Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane III - 2009


DrNO

Rekomendowane odpowiedzi

a mnie sie nie podobaja auta zrobione do szpica (corsa, punto) co wygladaja jakby ciagle nurkowal przy hamowaniu... podobaja mi sie mocne sylwetki, bardziej poziome jak MII, MII, BMW1... takie o "mocnych barkach" czyli jak sie popatrzy ciut z gory to przednie nadkola ladnie wystaja i sprawiaja wrazenie muskularnych.

 

SoundWave, genialne porownania.

Basenji, fotki byly od momentu powstania ankiety, czyli dzien wczesniej niz napisales pierwszego posta :mrgreen: ale niewazne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

a ja powiem tak : auta są jak kobiety i muszą mieć to coś. Mi się podobają i jednobryłowe (nawet wyciosane z klocka) ale mające zacięcie właśnie jak nowy civic lub Punto Grande też nie jest najgorsze ale i wielobryłowe mające charakter nie jest brzydkie patrz Subaru, ostatnia Vectra, Passat. Można oczywiście zanudzić człeka wyglądem jak np Golf5. Niby jednobryłowy i markowy ale ta nuda przypisana jest chyba do tego modelu. Reasumując to jak z kobitą.....błyszczeć nie musi ale musi mieć błysk .... w oku ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe... osoby którym się STRASZNIE M2 nie podoba to posiadacze M1.... Jesteście jak posiadacze Porsche Boxter - oni też twierdzą że Carrera jest do chrzanu - a kupić jedynie stan konta im przeszkadzał.

 

Pozdrowienia dla wszystkich posiadaczy pierwszej Megii... W moich oczach samochodu o damskiej sylwetce :-D - proszę odebrać to jako komplement gdyż to właśnie kobiety na tym świecie są piękne :)

 

Aha. O mało bym nie zapomniał (i pewnie post by spadł przez to). Mi M3 nie za bardzo do gustu przypadła, no ale jak słusznie koledzy zauważyli wersja ostateczna na pewno sie jeszcze zmieni więc moje zdanie o niej pewnie też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak przy okazji mam nadzieje że mnie nie rozszarpią tutaj za tę wypowiedź ale II nie wygląda za dobrze - to nie tylko moje zdanie ale kilku znajomych - zreszta podbne zdanie mam o Tahli. Także najlepiej wyglada I - super :-D

 

Sa gusta i gusciki...mi sie moja MegiII strasznie podoba i to najwazniejsze, jest poprostu inna...a nawiasem mowiac to od MI duuuzo bardziej podoba mi sie moja stara R19 z 93r. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Megg III pojawi się w 2008 roku - przyśpieszono premierę tego modelu. Ponoć ma się znacznie różnić od tego co pokazywano wcześniej.

Oby zachowała cechy II i nie przypominała urawniłowki z NRD czy Yaponii.

zdrówko :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos mi sie zdaje ze megi 3 nie bedzie taka jak poprzedniczki ale poczekamy zobaczymy. ;-)

 

[ Dodano: 2007-07-04, 16:59 ]

To, czego zapomnieliście zrobić mówiąc o nowej megane

Obrazek

zdrówko

ale jak by była taka to my ja moze kupił ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wszystkie zapowiedzi nowych modeli renault są zawsze szokujące. Jak dochodzi do prezentacji faktycznego modelu, to zawsze jest łagodniej. Mi osobiscie prototyp nowej meg nie specjalnie się podoba, ale zobaczymy za 2 lata. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większość mówi, że Honda Civic najbardziej się podoba Ok jest ładna, ale nie wiem czy mieliście okazje nią jeździć. Ja miałem i skrzynia biegów jest fatalna, a tylnia szyba zrobiona w spojler (fajnie wygląda) ale nie jest funkcjonalna nic nie widać poniżej tego "spojlera".

 

A co do Meg III mi się podoba tylko zalatuje mi Seatem Alteą, pożyjemy zobaczymy ale ogólnie fajna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

prawdopodobny poczatek sprzedaży; koniec 2008

najprawodpodobniej 3 letnia gwarancja na 100000km

zamiast wersji coupe wersja ze szklanym dachem i bez srodkowego słupka

póki co brak info dot. silników i wersji nadwoziowych

 

a teraz moje subiektywne odczucia po obejżeniu zdjęc; w sumie to bez rewelacji, ale ok

mozna sie tego było spodziewac patrzac na megankę II i Lagunę III, nie robi tak dużego wrazenia i nie szokuje jak Megane II, gdy wchodziła na rynek... świata chyba nie zawojuje :roll:

 

 

pełny artykuł + przykładowe zdjęcia; Auto Świat z dd czyli 03.09.2007

[temat był już poruszany] -Robak

 

sorry Robak-masz racje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

radujecie serce moje bo w 2008 spłacę kredyt na moją "megi" ;

martwi mnie tylko fakt że przy MIII nic sami nie zrobimy (klamka otwierana sms-em , silnik odpalany zdjęciem "trzeźwego" oka itp).

moja MIphII zrobiła 6000 km w wakacje więc zrobiłem jej dobrze (konserwację nadkoli) ; gdy samochody się nie psują i nie wymagają obsługi użytkownika to tracimy z nimi kontakt (duszę auta); dlatego forum nasze jest najlepsze - pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dopiero rok temu zaakceptowałem megane II i już namawiam żonę na Grandtoura

 

No nie. Ja mam Grandtoura bo hatchbacka nie zaakceptowałem do dziś (Mój Tata takiego ma). Grandtour to zupelnie inna bajka. Do dziś mało które kombi moze się z nim równać pod względem wygladu i funkcjonalności. Ale prowadzi się lepjej 5d :-(

 

Co do MIII to : jak zrobili ładny tył to spaprali przód - gdzie grill - ta blacha przypomina mi starego passata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląd całkiem niezły. Ciekawe, czy model będzie jeszcze bardziej skiepaszczony niż MII :evil: W pracowników serwisu Reno, raczej niepochlebne opinie krążą o MII i Laguna II.

 

18 września byłem na premierze Laguny III pod Gorzowem i trzeba przyznać, że takie cacko będzie kłopotliwe w ekspolatacji, szczególnie po okresie pogwarancyjnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!