Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

maxiecu , maxitest diagnoza renulta


Rekomendowane odpowiedzi

Ważna rzecz - w najnowszej wersji jest już możliwość wpisywania kodów wtryskiwaczy, adaptacja egr, testy wtryskiwaczy, test wszystkich kontrolek wyświetlacza i sporo innych rzeczy. W scenicu nie ma na razie możliwości zmiany interwału wymiany oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Test kontrolek gdzie znalazłeś bo chyba przeoczyłem? Kody wtryskiwaczy to tylko diesel bo też nie widzialem? Chyba że to tylko w scenicu.

Edytowane przez kaag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaje się, że w "deska rozdzielcza" miałem okazję zobaczyć między innymi działające kontrolki automatu, 200km/h, czerwoną kontrolkę przekroczonej temp. płynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to że zapalają się w trakcie łączenia? Bo takie coś też mam. Sądziłem że chodzi o test uruchamiany z menu w programie. Inne też zapalają się z osobna np. przy łączeniu z hamulcami mruga sobie od ABSu przez chwilę

Edytowane przez kaag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Test kontrolek to zapalanie się partiami wszystkich możliwych kontrolek jakie znajdują się w wyświetlaczu, zarówno używanych jak i z racji wyposażenia nigdy nie używanych. Ładnie to wygląda, taka choineczka, trwa ok 1 minuty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wiem dlaczego tego nie mam. Jest to tryb testowy który można uruchomić też jakąś sekwncją przycisków s/s i manetki a w phII już tego nie ma.

 

Dodano: 06 cze 2014 - 10:16

Do końca miesiąca powinny pojawić się nowe opcje dla naszych Reni. Będą dodane do pozostałych modeli testy elementów wykonawczych oraz podstawowe procedury typu kodowanie wtryskiwaczy, reset wartości wyuczonych itp. Ma być też możliwość konfiguracji UCH, ale raczej nie będą to wszystkie opcje z racji tego, że aby zmieniać pewne funkcje należy zresetować cały moduł, czyli będzie konieczność zakodowania wszystkich opcji od początku, tak jak w Clipie, nie dotyczy to kliku funkcji jak np. automatyczne blokowanie, dodatkowe oświetlenie zewnętrzne, światła przeciwmgielne, zapalenie świateł awaryjnych przez ABS. Wygląda więc na to, że będzie możliwość zmiany kodowania pojedynczych opcji np. czujnik opadów, typ szyby przedniej, typ pojazdu itp.

Podobno w tej chwili priorytetem jest dodanie obsługi grupy VAG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ma ktoś morze (duży akwen wodny ;) ) zakupiona wersje Maxiecu 2 i MPM-COM z USB albo bluetoothem jak to się sprawuje w renówkach jak i w innych markach, jestem zainteresowany kupnem maxiecu pełnej wersji wraz MPM-COM ale trochę sobie liczą za całość i nie chciałbym źle trafić z kupnem.

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dziś pojawiła się aktualizacja MaxiEcu. Kiedyś pytałem o rozszerzenie kodowania UCH i chyba coś jest, podsyłałem też logi z dwóch Reni ciekawe czy poprawili. Gdyby nie deszcz to już bym testował :D

 

-Renault megane 2 - rozszerzenie możliwości kodowania modułu kontroli nadwozia

-Renault megane,scenic, - dodanie wsparcia dla jednostki połączeniowej ICU, wraz z możliowścią kodowania.

-Renault megane 2, scenic 2 - adaptacja czujnika skrętu w module wspomagania kierownicy (PAS)

-Renault - dodanie kasowania wartości wyuczonych w silnikach benzynowych ( pojazdy diagnozowane po magistrali CAN)

 

Dodano: 25 lip 2014 - 15:14

U mnie lipa nie mogę sprawdzić co dodali w module kontroli nadwozia bo jest dostępne dla roczników 03-05. Może ktoś mógłby sprawdzić :)

Edytowane przez kaag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj przetestowałem najnowszą wersję maxiecu na scenicu.

Dodano możliwość zmiany czasookresu i kilometrów do wymiany oleju. Po zmianie wartości należy wyzerować poprzednie wskazania i wówczas pojawia się nowa wartość zapisana przez nas.

Jest możliwość wyłączenia piszczka niezapiętych pasów, opcja "klamra pasa kierowcy z włącznikiem lub bez", jest też dużo możliwości konfiguracji airbagów.

Chyba można wyłączyć automatyczne zaciąganie elektrycznego hamulca, opcja - automatyczne zaciąganie TAK lub NIE.

Można sprawdzić działanie sprzęgła klimatyzacji, ale to było chyba też w poprzedniej wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!