Czy nie powinienem teraz wymienić wszystkich świec?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewke kupiłem Mx Gear MG-9009.Wiem że Beru dobre ale akurat nie mieli.

Clipa zrobiłem na Orzechu.Znalazłem gościa co ma kompa.

 

Chodzi mi o to czy przez to że wymieniłem jedną świece to reszta moze szybciej sie popsuć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to tak:

- BERU są uznawane jak niezawodne, więc tą co masz...

- w którym miejscu w Orzechu?

- jak zmienisz wszystkie, to będziesz miał zapis, że zmieniłeś. a tak to będziesz się bujał pojedynczo ze świecami. jak nowe to nowe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Witam.

Podpiołem do Clipa znów ma 2 błedy.

P0304 - wypadanie zapłonu na 4 cylindrze

P0300 przypadkowe wypadanie zapłonów.

Silnikiem nie szarpie choc nie pracuje równo no i czasem zdarzy mu sie zgasnąć.

A jak sie nagrzeje to czasami pojawia sie Check emission .po czym znika i wsio ok.

Czy to znowu cewka padła na 4 cylindrze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zapomniałem wspomnieć że po ostatniej wymianie tej cewki nie byłem na wykasowaniu błędu,wiec nie wiem czy to zostało po tamtym czy znowu nawaliła.Nie mozna tego błedu wykasować tym urządzonkiem co mam:))

Bo ogólnie autko nie zachowuje sie jakby paliło na 3 cylindry tylko normalnie chodzi.Troszkę nierówno i czasem zgaśnie ale to nie jest tak że pali na 3 cylindry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam.

Jestem nowym użytkownikiem. Chciałem opisać mój przypadek z cewkami. Wymieniłem świece na nowe, jeździłem dwa dni i nagle szarpanie silnika i brak mocy. Pojechałem do mechanika,podłączyli komputer i wyszło że cewka padła na świecy od strony rozrządu. Cewka byfa firmy BERU. Wymienili cewkę dzwonią że samochód sprawdy i do odbioru. I teraz najlepsze. Zapłaciłem za robotę, odpalam samochód a tam dalej szarpie :mrgreen: . Szef warsztatu nie chciał uwierzyć że samochód nie działa. I co się stało: przepaliła się nówka sztuka cewka BERU wiem że nowa bo wcześniej otwierał ją przy mnie. Kupilismy nową i wszystko ok. Gość trochę samochodów w życiu naprawiał ale takiego przypadku jeszcze nie miał.

Edytowane przez kodziro3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!