Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Bardzo twarda Coupeta, niskie zawieszenie, zdjęcie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Moje coupe jest bardzo twarde, normalnie wywala plomby na wszystkich nierównościach i tłucze się przy tym niesamowicie. Na początku sądziłem, że ten typ tak ma, ale po wymianie amortyzatorów z tyłu jakby trochę bardziej miękko się zrobiło ale tylko minimalnie. Dodam że wymieniłem na olejowe z gazowych KYB które już chyba były zapieczone bo wogóle nie pracowały albo były tak twarde że pod naporem ciała wogóle nie drgnęły. Opony mam narazie zimowe 165/60 na alufeldze 14', opony kupione na złomie inne na obu osiach może to też przyczyna? Myślałem o wymianie amorów z przodu też na olejowe ale nie wiem czy to coś da, jak są w podobnej kondycji co te z tyłu to chroń boże. Co jeszcze może mieć na to wpływ? Co mogę zrobić żeby jeszcze chociaż troszkę zmiękczyć Renatkę?

 

PS. tak teraz porównuje inne cupety z allegro i wydaje mi się że moja siedzi bardzo nisko, czy w tym też coś jest?

dodaje fote

post-37890-0-19398100-1365193821_thumb.jpg

Edytowane przez angielski12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno jest gleba zrobiona, nisko siedzi. Wymiana spręzyn na oryginały i podniesienie belki z tyłu trochę powinno pomóc.

 

P.S. Ty zdjęcia robisz, a dziewczyna do toalety musi :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia dlaczego taką pozycje przyjęła, zresztą kto by to zrozumiał :P

Wracając do tematu, możliwe że to przez to niskie zawieszenie jest tak bardzo twardo? Podniesienie belki do góry sprawi że będzie bardziej miękko?

Chciałem kiedyś wymienić sprężyny ale właśnie bałem się że przód pójdzie bardzo do góry i będzie to kijowo wyglądać :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazwyczaj jest tak, że jak obniżasz to zwiększasz twardość. Jak podniesiesz na fabrycznych spręzynach to będzie to gorzej wyglądać, ale będzie bardziej miękko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz rurową belkę to coś masz pokombinowane bo coupe powinna być 4 drążkowa. Moim zdaniem twardość tyłu zostanie ta sama. Bo przestawisz tylko drążek. O twardości z tyłu decydują pewnie w największym stopniu amorki. No i pewnie drążki w belce ale nie wiem czy są drążki o różnych charakterystykach twarde - miękkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obniżenie tyłu zmienia zachowanie samochodu, więc podniesienie będzie miało wpływ na miękkość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz rurową belkę to coś masz pokombinowane bo coupe powinna być 4 drążkowa

nie jestem pewny nie sprawdzałem, ale wyczytałem w WKŁ że rurowa

O twardości z tyłu decydują pewnie w największym stopniu amorki

właśnie że amortyzatory wymieniłem na olejowe najmiększe jakie były, różnice jakąś tam poczułem ale dlatego że poprzednie wogóle już nie pracowały

Obniżenie tyłu zmienia zachowanie samochodu, więc podniesienie będzie miało wpływ na miękkość

czyli wpływa na zwieszenie? bo wyczytałem gdzieś że zmienia się tylko położenie środka ciężkości, teraz już sam nie wiem

 

Dodano: 10 kwi 2013 - 20:55

zmieniłem opony na nówki i jest o niebo lepiej ;)

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!