Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II 2003 1,6


biziu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Szukam Megane II, najlepiej 3-drzwiową, w rozsądnej cenie i takie to ogłoszenie sie pojawiło (myślę, że po raz pierwszy).

Przeglądam od jakiegoś czasu ogłoszenia, ale takiego zestawienia tapicerki i deski ciemno-jasnej nie widziałem. Prosze o ocene auta.

Mnie tam pasuje, zresztą nie jestem ekspertem od oceniania blach, musiał bym na żywo spędzić przy niej trochę czasu, żeby znaleźć jakieś usterki.

Prośba o rzut oka, czy warto jechać i oglądać. Samochodu szukam już jakies 2 miesiące, jedną z marek jest włąsnie Megane i jeśli coś będzie z nią nie tak, to szukam dalej.

 

http://otomoto.pl/renault-megane-C25308391.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta deska nie pasuje do tego auta, nie sądzę żeby producent zrobił takiego kolorystycznego bubla. Sam kolor kierownicy gryzie się z deską. Pewnie poduszka pasażera byłą po wystrzale i ciężko było dostać deskę pod kolor wiec wsadzono taką jaka była dostępna. Jeśli już takie połączenie dołu i góry, to kierownica powinna być ciemnoszara.

 

Jednak robili takie wersje wnętrze

Edytowane przez saksonczyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, właśnie przeglądałem i jak dla mnie zestawienie trochę gryzące się, dlatego zapytałem.

W moim zasięgu jest jeszcze

http://otomoto.pl/renault-megane-C25909249.html

wg mnie ze zdjęć ok. Zadrapanie z tyłu - nie ma tragedii. Pewnie przemalowanie 300-400 zł.

One były ocynkowane, z dwóch stron? Z jednej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do poprzedniego modelu to wnętrze jest standardową wersja luxe privilage i gwarantuje, że plastiki i kierownica doskonale do siebie pasują. Na tych zdjęciach to kiepsko tylko wyszło. Co do stanu to przebieg podejrzany, acz możliwy, zwłaszcza że fotel mało "wysiedziany". Jednak gałka bardzo wytarta, ja mam większy przebieg tego samego modelu i mam widoczne wszystkie biegi - tak, że do sprawdzenia przebieg. Trochę zadrapań na lakierze. Pod maską brak paru kołków do plastików i brak z prawej strony przy błotniku "poliuretanowej" wkładki. Kiepskie zdjęcia i nie widać czy są naklejki.

Nr 2 to biedniejsza wersja Authentique (brak automatycznej klimy, brak półskóry nie ma ASR jeżeli nie ma ESP, korbki w tylnych drzwiach. Te zadrapanie z tyłu jest na części plastikowej. Przebieg bardziej możliwy. Z zewnątrz nic nie widzę niepokojącego. Jeżeli miał bym wybierać to teoretycznie jak by były w dobrym stanie (czyli autentyczny przebieg i bezwypadkowe) to zdecydowanie wybrał bym ta pierwszą, ale jak jest naprawdę to tylko się dowiesz bo dokładnych oględzinach i sprawdzeniu w ASO.

Edytowane przez mireczek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie zwróciłem uwagi na gałkę, zresztą ja tam niewiele widzę.

Naklejki, rozumiem, że chodzi o te na dole karoserii, nie widać na zdjęciu, ale zerknę jak będę oglądał.

Dzięki za rady, wszystkie mile widziane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pierwszego linka - potwierdzam. Mam takie same zestawienie kolorów deski w 3-drzwiowym Megane 2 luxe privillage. Mam 160 tys km (potwierdzone w aso) a kierownica i gałka biegów w moim są bardziej wytarte. Sprawdź auto pod względem technicznym. Ja bym się długo nie zastanawiał. Za niską cenę masz ładne auto z wystarczającym silnikiem.

No i zawsze trzeba liczyć się z tym, że nawet w idealne auto będzie trzeba zainwestować te 1-2tys pln... Nie ma ideałów. Samochód ma już 9 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym miał wybierać z tych dwóch, wolałbym tą pierwszą. Lepsze wyposażenie, rok młodsza, ładniejsze wnętrze, alusy są, tylko ten kolor :D

Na 100% na jednym i na drugim aucie znajdziesz jakieś parkingowe znaki na karoserii, w końcu to norma. W pierwszej gałka może być bardziej zjechana, w końcu jeździła najprawdopodobniej po Warszawie, a każdy wie jak tu się jeździ (a raczej stoi).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko

-czy gałka biegów może być luźna, tzn czy może "latać" z boku na bok? Nie jeździłem nigdy renówką, ale w innych samochodach minimalną sztywność zachowywała.

 

Gałka jest wytarta, ledwie widać rysunek biegów, skóra obszycia gałki też jest lekko wytarta, tam gdzie opieramy rękę. Kierownica ma ślady w miejscach trzymania rękami, na szarej skórze są ciemniejsze wytarte ślady. Przebieg wg papierów, przeglądów wydaje się być udokumentowany. Najgorsza jest maska, nie dość, że nie spasowana, to w prawym górnym rogu, na samym czubku zaczyna się korozja. Samochód był uderzony w prawy przód ponad sześć lat temu, nie wiem z jaką siłą i gdzie dokładnie, ale był. Poza tym wszystko działa, jeździ ok, myślałem, że 113 koni jest trochę żywsze, ale nie jest źle. Biegi wchodzą gładko, redukcje też ok, ogólnie do jazdy nie ma się co czepiać. Trzeba by odświeżyć karoserię, tapicerkę i siedzenia.

Trochę poobcieranej skóry do wyczyszczenia, kilka wgniotek bardzo delikatnych, nie spasowane nadkola do błotnika po lewej stronie, zderzak delikatnie można by było poprawić, poobcierane listwy szare w zderzakach. Obudowa zegarów porysowana od góry. Widać, że jeśli coś się psuło, to było zwyczajnie naprawione, a nie kombinowane. Wymieniono w ciągu ostatnich 20 tys, hamulce, rozrząd, oleje i filtry, cewki. Nie był garażowany.

Właściciel rozsądny, nie podejrzewam go o kombinacje, sprawia wrażenie uczciwego. Samochodem jeździł głównie na wyjazdy i czasem po mieście, zwykle dojeżdżał metrem, przez sześć lat przejechał 50 tyś.

Więc jeśli chodzi o jazdę i komfort to ok, blacharka do zadbania i poprawek, tapicerka również. Ten przebieg mnie mierzi, ale przeliczając, to może być realny. Samochód bardzo fajny, tylko czy ta wytarta kierownica nie będzie kiedyś tam problemem przy odsprzedaży.

To tyle o czerwonym. Mam na niego ochotę, ale się waham, za dużo samochodów kupiłem pochopnie, mimo, że to były dobre wybory.

 

Aha, naklejka na progu jest tylko z lewej strony, a spasowanie deski rozdzielczej góry z dołem jest niedokładna, chodzi o łączenie widoczne po otwarciu drzwi, szpara jest delikatnie nierówna, ale to zauważyłem w kilku ogłoszeniach. Kolory to wina zdjęcia, ładnie to wygląda.

Edytowane przez biziu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!