Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Komunikat błędu


wipp

Rekomendowane odpowiedzi

Marcinescu, gratulacje!! A z tym szybszym osiąganiem temperatury u mnie jest dokładnie tak samo - przed wymianą świec zdarzało mi się czekać nawet 6-7 sekund od przyciśnięcia START, teraz góra dwie sekundy!

 

Także myślę, że Twój problem, podobnie jak i mój, znalazł rozwiązanie.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sartek, spodziewam się jeszcze mniejszego spalania bo tak w mrozy -10'C po mieście to mi 10,5 nawet palił, co prawda w korkach i na odcinku 9km. ale chyba i tak trochę za dużo. Poza tym ze szybciej zapala to szybciej nabiera temperatury, po 10min. jazdy był już nagżany, przedtem dopiero jak dojeżdżałem do pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A O tym widzisz nie pomyślałem - musze zwrócić uwagę, czy nie zaczął się szybciej nagrzewać.

 

Szczerze powiem, że obecnie tym autem jeździ do pracy moja kobieta, a ja do niego wsiadam, jak się zapala rezerwa i trzeba jechać na stację albo wyświetlają się różne dziwne komunikaty :?:.

 

Jestem ciekaw, czy rzeczywiście szybciej się nagrzewa.

 

PS. U mnie spalanie w korkach koło 9, na trasie ok. 5,5-5,8, w cyklu mieszanym jakieś 6-6,5.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pawelolsztyn

u mnie jednak lipa. po wymianie filtra paliwa i zatankowaniu reszty paliwa (ok. 30l.) do pelna na dobrej stacji - dalej wyswietla sie komunikat "ANTIPOLLUTION A CONTROLER" i pala sie kontrolki service i wtryski. co jedynie zauwazylem na 100% nie ma juz starty mocy i w/w komunikat co jakis czas zapala sie i gasnie nieregularnie (co 1-2 dni lub w mniejszym stopniu co godziny). dodam, ze silnik chodzi super i odpala bardzo szybko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pawelolsztyn

u mnie tez juz jest dzisiaj ok. po podlaczeniu pod kompa wyswietlily sie nieprawidlowosci: swiece zarowe i egr (chyba cos takiego) oraz cos dzialo sie z przednimi szybami, z akumalatorem i ruszaniem z hamulca elektrycznego bez gazu. szyby - troszke przekombinowalem :?:, akumulator - nie wiem (podobno byl rozladowany) ale teraz napiecie jest super dobre i wszystko jest ok. hamulec - startowanie bez gazu :?: co do swiec - wymienilem (jedna byla spalona) i egr bardzo zabrudzone - przeczyszczone (mechanik powiedzial, ze to zabawa w kominiarza). koszt: swiece + robocizna = 180 zl, czyszczenie egr robocizna 90 zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pawelolsztyn, no to gratulacje że pokonałeś tą bezduszną usterkę niewielkim kosztem.

czyszczenie egr robocizna 90 zl.

A co do robocizny to zazdroszczę, mi w ScenicII w rozreklamowanym Warszawskim serwisie "Garaż" wyczyścili czysty EGR i skosili na 400zł. Ręce opadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam ponownie, u mnie jak juz pisałem pojawiał sie komunikat "injection a controler" , po wymianie jednej spalonej swiecy spokój az miło , wuswietla sie tez pas de memorise czy cos takiego. ale wiem że samochód był kupiony z farancji i po zimie jak zmieniano opony z ziomowych na letnie pomieszano felgi tzn nie trafiły na swoje miejsce. I w kompie jest komunikat ze załozone sa opony ziomowe, to że byłem u niby elektryka na kompie nie potrafił skasowac tego wpisu i tak zostało do ASO nie chce mi sie jechac .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jak już wcześniej pisałem w tym wątku, w styczniu wyskoczył mi komunikat "Check Injection". Wymienione świece żarowe i problem ustąpił.

W związku z prawie ciągłymi opadami w tym tygodniu mam w samochodzie "małą" powódź. Ewidentna nieszczelność - woda leci gdzieś po drzwiach i spod deski rozdzielczej - do zlokalizowania i usunięcia.

Gorzej, że dzisiaj wrócił nieszczęsny komunikat "Check Injection". Czy mogło dojść do zalania świec i dają takie same objawy jak poprzednio? A może coś innego mogło zostać zalane, co daje takie objawy?

Z góry dzięki za wszystkie pomysły,

 

No i problem się chyba sam rozwiązał. Auto przeschło i komunikat przestał się pokazywać :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam wszystkich forumowiczów :-> Mam mały problem otóż "nieszczęsny komunikat" zapalił mi się ostatnio podczas jazdy (silnik rozgrzany, przejechane ok 200km). Zatrzymałem się wyjąłem kartę odczekałem ok 5 min i problem znikł :mrgreen: ale po chwili znowu to samo, auto z tego powodu nic nie straciło na swojej mocy (pali na dotyk). Tydzień temu wymieniłem rozrząd, pasek akcesoriów i wszystkie filtry (scenica kupiłem niedawno miał przejechane 103 kkm, źródło niezbyt pewne). świec raczej nie podejrzewam, bo jest ciepło na zewnątrz,i komunikat zapala się dopiero po przejechaniu kilku kilometrów, gdy silnik jest już rozgrzany, do serwisu mi się nie pali :-? (kasa) więc może ktoś coś mądrego zasugeruje

Pozdrawiam

--------------------

witam ponownie

właśnie wróciłem z wakacji :cry:

problem wrócił, tylko zmienił się komunikat i teraz jest check emissions co on oznacza, i czy może się coś sp.......ć jeżeli tak będę jeździł?

Zapala się podczas dłuższej jazdy, ale nie skutkuje to żadnymi objawami. Gdy zgaszę samochód i zapalę ponownie to check świeci, ale gdy silnik ostygnie to wtedy serwis nie świeci, co mogę z tym zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

witam

odgrzeje kotleta ale w nieco innym kontekście.

otóż także mam komunikat injection a controler, podłączałem pod kompa i wiem że mam błąd żarzenia wstępnego - świeca do wymiany.

jednak teraz nurtuje mnie inna rzecz. z tego co wyczytałem razem z owym komunikatem zapala się kontrolka SERVICE, u mnie jej nie ma. chyba również po włączeniu tempomatu SERVICE powinna się zapalić? u mnie echo... to może być odłączone?

dzięki za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy Injection a Controller powinien świecić się service, natomiast po włączeniu tempomatu nie powinien. W każdym razie warto sprawdzić, czy ktoś nie kombinował czegoś na przykład z poduszkami i nie manipulował przy kontrolkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z poduchami wszystko ok. śpią sobie ładnie - pan mi specjalnie zrobił wydruk z kompa a propos poduszek. gdzieś znalazłem na forum opis francuskich komunikatów i obok "regulateur" wyraźnie było zaznaczone że SERVICE powinno się palić. nie wiem.

mają świecić literki SERVICE na czerwono a tło ma być czarne? czy to tło świeci na czerwono? bo wydawało mi się teraz ze same litery SERVICE żarzą się na czerwono.

--------------------

a jeszcze jedno: jak robicie test wskaźników (start + przycisk na manetce) i testowany jest cały wyświetlacz wraz z zegarami to zaświeca Wam się SERVICE i STOP ?

--------------------

zrobiłem test zegarów i [glow=red:aaf69d7ac6]SERVICE[/glow:aaf69d7ac6] świeci, to znaczy trudno to nazwać świeceniem, żarzy się. może i dobrze ze tak nie bije po oczach...

przeczyściłem złącze przepływomierza, zobaczymy czy spalanie spadnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!