Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wszysko zdechło po wizycie na myjce


Rekomendowane odpowiedzi

Witam :D

Po wizycie na myjce automatycznej wszycko padlo :D Swiecisie sie na desce wszytko, wyswietla mi wszystkie mozliwe bledy - przedewszystkim elektronik fault, jest tez asp/esp, stering, i inne ktorych nie czytam :P

Nie da sie goscia zgasic, wycieraczki chodza non stop itd itd.

Rozumiem, ze zalalo mi gdzies kompa tylko - hmm gdzie on jest i jak se do niego dostac??

Stawiam na to, ze problemy sa nad lewym kolem ale tylko zgaduje.

Moze mi ktos podpowiedziec?

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.7 - logika wypowiedzi

 

Tomik

 

Dodano: 28 gru 2012 - 23:55

Teraz tak, Problem oczywiście rozwiązany. Zalało mi wodą to ustrojstwo elektroniczne odpowiedzialne za wszystko.

Bez wątpienia jest to poważny błąd konstrukcyjny, bo jak się kopałem w śniegu też pojawiały mi się głupie komunikaty nie związane z niczym.

Gdy wyjąłem to ... połączenie skrzynki rozdzielczej z płytą główną komputera, okazało się, że nie pierwszy raz było to już mokre.

Wysuszyłem, wyczyściłem i działa. Nie wyobrażam jednak sobie eksploatacji samochodu i niemożności korzystania z myjki automatycznej.

Czy ktoś z Was ma, lub słyszał o jakimś skutecznym sposobie uszczelnienia (zabezpeczenia jej przed wodą, śniegiem itp??

Edytowane przez Tomik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was ma, lub słyszał o jakimś skutecznym sposobie uszczelnienia (zabezpeczenia jej przed wodą, śniegiem itp??

Zazwyczaj takie usterki ustają jak są drożne odpływy z pod maski i podszybia, znajdujące się za górnym mocowaniem McPersonów

Zazwyczaj też z tego samego powodu zalewa UCH znajdujący się w środku za bezpiecznikami.

Masz wszystkie uszczelki na krawędziach pod maską jakie tam być powinny??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpływy z podszybie kiedyś były zapchane, ale je czyściłem. Nie sądzę, żeby już się zabiły ale sprawdzę.

Co do uszczelek na krawędziach - no mam od strony szyby i świateł natomiast nie mam nic po bokach. powinienem mieć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

Zanaczam ze nie mam Polskich znakow na klawiaturze, za co bardzo przepraszam P.Moderatora.

Mam identyczny problem po intensywnych opadach deszczu , ktorych w UK nie malo.

Najczestszymi objawami sa "rozstrojenie sie" mechanizmu otwierania szyb ( otwieraja sie losowo, do polowy lub wcale) ,

wycieraczki i swiatla rowniez losowo.

W sylwestra pojawilo sie na zegarach zolte swiatlo "service" oraz znaczek pasow bezpieczenstwa co mnie najbardziej marwti bo napewno tanio nie bedzie...

Ogolnie bylem zadowolony z auta przez ostatnie 18 mies.

Widac przyszla pora na zmiane bo irytujace jest po kazdej ulewie zmiana zarowek lub brak podstawowego wyposazenia jak wycieraczki lub elektr. szyby.

W schowkach w podlodze jakos zbiera sie woda skad? obudowy pod spodem auta wygladaja na zdrowe.

Widze ze nie tylko ja mam problemy z elektryka auta ,od strony mechanicznej jestem zadowolony , lubie ta linie nadwozia...

Bede wdzieczny za opinie i porady oraz koszt zresetowania lampki service.

Dziekuje i pozdrawiam zyczac Jak Najmniej Awarii Naszych ukochanych Meganek w Nowym 2013 Roku.

post-48007-0-67564400-1357054210_thumb.jpg

Edytowane przez esemes77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro po każdej ulewie masz takie problemy i wodę w schowkach w podłodze to wystarczy udrożnić odpływy wody z podszybia a nie auto zmieniać. Gdzie tego szukać i jak to zrobić jest wielokrotnie opisane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!