Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Spuszczanie Paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

przewiercić bak :) a tak poważnie to chyba zestaw: rurka, wiadro, kanister. Wkładasz rurkę do baku, wydmu[ciach]esz powietrze z płuc, rurka w usta i ciągniesz......... aż posmakujesz, później to co w ustach wypluwasz, a rurkę do wiadra, jak się napełni to paliwo do kanistra i wszystko od początku aż spuścisz ile chcesz.

Tylko pamiętaj: nie pal papierosów przy tej robocie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OPRÓŻNIANIE ZBIORNIKA (wersja benzynowa)

Odłączyć złącze dolotowe paliwa i umieścić w tym

miejscu złącze w kształcie litery "T" (trójnik)

Dostosować do wyjścia trójnika przewód o długości

wystarczającej do opróżnienia pompy do zbiornika.

W komorze silnika, odłączyć przekaźnik pompy

paliwowej umieszczony w skrzynce połączeń

silnika

Włączyć pompę benzyny, zakładając zwory na ścieżki

(3) i (5) i spuścić benzynę do chwili aż zacznie

nieregularnie kapać.

Odłączyć zworę.

Podłączyć przekaźnik.

Odłączyć akumulator.

 

 

OPRÓŻNIANIE ZBIORNIKA (wersja diesel)

Nieobecność elektrycznej pompy paliwowej w wersji

Diesel wiąże się z koniecznością jej użycia podczas

opróżniania zbiornika.

Zastosowanie pompy pneumatycznej

Odłączyć szybkozłącze i podłączyć do wyjścia filtra

przewód gumowy pompy pneumatycznej.

Opróżnić zbiornik.

 

W przypadku konieczności wylania ropy z benzyny i odwrotnie - pamiętać o wymianie filtra paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale z tym napięciem to chyba trzeba podłączyć na stałe np. z akumulatora, ponieważ po przekręceniu stacyjki ( a nie odpaleniu samochodu) napięcie na pompę podawane jest przez parę sekund i trzeba by tak co chwilę przekręcać kluczykiem.

 

Ale pomysł :) :) sam taki stosowałem w Clio jak chciałem wypompować stare paliwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdunman,a czy pompka w zboirniku nie jest wyłączana w momencie osiągnięcia odpowiedniego ciśnienia w przewodach paliwowych :) Jeśli tak jest, to wypompujesz cały zbiornik, bez dodatkowego zasilania, ponieważ cisnienie w przewodach nie wzrośnie. (to tylko takie moje "zdaje mi się" ;-) w tym temacie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jest za duże ciśnienie to wtedy otwiera sie zawór ciśnieniowy (nie pamiętam jakie to jest ciśnienie 3,2, ale to jest napisane na tym zaworze) i paliwo wraca do baku, ale to i tak PB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!