Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jak wyglądają wasze uchwyty drzwi - i przy jakim przebiegu?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

 

Przy odrobinie szczęścia dołączę niedługo do Megankowej społeczności - zbieram się do zakupu Megane II Kombi 1,6 16V.

Kilka oglądałem, wiadomo - w przebiegi nie wierzę, zwłaszcza że widziałem przebiegi 100-140 k i ... obdrapane wewn. uchwyty zamykania drzwi kierowcy.

Przykładowe:

 

96k.th.png

przebieg 96 tys.

90k.th.png

przebieg 90 tys.

 

Zauważalna róznica? A przebieg niby ten sam...

 

 

Stąd pytanie do użytkowników - w jakim stanie są te rączki/uchwyty u was i przy jakim przebiegu? Jeśli można - proszę o fotkę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zniszczone uchwyty to bolączka tego modelu i tych roczników, jest to na forum już dawno opisane.

patrz szukajka - inne tematy.

Nie widzę jednak sensu w tym temacie...

Ani przebieg nie będzie w 100% wyznacznikiem zdrapania powłoki z uchwytów, ani zdrapane uchwyty nie będą wyznacznikiem przebiegu.

Przecież ten kto dużo i ciągle jeździ, ma kolosalne przebiegi na długich trasach, to drzwi używa mniejszą ilość razy, tu uchwyty będą mniej wytarte jak w aucie z mniejszym przebiegiem. Tak będzie w autach służących do jazdy wkoło komina, przykładowo mój sceniol drugi. Za 1,5 roku zrobiłem nim prawie (zaledwie) 8000km a drzwi były otwierane tysiące razy. Na szczęście w sceniolu, z tymi uchwytami nie ma tego problemu znanego z meganek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Modele 2002-2004 są z białego plastiku a 2005-2008 czarnego. Ja w swojej 2003r. przy 170tys. miałem jak 'burkots'. Kupiłem na allegro w idealnym stanie od 2006 przed liftem i po pół roku i 15tys. wygląda nieco lepiej od pierwotnej. Dziwi mnie czemu Renault pokryło to taką gumą zamiast pomalować tak jak jest chyba w Scenic'ach...

Edytowane przez matheoooo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Ślicznie ale jeszcze fotkę wstaw tak jak powinna być wstawiona, co jest tym zapisem uregulowane od listopada ubiegłego roku: http://megane.com.pl/topic/43298-regulamin-dodawania-zdjec-meganecomplhosting-zdjec/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Sebulerbin

Folia carbon naklejana i naciągana na ciepło zapewne. Ja tak samo zrobiłem kokpit środkowy (ramka kratek nawiewu i dolna część gdzie jest radio, sterowanie nawiewem, czytnik akrty etc.). O uchwytach drzwiach też myślałem żeby w taki sposób rozwiązać, bo zostało mi jeszcze trochę folii, a teraz juz mam pomysł zwilualizowany. Bardzo fajnie wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow, te taśma termokurczliwa to super pomysł !! Czy mógłbyś powiedzieć mi gdzie można dostać taką folię i ile to będzie kosztowało. W jaki sposób okleiłeś te uchwyty ?. Bardzo mi zależy ponieważ rączki w moim sachodzie wygladają okropnie, nie moge na nie patrzeć : (. Z góry dziękuje : )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Sebulerbin

Dreamer ja tą folię brałem od kumpla i płaciłem z metra. Teraz jestem na urlopie ale jak wróce to mogę go zapytać ile za tą taśmę to na PW się zgadamy. Ja okleiłem część kokpitu i jeszcze mi sporo zostało folii więc można kilka rzeczy okleić.

Edytowane przez Sebulerbin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest i na Allegro sprzedawana w brytach 50x150 cm za chyba 27 zł są i większe.

Sa i po 20 zl a nawet taniej ale mniejsze kawałki, należy czytać jaka wielkość za ile. No i ja szukałem Carbon choć są i matowe, czy z połyskiem dostępne w podobnych cenach:

http://allegro.pl/folia-carbon-127x50-karbon-3d-czestochowa-6kolorow-i3360438517.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Przepraszam z późną odpowiedź. Musicie kupić markową folię wylewaną, żeby nie była za sztywna. Zaopatrzyć się w opalarkę ( Tylko nie przegrzejcie folii, dmuchajcie kilka sekund). Poświęcić na to godzinkę albo dłużej i robić powoli i na spokojnie. Po zrobieniu, jest to ważne, zostawcie plastiki w domu i niech poleżą przynajmniej 24h, ja zamontowałem szybko i pod wpływem zmian temperatur folia się ściągnęła i musiałem robić jeszcze raz :)

Powodzenia

 

hosting_zdjec_1383896094__drzwi.jpg

Edytowane przez Lukasz_Koszalin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...