Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Komunikat błędu


wipp

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem wyswietla mi komunikat na desce ; injection a controlle + servis, o co chodzi czy mam problemz wtryskami czy do wymiany filtr paliwa (przejechane 93.000tys,km) czy chodzi jeszcze o cos innego może ma ktos rozpiske do kodów usterek.

 

I jeszcze jeden komunikat : pas de message memorise + servis. prosze o pomoc bo wizyta w aso mi sie nie widzi. Wole sam cos zrobić z waszą pomocą. Z góry dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam,

to mój pierwszy post na tej grupie więc pozdrawiam wszystkich użytkowników "Renówek".

Rano po włączeniu silnika pojawia mi się komunikat "INJECTION A CONTROLER" i kontrolka service. Wyświetla się toto do momentu ponownego rozruchu, tak jakby na . Przy ponownym rozruchu już jest ok. Podpinałem się pod komputer (nie w ASO) i wyszło że "P0234 Elektromagnes A przepustnicy spalin tyrbosprężarki - usterka" i jakiś inny błąd n"nierozpoznany".

Czy ktoś z grupowiczów spotakł się z podobnym komunikatem i co może być do zrobienia żeby się nidać nabić w butelkę w serwisie?

SecincII 1,9dCI 2005

post-5452-1196525372_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hej,

mam u siebie identyczny komunikat czy udało Ci się go zdiagnozować/naprawić ?

Je ze swoim byłem u magików ale wyczyścili mi EGRa i portfel z 400zł i jest jak bylo.

U mnie podczas jazdy nic się nie dzieje poza tym komunikatem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie ten komunikat wyświetla się już pół roku. Raz się świeci, raz nie, nie ma żadnej logiki. Ale auto idzie ok, spalanie też bez zmian, więc nic z tym nie robię. Ale jak znajdziecie rozwiązanie to dajcie znać. Słyszałem, że to od zanieczyszczeń w paliwie, ale leję shella v-power, więc to chyba nie powinno być problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej podpinalem się z tym pod komputer ale nie w ASO i wywaliło mi komunikat "Elektromagnes A przepustnicy spalin turbosprężarki", ale zamierzam jechać z tym do ASO na komputer moze ich odczyt będzie dokładniejszy, poza tym sprubuję do paliwa dolać jakiś dodatek czyszczący wtryski STP albo Valvoline. Jak coś się wyjaśni to napiszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie byłem na kompie ale oczywiście nie w ASo. I po odczycie komunikatu wyszło że jedna swica żarowa do bani i było tak w rzeczywistości, załozyli mi nowwa i komunikat ni e pali sie do dnia dzisiejszego.

 

Więc na razie temat zamykam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Hej! Mam dokładnie identyczny problem w Megane II 1.9 dCi z 2003 roku. Komunikat "check injection" wyskakuje tylko przy pierwszym odpaleniu, po wyjęciu karty i ponownym uruchomieniu samochodu już go nie ma. Udało Ci się coś ustalić?

 

Czytam posty na tym forum i coraz bardzej boję się jechać do ASO jak widzę te 6000 i 14000 zł :?:

 

Z góry dzięki za info :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ASO daj sobie spokój, podłącz się narazie pod kompa wtedy będziesz miał jakieś konkrety. Objawy wyglądaja podobnie ale nie jest powiedziane ż musi być to samo :-> . Generalnie byłem u speców od renówek którzy chcieli mi wymienić EGRa ( sama część u nich 750zł) :!: ale się nie zgodziłem i mi go tylko wyczyścili, oczywiście nic nie pomogło a EGR nie był zanieczyszczony i zapłaciłem 400zł :evil: U siebie podejrzewam zanieczyszczony na stykach ( lub uszkodzony ) jeden z czujników zasilania silnika powietrzem, schemat jest w tym wątku nr.6 i 4. Narazie mi się nie spieszy i wszystko działa więc tak śmigam ale wezmę się za to niebawem :?:. EGR był czysty więc pewnie coś z elektryką. Jak coś u siebie namierzysz to daj znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj też wyskoczył mi komunikat "INJECTION A CONTROLER" :cry: na zimnym silniku po ok. 5 godz. postoju na powietrzu.

Po przyjeździe do domu, zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu komunikatu nie było. Po jakiś 3 godz. w garażu komunikat "INJECTION A CONTROLER" znów jest :evil:. Krótka przejażdżka po mieście (temp.silnika doszła do pierwszej kreski), zatrzymanie silnika i ponowne odpalenie - komunikat nie znika :evil:.

Zobaczę, jak będzie jutro i zastanawiam się co najpierw sprawdzać :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jest nas trzech :-o objawy wyglądają tak samo :!:

Jeśli chodzi o sam komunikat to przeszukałem internet i przyczyny były różne. Od wymiany filtra paliwa :-/ , porzez świece do uszkodzonych wtrysków. Dla mnie wyznacznikiem jest zczytanie błędów z komutera pokładowego. Jeśli jest uwalona świeca lub wtrysk będzie to wyrażnie zapisane w komuterze. Dlatego zanim zaczniecie wymieniać pół samochodu zachęcam do zczytania błędów. W W-wie robiłem badanie za 50zł więc nie tak drogo dla porównania w ASO 150zł.

 

W piątek jestem umówiony na kontrolę
Trzymam kciuki i czekamy na info ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem świecę żarową, bo była spalona. Po odpaleniu komunikat się nie pojawił :?:, ale silnik był jescze troszkę ciepły. Zobaczę, co będzie jutro rano po całej nocy w nieogrzewanym garażu. Mam nadzieję, że tylko to było problemem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączałeś się pod kompa ? ciekawy jestem czy miałeś jakiś komunikat czy mechanik pomierzył Ci tylko świece. Pytam bo pozostaje jeszcze kwestia wykasowania błędów.

Czekam na info i dalej trzymam kciuki :->

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam sprawdzałem świece za pomocą miernika uniwersalnego. Spalona świeca nie przewodzi prądu. Odpinasz kabelek od świecy, podłączasz jeden przewód miernika do masy, a drugi do końcówki świecy i sprawdzasz omomierzem, czy przewodzi prąd. Spaloną świecę wymieniłem, a kasowaniem błędów się nie przejmuję bo na autodiagnostyce wyświetla "test ok".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!