Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Przerywanie podczas jazdy, duszenie, brak mocy


dest

Rekomendowane odpowiedzi

Ja na razie nic nie robiłem i nic mi nie przerywa od dwóch tyg ,ale jak były mrozy to dzień w dzień mi przerywał tak jak kolega wyżej pisze.A teraz na razie mam spokuj spokój a autem jeżdżę co dziennie . Mam nadzieję że będzie ok.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie może to być woda, samochód sie zachowuje tak samo na pełnym jak i na pustym baku, po za tym cierpiało by na tym 7 samochodów w rodzinie, bo wszyscy tankujemy na tej samej stacji. Szwagier mój ma Scenic'a 1.6 16v i jemu nic się nie dzieję. Ja osobiście obstawiam sondę, już kiedyś mi na niej głupoty wyszły, i chyba zakupie teraz dwie sondy, tą przed i za katem. Katalizator w piątek zostanie wyjęty, bo dzisiaj do elektryka jadę przeczyścić jakąś kostkę? Bo przestały mi z przodu głośniki grać, brak podświetlenia kontroliki od otwieranych drzwi, podświetlenia kabiny przy otwartych drzwiach oraz sygnału przypominającego o zgaszeniu świateł. Te wartości z pierwszego posta co mi wyszły na sondzie, to są z sondy pierwszej czy drugiej?

Edytowane przez dest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BlackRaven

Najważniejsza jest pierwsza sonda bo ona reguluje na bieżąco,druga też robi korekty ale w dłuższym czasie.

Ważne by zakupić właściwe sondy bo są 2 typy: 1 diagnostyczno - regulacyjne 2 diagnostyczne.

Problem z odpalaniem może powodować czujnik na wale,lejący wtrysk lub lewe powietrze,choć tylko lewe powietrze nie zawsze zapali kontrolkę,wtrysk powinien zapisać błąd choć też nie zawsze.

Generalnie rób fotki z diagnostyki (błędy i dane rzeczywiste to będzie łatwiej)

A jeszcze sprawa sondy i wskazania...

Komp nie rozpoznaje czy walnięta jest sonda czy zwarcie-przerwa w instalacji w obu przypadkach napisze że sonda i jak masz przetarty kabel możesz sobie do bólu zmieniać sondy

Na koniec Clip... To że ktoś go ma to nie znaczy że zrobi wszystko bo jeszcze trzeba umieć się nim posługiwać (nie zawsze błąd jest bezpośrednią przyczyną a tylko wskazówka) dlatego trzeba potrafić korzystać z odczytu danych.

Następna sprawa to aktualność softu bo mimo tego że się połączy z autem to Renault wprowadza zmiany i im nowsza baza tym lepiej.

Ja robię na innym sofcie auta i za co 2 miesięczną aktualizację płacę jednak to procentuje bo zawsze mam w 100% trafną diagnozę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, w każdym bądź razie natknąłem się na taki temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2669947.html i koleś ma dokładnie taki sam problem jak ja, z tym że u mnie inne wartości wyszły na sondzie lambda. Dalej się zapytam bo już sam nie wiem co mam sądzić na temat tego wszystkiego. Otóż na forum piszą o 2 sondach, a z tego co się dzisiaj dowiedziałem mam jedną, tą przed katalizatorem. Silnik 1.6 16v rok 99 107KM. Czy jestem możliwe że powinienem mieć drugą sondę a jej po prostu nie ma? No i wracając do immo, otóż przed odpaleniem samochodu kontrolka immo mi mryga normalnie, tak jakby alarm. Po odpaleniu wariuje, mryga tak jakby dostała palpitacji jakiejś. I po odpaleniu samochodu dzieję się to że go dławi, nie ważne czy ciepły czy zimny silnik. Dodam fakt że jak odpaliłem samochód w Starachowicach jadąc nad Soline, tak przez całą droge (300KM)było ok, aż do momentu zgaszenia i odpalenia ponownie auta - postój na kawe i itp. Zastanawiam się nad wywaleniem całego immo, tylko jakie mogą być tego konsekwencje (dodam że mam tylko jeden kluczyk) Ogólnie co miesiąc wkładam kasę w ten samochód, zmieniam po kolei wszystko, powoli mnie to męczy... Z góry chciałem podziękować za wszystkie komentarze odnośnie mojego tematu, za każdą sugestię. Jeśli by ktoś jeszcze miał podobnie w samochodzie i wiedział co to jest, to niech da znać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

jest ciepło i teraz przerywa mi co dziennie i to cały czas ,chyba że dam pedał gazu na maxa to wtedy jest ok.Ale jak jest w połowie to przerywa .

Dziś na wolnych obrotach jak chodził nie równo popsikałem plakiem i były poprawy.Ciekawe czy to może coś z przepustnicą ?

Przeczytałem też by przeczyścić lub wymienić jakiś zawór ERG?

dodam że na kompie był i nic nie pokazało .

Filtry wszystkie wymienione ,świece ,przewody ,i cewki też .

nie wiem co dalej ;)

 

Dodano: 11 mar 2014 - 19:48

Sory zawór EGR

 

Kolego, pod postem masz dostępną opcję "Edytuj". damiar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

wymienione miałem wszystkie cewki i zero poprawy, problem tkwi w tym że ja mam to po odpaleniu, i przy wymianie sondy lambda błąd z clipa nie schodzi, nadal pokazuje wartości z kosmosu :D czy to może wina kompa? Dodam fakt że katalizator wyrąbany mam :) tzn wyczyszczony została tylko puszka ;)

Edytowane przez dest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!