Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czy warto kupic Scenica II z silnikiem 1,5 Dci


Zygmund

Rekomendowane odpowiedzi

nie chciałem kolesia do końca pogrążać tu - bo jakbym Wam pokazał zdjęcie to byście mi z krzeseł pospadali :notacrook: nie dość że kombi a w nowej budzie wygląda bleeeee , to do tego granat nie metalic + koszt modyfikacji ;) i ja jako laik tego "sławnego" silnika 2,0 140 koni - za darmo bym nie chciał ...

mrarek - co to HF ? Co sądzisz o tych lampach których wcześniej linki wstawiłem

Edytowane przez Zygmund
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Manetki z kompem - gotowe

- Autmatyczne włączenie i wyłączenie świateł - gotowe

- Domykanie szyb z pilota - gotowe

- Licznik z komputerem pokładowym - gotowe

- Tunel z podłokietnikiem

- Alufelgi

- Oświetlenie w drzwiach

Widzisz, to jeszcze wyłowiłem z opisu passata, co też posiadam w sceniolu fabrycznie, prócz tego co wcześniej wymieniłem, jedynie alusy dokupiłem osobno.

 

nawet za cenę tego, że trzeba będzie w końcu w SCII naprawić licznik, spinki w drzwiach i będzie wkurzać HF

W poliftingowych ponoć przetwornica w licznikach jest poprawiona, spinki w drzwiach do podnoszenia szyb juz te mocniejsze, na jakie starsze wersje są wymieniane, poza tym nie kosztują majątku, 24złote za komplet na przód lub tył to drobne pieniążki. (ceny w ASO)

A HF to bajka nie przekleństwo.....

co to HF ?

HF to system wolne rece. Cos czym ford obecnie w reklamach się chwali.... Auto otwiera się przez włożenie reki za klamkę jeśli karta znajduje się w zasięgu anten.

na tej samej zasadzie możesz auto uruchomić karta w środku, nawet w kieszeni i odpalasz auto.

Oczywiście karta ma i przyciski jak w normalnym pilocie radiowym do otwierania i zamykania centralnego.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sądzisz o tych lampach których wcześniej linki wstawiłem
te lampy białe są OK. ja mam jeszcze w kolorze pedalskim - różowe, ale na razie mam pilniejsze wydatki niż wymiana całkiem sprawnych oryginanych lamp.

te drugie LEDowe to są zamienniki BEZ wkładów. pytałem kiedyś o nie u tego sprzedawcy. pytanie skąd zdobyć wkłady, bo na alle ciężko kupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie skąd zdobyć wkłady, bo na alle ciężko kupić.

Najlepiej upolować kompletne i to jeszcze takie z jednego auta, by były podobnie nowe, lub podobnie zużyte..

Może z wysp jakiś znajomy tam przebywający podeśle???

Przy tylnych nie ma różnicy czy to Europejskie czy Angielskie. Wkłady też pasują zamiennie na prawą i lewą stronę, by tylna przeciwmgłowa była po lewej.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiem wiem, ale - jak już Ci pisałem - bardzo rzadkie do zdobycia. a jak są to w cenach zaporowych. przy czym sprzedawca woli trzymać cenę przez 3 lata niż sprzedać je "na pniu" obniżając cenę o np. 100 PLN.

angielskie - jest to jakiś trop :notacrook: ale na razie nie ma nikogo pod ręką ;)

Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorry ze trochę jałowa ta dyskusja z mojej strony - nie mam przecież tego uff Sceniola , ale jak już go ew zakupię - napewno będę chciał zrobić kilka modów i jak widzę bez odwiedzin lub tłumaczenia krok po kroku (czyt. rok po roku ;) ) przez takich ludzi jak gojgien - może być cieżko z modami :notacrook:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej zapewne robić 'mody' (cóż to za słowo - powiedział by Pan Miodek :notacrook: ) niż głowice i inne pęknięcia...

z innej beczki - w listopadzie czeka nas premiera nowej Octavi : tak ma wygladac : zdjęcie przodu : http://elantra-russia.livejournal.com/pics/catalog/510/4907 a tu tył : http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://bi.gazeta.pl/im/8/7717/z7717748X,Skoda-Octavia-2013.jpg&imgrefurl=http://forum.octaviaclub.pl/printview.php?t%3D39650%26start%3D0%26sid%3D95c81bdbfb39f12f3549bad51e092556&h=425&w=497&sz=37&tbnid=Z_oOf3PnY3N4EM:&tbnh=81&tbnw=95&prev=/search%3Fq%3Doctavia%2B2013%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=octavia+2013&usg=__gPWvR8sBWGtuXejFl2BTHtbtmys=&hl=pl&sa=X&ei=ApJAUKqBIai80QWItIDACA&sqi=2&ved=0CC8Q9QEwAQ&dur=332 oto moje skromne zdanie na temat produktów czeskiej firmy : auto super - wygląd itd - wiemy ze za tym wsz.stoi VW ale taki sukces jak osiągneła Skoda to chyba nikt w Europie od 50 lat nie podbił tak rynku jak oni - gratulacje ! Jako Polacy zostaje nam zaiwść wobec siebie jak i innych narodow - taka natura - nic sami nie potrafimy - wiekszość firm w tym chorym kraju to sa zagraniczne korporacje - wszystko sprzedaliśmy - reszta ludzi wyjechała zagranice i taki finał - nie będę się rozpisywał na temat Amber bo to już cyrk i można sie domyślać jakie łapówy tam szły , aha dodam tylko jeszcze że znajomy kupił octavie kombi 2 lata temu nówke z salonu (wyprzed.rocznika ) za 44 tys z firmowym gazem i klimą - trzeba sie dobrze puknąć w głowe przed zakupem A4 lub Pastucha z lat 2005 2006 - gdzie wyjdzie to cenowo podobnie a znamy historie o 'super silniku' 2,0 diesel 140 koni haaaaaaaa

Edytowane przez Zygmund
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ej no - ZTCP własność skody zakoczyła się zdaje się na favorytce, albo nawet wcześniej, bo ona też już miała wstawki finansowe ze szmelcwagena.

tak więc nie są oni tak niezależni, jakby się wydawało.

Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedź do salonu i zobaczysz ile trzeba zapłacić za dodatkowe wyposażenie skody aby to dorównało renault. A dlaczego lider bo bardzo dużo aut jest flotowych i tyle.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gojgien różnica między tymi modelami to jakieś półwieku. :notacrook: I mają nawet jedną wspólną rzecz, która te auta łączy. Hydrauliczny wysprzęglik sprzęgła.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!