Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane III phII 1.6 ze skrzynią 6-biegową


vorph

Rekomendowane odpowiedzi

Kia ma tańsze części, W instrukcji pisze jak wymienić, filtry, świece zapłonowe itd a w renault? nie ma. I jets mniej awaryjna niż renault.

1.4 ma 130 km z turbo a kia ma 1.6 o mocy 130 KM wolnossące i wiadomo że Kia pojeździ dłużnej na tym silniku niz renault. na 1.4 z Tubro. Tak samo jak honda jest przeciw zmniejszeniu silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jets mniej awaryjna niż renault.

1.4 ma 130 km z turbo a kia ma 1.6 o mocy 130 KM wolnossące i wiadomo że Kia pojeździ dłużnej na tym silniku niz renault. na 1.4 z Tubro.

- nie był bym tego taki pewien, to są na razie nie sprawdzone stereotypy, silniki 1.4TSI VW czy 1.4TCE Renault to w pewnym sensie 'nowości' i nikt nie jest w stanie przewidzieć ich trwałości, podobnie jak trzycylindrowy turbodoładowany silnik forda o pojemności 1.0, choć tu jesli chodzi o trwałość to wypowiadałbym się ostrożnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego też między innymi myslałem o prostym i starym 1.6 :D, nie mogę co prawda powiedzieć złego słowa o moim 1.5 DCi, ale przebieg rośnie i ryzyko poważnej awarii też. Dbam co prawda o autko jak nie wiem, ale kto mi da gwarancję, że pociągnie kolejne 60 tys. km :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 1,6V i jestem w miarę zadowolony. Średnie spalanie 7,4l/100km. W mieście trzeba sie nawajhować lewarkiem ale na trasie jest ok`. Zastanawiam się nad lpg jak skończy się gwarancja i wybór tego silnika był z tym związany. W obecnych czasach nie kupiłbym diesla. Moje przebiegi to max. 10k/rok, FAPy, koła dwumasowe, delikatne wtryskiwacze a gdzie gwarancja zakupu dobrego paliwa, drogie naprawy itd. Radość z jazdy ok`. Zwlaszcza elastyczność silnika, no ale coś za coś. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vorpha jakie przebiegi rocznie robisz? Bo rozumiem że kolega który twierdził że 1,6 bez turbo wytrzyma więcej niż 1,4 z turbo to chyba robi po 200 tyś km rocznie :D Przejchałeś się już 1,4 TCE? Przejedź się po kolei jednym i drugim - koniecznie w kolejności 1,4 i 1,6 i wtedy chciej nadal kupić 1,6 :D

 

Ja chciałem kupić 1,5 dci, wystarczyło pare km w 1,9 dci i już mi sie 1,5 odechciało :D

Edytowane przez Tomeko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie przebiegi rocznie robisz?

ok. 25 tys. póki co - ale jak pisałem wcześniej od kilku lat jeżdżę dieslem, więc w sumie nie patrzę za bardzo na ilość przejechanych km. Na benzynie chyba bardziej bym się ograniczał...

Przejchałeś się już 1,4 TCE?

Nie jeździłem, może faktycznie trzeba :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koniecznie trzeba samemu sprawdzić. Ja testowałem 1.6 w MIII i dla mnie ten silnik nie jedzie. Wiem, że na papierze i przy ostrym kręceniu benzyny nie ma różnicy w osiągach, ale nie mógłbym się teraz przestawić z mojego dCi. Jakimś rozwiązaniem jest TCe, ale podejrzewam, że przy podobnym stylu jazdy spali jednak dużo więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wolę 1.6 zwykła benzyna, niższe koszty utrzymania, jakbym miał brać diesla to 1.9 odpycha się świetnie, nie ma porównania do 1.5 więc wyższe koszty ewentualnej naprawy rekompensuje wtedy przyjemność z jazdy.

Edytowane przez sekal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!