Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Recommended Posts

Witam,

dziś z ciekawości przeglądałem Intercars i znalazłem takie oto coś:

 

thumb_hosting_zdjec_1358162169__kzfr.jpg

 

Jak widać powyżej istnieją już jakieś zamienniki nieszczęsnego Delphi.

Ciekawe czy są poprawione konstrukcyjnie względem oryginału, czy też są jego identyczną kopią.

Jak narazie cena dość wygórowana. Oryginał znacznie tańszy.

Edytowano przez matiani

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

SWAG na ma dwa rodzaje koła: 60 93 6415 i 60 93 6438, febi w niemczech kosztuje około 530 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

SWAG 60 93 6438 - to sztywne koło

 

Tutaj jeszcze screen z katalogu SWAG:

thumb_hosting_zdjec_1358162228__swag.jpg

 

Mam pytanie do użytkowników, czy ktoś co więcej wie na temat tych nowych zamienników ? Może ktoś już któregoś z nich użył ? Najbardziej ciekawi mnie fakt iz wczesniej padło stwierdzenie że nowa megi III ma kzfr ulepszone itd. itp., ale kzfr z megi III ma identyczny numer jak kzfr z megi II 7701478505 (końcówka 505 oznacza iż to koło z trzeciej serii niby najbardziej poprawionej). Sam mam to koło i jak wynika z książki przeglądów koło miałem wymieniane właśnie na 505 przy przebiegu 48 tyś aktualnie na liczniku lekko ponad 170 tyś czyli wytrzymało ok 120 tyś. Ale już widzę pierwsze objawy padania koła rano praktyczne juz zawsze słyszę łomot. Jak na to koło 120 tyś to dobry wynik niektórym koło 505 potrafiło znacznie szybciej paść. Nie wiem od czego jest to uzaleznione do końca być może problem jest jeszcze w elektrozaworze kzfr (podobno też lubi często padać).

Edytowano przez matiani

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powodem od niskiego poziomu oleju silnikowego tez ma wpływ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W całym internecie aż piszczy pogóżkami że koło zmiennych faz rozrządu to porażka i że potrafi się zepsuć już przy śmiesznych przebiegach.

Proszę o realną opinie na ten temat ponieważ moim marzeniem jest zamienić Megi 2 z silnikiem 1.4 (pack) na megi 2 z silnikiem 1.6 (jakąś bogatszą wersje wyposażenia).

Jeżeli ów element wytrzyma mninimum 90 tys km spokojnej jazdy to jestem gotów pchać się w drogą eksploatację megi 2 z mocniejszym silniczkiem.

Czy poziomy oleju, jakość czy rodzaj oleju może wpłynąć na życie KZFR?, czy styl jazdy też się do tego przyczynia (spokojnie - dynamicznie) a może jak często uruchamiamy silnik?

Jeśli to możliwe proszę napiszcie jakie przebiegi pokonaliście od zmiany KZFR. Pozdrawiam

Edytowano przez arczi184

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W książki serwisowej pisze że wymieniono koło przy wymiany paska rozrządu w ramach gwarancji przy 89 tys. km,a teraz ma 172 tys. km prawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na forum jest już dawno otwarta ankieta gdzie są takie dane zbierane od użytkowników tych silników. Zapraszam do lektury.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w intercarsie te koła swaga i febiego sa niedostepne, są za to oryginały dostępne przy dobrych rabatach za niecałe 600 zł.brutto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego gojgien bardzo się cieszę, że na forum znajdują sie potrzebne mi informację ale ze względu na to, że na forum istnieje od wczoraj proszę podaj linki do tych informacji bądź tematów. Nie jestem w stanie ogarnąc tak dużego forum i wszystkich tematów a poświęciłem już na to tyle godzinek że żonka się wścieka. Swoją drogą nie potwierdza się, że te wymiany KZFR są tak często i chyba bardziej jestem w stanie uwierzyć w wymiany wraz z rozrządem czyli 90.000km (specjalnie nie piszę 120k km ponieważ nie zaleca się zyłowanie do przysłowiowego maxa producenta bo można się przejechać a eksploatacja jest różna tak jak pogoda w naszym kraju)

Edytowano przez arczi184

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skończ z tym skrótem KZFO, na tym forum pod tą nazwą nic nie znajdziesz prócz własnych postów, tylko Ty takiej nawy używasz.

Stosuj KZFR jak to się nazywa i jest tu powszechnie stosowane, otworzy się wówczas przed Tobą wiedza jakiej poszukujesz.

Tu link do ankiety:

http://megane.com.pl/topic/34000-ankieta-kzfr-wystepowanie-i-objawy/

Na dole pod zestawem pytan i opcji masz przycisk pokaż wyniki.

A tu do szukajki, która znajduje 12 stron tematów z KZFR w ich treści:

http://megane.com.pl/index.php?app=core&module=search&search_in=core

Edytowano przez gojgien
  • +1 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gojgien dziękuję za linki. Skróty poprawiłem na prawidłowe takie jak napisałeś. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. od ostatniego postu do tematu już trochę minęło. Ale może ktoś montował KZFR producenta SWAG/FEBi i chciałby się podzielić jakąś opinią na temat jego trwałości?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja zmieniałem rozrząd 24 tys. Km temu na razie super. Nawet w super mrozy było ok. Leje olej z pewnego źródła i nie narzekam. 5w40 Max Life od Valvoline. Zmieniam co 8 tys.km.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jakiego producenta koło zakładałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...