Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Drgania silnika ,nierówna praca i zmniejszenie mocy


darkside80

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam od wczoraj taki problem.

Zauważyłem zmiejszenie mocy auta,wolniej przyspiesza.Mam mniejsze obroty.

Jak przyspieszam to tak od 1700 do 2200 tys obr auto drga i stuka.Potem jest już lepiej ale nie przyspiesza jak dawniej ,jest zauważalny spadek mocy.

 

Poza tym jak jade ze stała prędkością to przerywa raz przyspiesza raz nie.

Tak jakby cylindra mu brakowało ,albo to świece?Ktoś miał podobny problem.

Byłbym wdzięczny za podpowiedż aka może byc usterka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo na gazie i benzynie.

Może cewka uszkodzona?

Czy mozna sprawdzic która jest uszkodzona odczepiając kolejno kable które ida do cewki i obserwowac prace silnika?

 

Dodano: 08 sie 2012 - 14:58

Postanowiełm pokolei sprawdzac cewki.Odpinac i sprawdzac jak silnik pracuje.Pokolei każdą sprawdzałem i była różnica po odpięciu były bardzo wolne obroty.

Po wpięciu obroty były ok.

Ale nie wiem czy nie popsułem czegos jeszcze.

Teraz nie da sie odpalic auta wogóle.Słychac tylko takie słynny tyknięcie po naciśnięciu przycisku start i to wszystko.

Nie wiem czy prze te odpinanie przewodów co ida do cewek nie wprowadziłem jakiegos błędu do kompa że nie chce odpalić.

POMÓŻcie!!!!Jak to naprawić???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję więcej nie eksperymentować na żywym organizmie tylko zainwestować w naładowanie akumulatora, wymienić świece i sprawdzić w jakiej kondycji są cewki od środka. Potem zabrać auto na Clipa do kogoś kto się zna i porządnie je sprawdzić.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Panie ,wszystko juz chodzi jak należy ,już pisze co zrobiłem.

Dziś rano udałem sie na kompa.wykazało pare błedów:1.Cylinder 4 -wypadanie zapłonów,2.Obwód pierwotny cewki zapłonowej A,B,C,D, 3.Wykryto przypadkowe wypadanie zapłonów z cylindrów. 4.brak spalania paliwa.

 

Postanowiłem kupić nową cewke i świece (100zł) i wymienic tam gdzie cylinder 4.

Okazało sie że świeca zdechłą.Była czarna i mokra.

Po wymianie cewki i świecy chodzi jak dawniej.

Nie wiem czy to zasługa wymiany samej świecy czy cewki też?Jak myślicie?

 

I drugie pytanie.

Czy nie powinienem teraz wymienić wszystkich świec?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewke kupiłem Mx Gear MG-9009.Wiem że Beru dobre ale akurat nie mieli.

Clipa zrobiłem na Orzechu.Znalazłem gościa co ma kompa.

 

Chodzi mi o to czy przez to że wymieniłem jedną świece to reszta moze szybciej sie popsuć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to tak:

- BERU są uznawane jak niezawodne, więc tą co masz...

- w którym miejscu w Orzechu?

- jak zmienisz wszystkie, to będziesz miał zapis, że zmieniłeś. a tak to będziesz się bujał pojedynczo ze świecami. jak nowe to nowe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Witam.

Podpiołem do Clipa znów ma 2 błedy.

P0304 - wypadanie zapłonu na 4 cylindrze

P0300 przypadkowe wypadanie zapłonów.

Silnikiem nie szarpie choc nie pracuje równo no i czasem zdarzy mu sie zgasnąć.

A jak sie nagrzeje to czasami pojawia sie Check emission .po czym znika i wsio ok.

Czy to znowu cewka padła na 4 cylindrze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zapomniałem wspomnieć że po ostatniej wymianie tej cewki nie byłem na wykasowaniu błędu,wiec nie wiem czy to zostało po tamtym czy znowu nawaliła.Nie mozna tego błedu wykasować tym urządzonkiem co mam:))

Bo ogólnie autko nie zachowuje sie jakby paliło na 3 cylindry tylko normalnie chodzi.Troszkę nierówno i czasem zgaśnie ale to nie jest tak że pali na 3 cylindry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam.

Jestem nowym użytkownikiem. Chciałem opisać mój przypadek z cewkami. Wymieniłem świece na nowe, jeździłem dwa dni i nagle szarpanie silnika i brak mocy. Pojechałem do mechanika,podłączyli komputer i wyszło że cewka padła na świecy od strony rozrządu. Cewka byfa firmy BERU. Wymienili cewkę dzwonią że samochód sprawdy i do odbioru. I teraz najlepsze. Zapłaciłem za robotę, odpalam samochód a tam dalej szarpie :mrgreen: . Szef warsztatu nie chciał uwierzyć że samochód nie działa. I co się stało: przepaliła się nówka sztuka cewka BERU wiem że nowa bo wcześniej otwierał ją przy mnie. Kupilismy nową i wszystko ok. Gość trochę samochodów w życiu naprawiał ale takiego przypadku jeszcze nie miał.

Edytowane przez kodziro3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!