Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II 1.5 DCi 2003 rok nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Samochód mojej, mamy wiec nie doswiadczylem na wlasnej skorze jak to sie stalo, w kazdym razie pojechala do miasta pojezdzila troche wracajac do domu zatrzymama sie pod sklepem i tam samochdo juz nie opdalil, wsiadam i naciskam start, slychac szybkie tyk,tyk,tyk tyk chyba z 4 czy 5 razy, kontrolki swiruja, to zaholowalismy go do domu, wymieniony akumulator na uzywany ostatnio jakeis 4 miesiace temu, ale ladowalem cala noc i wczesniej latem dzialal (wymieniony byl na nowy bo nie krecil przy duzych mrozach), krece i to samo, dopoki nie nacisne stop to samochod sam probuje odpalic kilka razy i ciagle tak samo cos tryka szybkie tyk tyk tyk tyk, na wyswietlaczu zadnych bledow, do komputera nie podlaczalem bo nie mam, od jakiegos czasu w ogole z pod maski bylo slcyhac glosny szum, ale jak wlaczylo sie klime to czasem szum znikal, ale nie zawsze...

 

w kazdym razie co do odpalania, probowalismy go odpalic na linie i znowu to samo szybkie tyle ze tym razem troche glosniejsze tyk tyk tyk tyk tyk i po 3 probach wyskoczyl blad "incjection fault", samoochd nie odpalil, a na postoju po wlaczeniu zaplonu bledu na wyswitlaczu nie ma.

 

Nie mam pojecia o co chodzi, acha probowalem jeszcze spojrzec na pasek wielorowkowy i rozrzadu podczas proby odpalania, ktos siedzi w kabinie i probuje odpalic ja patrze na paski i podczas tego tyk tyk tyk tyk tyk nawet nie drgna, bezsensu.... na desce swieci serwis ale to juz od dawna bo wtyczka airbag pod siedzeniem nie laczy

 

pomocy!!!

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.7 -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktos siedzi w kabinie i probuje odpalic ja patrze na paski i podczas tego tyk tyk tyk tyk tyk nawet nie drgna, bezsensu..

Bezsensem to by było gdyby się poruszył bez pracującego silnika, albo choćby zakręcenia wałem.

Zwracaj uwagę co napisałeś i nim wyślesz popraw. Tylko przez niedbalstwo polskie znaki pomijasz, choć je posiadasz. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazuje się jednak że to nie rozrusznik, wepchnęliśmy samochód do garażu sąsiada żeby wyciągnać rozrusznik i chciałe mmu pokazać objawy, rozrusznik po 2 dniach na mrozie kreci jak szalony, za to jak zdjęliśmy wężyk zasilania pompy to po przylożeniu palca do wejścia pompy i próbie odpalenia nei czuć żeby ciągnęła (a czy powinno być coś czuć?) w każdym razie na wyświetlaczu żadnych błędów, do komputera jeszcze nie podłączałem ale to następna sprawa w kolejce.

Edytowane przez czlowiekmucha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Trafił mi się UPC na podmianę i też nic, więc teraz tylko podłaczenie do komputera i zobaczymy co dalej...

 

Dodano: 17 lut 2013 - 10:31

No i wyszło szydło z worka, niecały rok temu był robiony rozrząd, a tu okazuje się że koło pasowe sie odkręciło, widać na śrubach że nei było na nich kleju a chyba być powininen... więc póki co zdjęcia u rzeczoznawcy i po niedzieli do "warsztatu" w którym było to robione i niech się rehabilitują chłopaki, bo jak narazie to nie wiadomo czy się przykręci i będzie ok czy raczej pogięło zawory.

 

Dodano: 02 kwi 2013 - 16:28

Po remoncie zaworów i głowicy, teraz bardzo ciężko pali, na przelewech jeden wtrysk leje, a ptzy długim kręceniu "injection fault" jak sie jużuda odpalić to "check injection". Kupiłem wtryski podobno sprawne, ale z innymi numerami (od Kangoo) po włożeniu kreci ale nawet nei pierdnie, więc albo nei śa jednak sprawne, a może trzeba je jakoś zaprogramować? Gosć od którego kupiłem mowił że niby trzeba tego robić. A jak jest naprawdę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to bez clipa nie ma prawa ruszyć, bo słyszałem opinie że odpalić i tak powinien a potem się dawki reguluje itp.

 

Moje były EJBR1801Z

a te kupione na których nie pali wcale to EJBR05101D

Edytowane przez czlowiekmucha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!