Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kupuje Scenic II. Prosze o ocene oferty.


arturp333

Rekomendowane odpowiedzi

jeśli nie ma naklejek na progach to znaczy, że elementy te były CONAJMNIEJ malowane. mogły być też naprawiane/wymieniane. chcesz się bawić w zrywanie wykładziny, gąbki etc. by nabrać jeszcze większych wątpliwości?

przecież w niemcowni SCII jest na pęczki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, żę naprawisz i to za małe pieniądze. Tylko jest jedna sprawa. Jest różnica między świeżym uszkodzeniem, gdy blachy jeszcze zdrowe, a starym źle naprawionym. Oczywiście zależy czy kupujesz dla siebie czy na sprzedaż :notacrook:. Dlatego, jak chcesz kupić ten samochód dobrze sprawdź te uszkodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to tylko jeszcze bardziej gmatwa i tak już sporo poplątany sposób rozróżnienia modeli

A w czym tu problem jeśli auto jest sprawne i zadbane, jest na niego chętny klient, to mało ważne jak detale go kwalifikują. Właściwie nie detale ale domyślający się na ich podstawie opiniotwórcy amatorzy, tacy jak my...

Ja uważam że podział jest całkiem prosty do końca 2005 roku to wersja przedliftingowa, 2006 to wszelkiego rodzaju mutacje i 2007 to już po liftingu. A kto chce wiedzieć dokładnie i ze szczegółami to zawsze do ASO odsyłam po zaciągniecie informacji ze specyfikacji danego egzemplarza, z czym z fabryki wyjechał.

Są tam nawet takie detale podane jak obecność (lub brak) dyskusyjnego napisu RENAULT na tylnej klapie. "BEZ NAZWY ZEWNĘTRZNEJ"... Tak samo jest BEZ NAZWY WEWNĘTRZNEJ i takowej też nie mam na klapie schowka, czy gdzie by tam powinna być.

A wygląda to tak: (fotka tego co udało mi się wyrwać)

0109201249.jpg

Jest kilka pozycji niezrozumiałych dla mnie które podkreśliłem, takie jak brak koła zapasowego i niżej koło zwykłe, bez filtra PP a taki w podszybiu jest.... Przypuszczam, że może to być wina tłumaczenia z oryginalnego języka, a filtrem przeciwpyłkowym jest nazywany FAP, bo tego faktycznie nie posiadam.

Miejscami nawet nie jest przetłumaczone:

CHASSIS STANDARD- podwozie standardowe

TIOT VITRE FIXE- stały szklany dach

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za wszystkie uwagi. Daliscie mi do myslenia i w tym momencie jestem bardziej za nie kupowaniem jeszcze tego samochodu.

 

Tydzien temu ogladalem inny samochod oto link: LINK auto sprzedaje handlarz cene ustalilismy na 3300 ten model nie posiada zadnej rdzy mimo odpryskow i ma folie na progach. Niestety wyswietlacz ciagle gasnie, a jak juz sie zapali to wyswietla SERVICE P hamulec reczny... Ktore z tych dwoch aut byscie wybrali? Oba maja "wilgotne silniki od oleju od dolu" (przyjalem juz to za norme).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sęk w tym,że jesli chodzi o wygląd i oczywiste usterki , które widać i można przewidzieć ich koszt naprawy, to ten drugi w/g mnie jest lepszy.Ale silnik 1,6 to z kolei "kaszlak" czyli ,że nie jeździ tylko popycha.Ale to są oceny ze zdjęć.Zaś organooleptycznie widać więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O listach z opisem auta to owszem, inny temat. Tu przedstawiłem przykładowo jak taki opis wygląda i co zawiera, jako jedynie wiarygodny spis wyposażenia danego auta, by ukrócić przypuszczeia i domniemania, nie zawsze prawdziwe, "bo nam się tak wydaje". Szczególnie w przypadku rocznika 2006, gdzie trudno jest na podstawie fotek z detalami auto zaliczyć do przed, lub poliftowego, a już całkowitym nieporozumieniem jest na takiej podstawie twierdzić, że coś było bite albo składane z kilku aut. W tym roczniku wszystkie mixy są możliwe i to już w wykonaniu fabrycznym. Jedynie posiadając taki spis z bazy można, na jego podstawie i przedstawionych fotek dociekać i oceniać co zostało zmienione, dołożone, lub co nie jest zgodne, przykładowo przez niedbałą naprawę po stłuczce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kupilem tego samochodu. Ostatecznie przesadzilo o tym zachowanie sprzedajacego. Ktory malo brakowalo, a zaczalby mnie wyzywac... Samochod wyglada na to, ze cos mu jednak mocniej w tyl wjechalo. Sprzedajacy tlumaczyl, ze ta cala rdza jest "od kamieni" mowil, ze nawet dwuletnie mercedesy i audi maja rdze :notacrook: (chcial nawet o 1000 euro sie zalozyc o to ze samochod ma oryginalna farbe) Poza tym brak ksiazki serwisowej, nie wiadomo kiedy olej byl wymieniany itd. Wiec odpuscilem sobie ten samochod, mimo ze w srodku siedzialo sie jak marzenie...;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe czy to dobra cena doliczając u nas 2 tys opłat + transport suma ok 18 tys u mnie we wsi się pojawiły nawet dwa ale nie wiem czy takiego szukasz : http://otomoto.pl/re...-C25810207.html http://otomoto.pl/re...-C20784072.html

Edytowane przez Zygmund
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!