Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Komunikat błędu


wipp

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

admor, w dieslu świece są śrendnio potrzebne tylko do odpalenia silnika, choć mógłby też ruszyć na samej kompresji. W czasie jazdy świece równie dobrze mógłbyś wykręcić i zakopać w polu kukurydzy ;P Głupi nawyk z benzynki chyba się udzielił <ok> Świece w dieslu sprawdzaj tylko jak odpalić nie możesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DrNO strasznie spłyciłeś ich znaczenie. Czytałem że ktoś miał chyba 3 spalone i silnik odpalał tak więc rzeczywiście kompresja jest chyba ważniejsza. Świece mają ułatwić zapłon poprzez podgrzanie paliwa. Skądinąd wiadomo że ON nie jest palny chyba że się go podgrzeje albo skompresuje <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś miał chyba 3 spalone i silnik odpalał

Nie ktoś tylko konkretnie ja ;-) Potwierdzili to mechanicy stwierdzeniem, że mam jeszcze super kompresję w takim razie, co oczywiście mnie ucieszyło.

Uczyłem się wtedy dieselka. <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy moim Sceniku II 1.6 16v z 2003 jest dziwny obiaw po zastartowaniu sprzeglem i start -stop przyciskiem slychac tylko delikatne "mlasniecie " jak by jakis przekaznik łapal i nie slychac rozrusznkia komputer pokazuje ze wszystko oki a silnik nie "gada " . Za ktoryms tam razem 2-4 zaskoczy i wszystko oki silnik gada powtarza sie to dosc czesto , wyskoczyl tez jakis komunikat bledu ale za szysbko zgasl i nie odczytale go . Czasem wczesnij przy starcie cos zazgrzytalo ale zapalal a teraz ma klopot prosze o sugestie i sorki jesli ten post nie w tym miejcu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Tak czytam Wasze posty i mam podobny problem. Mianowicie wyświetla się kompunikat "injection a controler" + serwis. Komunikaty pojawiają się wyłącznie na ciepłym silniku. Obroty wskakują na 2000 i zostają na tym poziomie. Auto wtedy traci moc, strasznie nim szarpie. Po wyłączeniu i wystudzeniu silnika problem znika... Samochód był podłączany pod komputer, wyskoczył jakiś błąd przepustnicy. Przepustnica była czyszczona - niestety nie pomogło. Teraz wymieniona została przepustnica i dalej ten sam problem. Pomocy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

odkopię temat...

w mojej Megi ten komunikat pojawia się tylko i wyłącznie w momencie dużego przyspieszania na 4 i wyprzedzania, znów redukcja do 4.

2 lata temu było to samo, w ASO na komputerze wyszedł EGR do czyszczenia i jedna świeca żarowa do wymiany.

Teraz sprawa wraca w takich samych okolicznościach.

Ktoś tu napisał, że to mogą być oblepione już wtryskiwacze...?

Co sądzicie o tych dodatkach do paliwa czyszczących wtryski?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ele, wtryski mogą już lać, możesz to sprawdzić na komputerze albo w warsztacie na specjalnej maszynce.

Co sądzicie o tych dodatkach do paliwa czyszczących wtryski?

Poczytaj na forum, jest trochę opinii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...

Witam serdecznie. Wczoraj legendarny komunikat dopadł i mnie:P Mianowicie jechałem trasą 70 km/h na 5 biegu, wyskoczyłem na lewy gaz do dechy, przekroczyłem 3 tys obr i wtedy wyskoczył komunikat, oczywiście poczułem duży ubytek mocy. Zjechałem z trasy, zgasiłem autko na 1 min i odpaliłem ponownie. Komunikat zniknął i teraz tak. Wiem że ten komunikat może oznaczać wiele awarii. Powiem tylko tak że paliwa raczej nie obstawiam, tankuje na shellu zawsze na jednej i tej samej stacji, filtry wymieniam co 10 tys. Obstawiam chyba te świece żarowe ale dodam, że auto rano pali bezproblemowo. Miałem jechać dziś na komputer, ale najpierw przejechałem się trasą, pogoniłem go ale nic nie wyskakuje. Z kompa na razie zrezygnowałem bo nic dalej się nie dzieje. Co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sądzę, żeby problem ze świecami objawiał się spadkiem mocy. Na razie poczekaj i poobserwuj. Gdyby był problem ze świecami, komunikat "Check Injection" lub jego odpowiednik w innym języku pojawiałby się zawsze przy rozruchu zimnego silnika - tak wynika z moich doświadczeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!