Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

KZFR -zamienniki ! ! !


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

dziś z ciekawości przeglądałem Intercars i znalazłem takie oto coś:

 

thumb_hosting_zdjec_1358162169__kzfr.jpg

 

Jak widać powyżej istnieją już jakieś zamienniki nieszczęsnego Delphi.

Ciekawe czy są poprawione konstrukcyjnie względem oryginału, czy też są jego identyczną kopią.

Jak narazie cena dość wygórowana. Oryginał znacznie tańszy.

Edytowane przez matiani
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SWAG 60 93 6438 - to sztywne koło

 

Tutaj jeszcze screen z katalogu SWAG:

thumb_hosting_zdjec_1358162228__swag.jpg

 

Mam pytanie do użytkowników, czy ktoś co więcej wie na temat tych nowych zamienników ? Może ktoś już któregoś z nich użył ? Najbardziej ciekawi mnie fakt iz wczesniej padło stwierdzenie że nowa megi III ma kzfr ulepszone itd. itp., ale kzfr z megi III ma identyczny numer jak kzfr z megi II 7701478505 (końcówka 505 oznacza iż to koło z trzeciej serii niby najbardziej poprawionej). Sam mam to koło i jak wynika z książki przeglądów koło miałem wymieniane właśnie na 505 przy przebiegu 48 tyś aktualnie na liczniku lekko ponad 170 tyś czyli wytrzymało ok 120 tyś. Ale już widzę pierwsze objawy padania koła rano praktyczne juz zawsze słyszę łomot. Jak na to koło 120 tyś to dobry wynik niektórym koło 505 potrafiło znacznie szybciej paść. Nie wiem od czego jest to uzaleznione do końca być może problem jest jeszcze w elektrozaworze kzfr (podobno też lubi często padać).

Edytowane przez matiani
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W całym internecie aż piszczy pogóżkami że koło zmiennych faz rozrządu to porażka i że potrafi się zepsuć już przy śmiesznych przebiegach.

Proszę o realną opinie na ten temat ponieważ moim marzeniem jest zamienić Megi 2 z silnikiem 1.4 (pack) na megi 2 z silnikiem 1.6 (jakąś bogatszą wersje wyposażenia).

Jeżeli ów element wytrzyma mninimum 90 tys km spokojnej jazdy to jestem gotów pchać się w drogą eksploatację megi 2 z mocniejszym silniczkiem.

Czy poziomy oleju, jakość czy rodzaj oleju może wpłynąć na życie KZFR?, czy styl jazdy też się do tego przyczynia (spokojnie - dynamicznie) a może jak często uruchamiamy silnik?

Jeśli to możliwe proszę napiszcie jakie przebiegi pokonaliście od zmiany KZFR. Pozdrawiam

Edytowane przez arczi184
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego gojgien bardzo się cieszę, że na forum znajdują sie potrzebne mi informację ale ze względu na to, że na forum istnieje od wczoraj proszę podaj linki do tych informacji bądź tematów. Nie jestem w stanie ogarnąc tak dużego forum i wszystkich tematów a poświęciłem już na to tyle godzinek że żonka się wścieka. Swoją drogą nie potwierdza się, że te wymiany KZFR są tak często i chyba bardziej jestem w stanie uwierzyć w wymiany wraz z rozrządem czyli 90.000km (specjalnie nie piszę 120k km ponieważ nie zaleca się zyłowanie do przysłowiowego maxa producenta bo można się przejechać a eksploatacja jest różna tak jak pogoda w naszym kraju)

Edytowane przez arczi184
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skończ z tym skrótem KZFO, na tym forum pod tą nazwą nic nie znajdziesz prócz własnych postów, tylko Ty takiej nawy używasz.

Stosuj KZFR jak to się nazywa i jest tu powszechnie stosowane, otworzy się wówczas przed Tobą wiedza jakiej poszukujesz.

Tu link do ankiety:

http://megane.com.pl/topic/34000-ankieta-kzfr-wystepowanie-i-objawy/

Na dole pod zestawem pytan i opcji masz przycisk pokaż wyniki.

A tu do szukajki, która znajduje 12 stron tematów z KZFR w ich treści:

http://megane.com.pl/index.php?app=core&module=search&search_in=core

Edytowane przez gojgien
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 21 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!